Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Tosi kiva, kun olette kertoneet näitä rukousvastauksia!

Mäkin haluan kertoa sellaisen, että kun pyysin joskus että joku rukoilisi, kun mun tytöllä oli pälvikalju, se oli kyllä joku eri keskustelu ja se ihminen lupasi rukoilla, se oli joku harmaana. Rukoilin mä tietty itsekin sitä asiaa ja oikeastaan sen avulla löysin Jumalan ihan uudella tavalla, kun alettiin miehen kanssa rukoilla joka ilta. Nyt se on parantunut. Sillä välin, kun olimme Egyptissä sen viikon, kalju kohta oli mennyt umpeen. Niitä kohtia oli aiemminkin mennyt umpeen mutta samoihin aikoihin ilmestyi aina uusi tai parikin tilalle. Nyt ei ole uusia ilmestynyt, kynnet alkaa näyttää normaalilta myös tytöllä.

Ja koskaan ei noin nopeasti mennyt alue umpeen, että VIIKOSSA! Että Kiitos Taivaan Isä! Oikeastaan olen kiitollinen koko asiasta, jokaisesta kaljusta laikusta ja kaikesta.
Tää on kyllä todella mahtava asia!! :heart:
kiitos ja ylistys herralle :heart: :wave: ja hei grace vaihdoin nikkiä sopivampaan en halunnu olla käärmes enään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Man from Nasareth:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Tosi kiva, kun olette kertoneet näitä rukousvastauksia!

Mäkin haluan kertoa sellaisen, että kun pyysin joskus että joku rukoilisi, kun mun tytöllä oli pälvikalju, se oli kyllä joku eri keskustelu ja se ihminen lupasi rukoilla, se oli joku harmaana. Rukoilin mä tietty itsekin sitä asiaa ja oikeastaan sen avulla löysin Jumalan ihan uudella tavalla, kun alettiin miehen kanssa rukoilla joka ilta. Nyt se on parantunut. Sillä välin, kun olimme Egyptissä sen viikon, kalju kohta oli mennyt umpeen. Niitä kohtia oli aiemminkin mennyt umpeen mutta samoihin aikoihin ilmestyi aina uusi tai parikin tilalle. Nyt ei ole uusia ilmestynyt, kynnet alkaa näyttää normaalilta myös tytöllä.

Ja koskaan ei noin nopeasti mennyt alue umpeen, että VIIKOSSA! Että Kiitos Taivaan Isä! Oikeastaan olen kiitollinen koko asiasta, jokaisesta kaljusta laikusta ja kaikesta.
Tää on kyllä todella mahtava asia!! :heart:
kiitos ja ylistys herralle :heart: :wave: ja hei grace vaihdoin nikkiä sopivampaan en halunnu olla käärmes enään! :D
:wave:

surusilmä
Auta mua pääsemään mun neurooseista, mä olen pyytäny apua mutta ei onnistu :(
Ja avioliitto jos saatais taas kukoistamaan onnea ja hyvää oloa. Nyt tahto taitaa olla hukassa molemmilta. Elämä kuntoon.

ihana huomata kuinka rukoukset vaikuttaa :heart: siitä kiitollisena kiitän herraamme ja ylistän :wave: tämä uniasiakin on todella tärkeä se vaikuttaa niin paljon jaksamiseen ja vielä pienten lasten kanssa :attn: itse saan kovasti voimaa rukoilusta vaikka rukoilen muiden puolesta en niin itseni. nyt minä rukoilen siskoni gracen puolesta että hän saa paljon voimaa ja jaksaa pitää ihanan positiivisen mielensä aina. :heart: kiitos herra :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
Ja avioliitto jos saatais taas kukoistamaan onnea ja hyvää oloa. Nyt tahto taitaa olla hukassa molemmilta. Elämä kuntoon.
neurooseista voi päästä nopeastikkin minulla on auttanut rukous, rukoilen puolestasi nyt :hug: :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeesus elää:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeesus elää:
Monet ajattelevat juuri niin kuin sinä, että usko on "pyhiä" varten, mutta kun Jeesusta oppii tuntemaan, niin alkaa vähitellen ymmärtämään kuinka paljon Hän rakastaa meistä jokaista ja vielä täysin pyytämättä tai vaatimatta mitään meiltä. Hän rakastaa, koska Hän on itse on rakkauden Kuningas. Jeesus tuli etsimään juuri sairaita ja syntisiä ihmisiä, juuri sellaisia kuin sinä ja minä, ei Hän tullut etsimään terveitä ja vanhurskaita niin kuin Raamattu sen sanoo. En yhtään ihmettele, että olet saanut ihmeellisen rauhan rukouksen jälkeen, sillä Jeesus lupasi antaa meille oman rauhansa. Haluatko, että rukoilen lisää puolestasi tässä hetkessä?
Haluaisitko avata sydämesi Jeesukselle juuri nyt? Rukoilen sinulle vahvistumista ja voimaa juuri siihen, sillä uskon, että olet kutsuttu juuri siihen:) Voin rukoilla Jeesusta tuleman sydämeesi, jos tahdot?
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat!? Puhut ja kirjoitat juuri sitä "pyhien" kieltä - enkä tahdo loukata mitenkään. Nuo sanat vaan ovat niin vieraita.
mua ärsyttää kyllä se (itekin uskovainen olen joo) miten monet (suurin osa) uskovaisista puhuu tollaista hepreaa jota ei kyllä kukaan tajua. Itellekin nousee karvat pystyyn. Miksi ei voida puhua ihan normi kieltä niin että ihmiste oikeesti kokis että tää ei oo mitään hullujen hommaa??

Olen pahoillani "minä vaan" siitä että tää tyyppi vastas niin tälläisellä kielellä ja tyylillä. se ei kuitenkaan kerro ollenkaan totuutta siitä millainen Jumala on ja siitä että Jumala voi olla osa tavallisen äidin elämää ihan tavallisesti, muuttaa kaiken mutta ei kuitenkaan muuttaa ihmistä joksikin uskonnolliseksi pelleksi!!

surupusero
neurooseista voi päästä nopeastikkin minulla on auttanut rukous, rukoilen puolestasi nyt :hug: :heart:
Se olisi ihanaa jos pääsisin eroon, yritän kyllä ja olen pyytänyt apua. Miten helppoa elämä olikaan silloin joskus, aikaa ennen näitä jotka leviää kuin syöpä. Alkoi ihan syystä mutta jatkuu ja pahenee ja kasvaa uusiin :(

Voi ihana, kiitos jos yrität auttaa :) minusta tuntuu että tarviin nyt muiden apua, yksin en saa oikeaa yhteyttä tms.

surusilmä
Alkuperäinen kirjoittaja surupusero:
Se olisi ihanaa jos pääsisin eroon, yritän kyllä ja olen pyytänyt apua. Miten helppoa elämä olikaan silloin joskus, aikaa ennen näitä jotka leviää kuin syöpä. Alkoi ihan syystä mutta jatkuu ja pahenee ja kasvaa uusiin :(

Voi ihana, kiitos jos yrität auttaa :) minusta tuntuu että tarviin nyt muiden apua, yksin en saa oikeaa yhteyttä tms.
Olen siis sama ihminen, surusilmä/surupusero...surua on ni eipä väliä missä se on...

kyllä mielelläni sen teen ja puolestasi rukoilen, tiedän miten vaikeaa niiden kanssa on elää minunkin töihin lähtö on joskus kestänyt vaikka kuinka kauan noiden takia.
:hug:

surusilmä

kyllä mielelläni sen teen ja puolestasi rukoilen, tiedän miten vaikeaa niiden kanssa on elää minunkin töihin lähtö on joskus kestänyt vaikka kuinka kauan noiden takia.
:hug:
Saanko laittaa sulle yv.ä? tämän päivän aikana, ehkä illemalla, nyt pitää rueta puuhailee ton lapsen kanssa - kahvitauko pidetty ;)

Muistan teitä Jumala siunaa ja auttaa aina :heart:
Älkää olko huolissanne olette rukouksissani :hug:

Anteeksi nyt taidan mennä vähän sekaisin kuka pyytää mitäkin keneltäkin. :ashamed:
Mulle olisi tosi tärkeää jotta voisin hoitaa tätä ketjua koska tulee paljon rukouspyyntöjä ettei kauheesti muut tulisi kommenoimaan kuin rukousta tarvitsevat ja tietty jos tulee kiitosaiheita :wave:

enni
Mulle olisi tosi tärkeää jotta voisin hoitaa tätä ketjua koska tulee paljon rukouspyyntöjä ettei kauheesti muut tulisi kommenoimaan kuin rukousta tarvitsevat ja tietty jos tulee kiitosaiheita :wave:
Minustakin niin olis paras! Me muut voidaan rukoilla näiden ihmisten ja asioiden
puolesta, mutta annetaan Gracen hoitaa vastailu. Koska hän näyttää olevan tooosi
taitava siihen!!

Mikä hienointa Jumala on jo vastannut monelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja enni:
Minustakin niin olis paras! Me muut voidaan rukoilla näiden ihmisten ja asioiden
puolesta, mutta annetaan Gracen hoitaa vastailu. Koska hän näyttää olevan tooosi
taitava siihen!!

Mikä hienointa Jumala on jo vastannut monelle :)
Kiitos enni =)

ihana huomata kuinka rukoukset vaikuttaa :heart: siitä kiitollisena kiitän herraamme ja ylistän :wave: tämä uniasiakin on todella tärkeä se vaikuttaa niin paljon jaksamiseen ja vielä pienten lasten kanssa :attn: itse saan kovasti voimaa rukoilusta vaikka rukoilen muiden puolesta en niin itseni. nyt minä rukoilen siskoni gracen puolesta että hän saa paljon voimaa ja jaksaa pitää ihanan positiivisen mielensä aina. :heart: kiitos herra :wave:
Olet todella ihana sisko enkä missään nimessä halua loukata, ymmärräthän mitä koitin sanoa tuossa aiemmin?
Jumala kehotti mua tekemään tämän ketjun tänne eli rukoilen ja toivon että olen Hänen johdatuksessa kun vastaan näille ihmisille. Harmittaa vaan jos joku -vaikkakin ihana uskovainen sisar :hug: vastaa ja olen juuri kirjoittamassa tälle ihmiselle ja joudun tekemään vastauksen uudestaan.

Samoten toivon, ettei ketään tässä ketjussa yritettäisi käännyttää sillä tiedän itse kokemuksesta kuinka ahdistavaa se on.
Uskon, että Jumala ihan varmasti pelastaa ihmisen ja antaa uuden elämän, mutta omalla ajallaan sitten kun ns. vilja on kypsää :)

Jumala on antanut minulle lahjan jolla voin palvella näitä ihmisiä ja todella mielelläni otan vastaan teidän uskovien rukousapua :hug:

Nöyränä otan näitä rukouspyyntöjä vastaan enkä missään nimessä halua ottaa glooriaa vastaan tässä.. ainoa mitä tahdon tehdä on olla Jumalan käytössä ja antaa kaiken kunnian Hänelle joka nämä ihmeet tekee. Yksin Hänelle kuuluu kiitos ja kunnia.

Nyyhky
Kai mäkin uskallan kun muutkin.. :ashamed:

Olen uskovainen nainen. Mieheni on mennyt aika kauas Jumalasta ja kotona on usein tosi ahdistavaa. Mies on niin täynnä vihaa ja pelkoa. En oikein osaa toimia asian suhteen, rukoilen toki itsekseni. Miehelle kun koetan puhua niin sieltä vastaa se viha ja pelko. Mies ei edes tahdo vapautua. Ei kai osaa kuvitella elämää ilman noita tunteita. Jos voisit rukoilla asian puolesta siten kuin koet hyväksi? Kiitos. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyyhky:
Kai mäkin uskallan kun muutkin.. :ashamed:

Olen uskovainen nainen. Mieheni on mennyt aika kauas Jumalasta ja kotona on usein tosi ahdistavaa. Mies on niin täynnä vihaa ja pelkoa. En oikein osaa toimia asian suhteen, rukoilen toki itsekseni. Miehelle kun koetan puhua niin sieltä vastaa se viha ja pelko. Mies ei edes tahdo vapautua. Ei kai osaa kuvitella elämää ilman noita tunteita. Jos voisit rukoilla asian puolesta siten kuin koet hyväksi? Kiitos. :)
Nyt kuule ole rauhallisin mielin ja katso mitä Jumala tekee miehessäsi :hug:
Laitan teidän vihkooni ja rukoilen miehesi puolesta sekä myös sinun.
Tänään illalla muistan teitä ihan erityisesti :heart:

Uudi ejk
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan!:
Pyysin täällä rukousta noin vrk sitten aamuyöstä ja sen jälkeen nukuin monta tuntia heräämättä - sitä ei ole tapahtunut kuukausiin,olen ollut niin loppu! Ihmeellinen olo aamulla ja koko päivän. En tiedä mitä ajatella,mutta haluan kiittää sinua grace. Rukoilethan vielä puolestamme!
Vielä piti kysyä, että oletko se nimimerkillä- onneton vai se joka vielä myöhemmin kysyi voiko jättää rukouspyyntöä? :wave:
En kumpikaan! Minä olen siis nimimerkillä "minä vaan" :) En minä mitään maatamullistavaa ole kokenut,mutta ihmettelen vaan kun olo on jotenkin levänneempi ja rauhallisempi.Pikku tyttönikin kysyi päivällä että ootko äiti sinä nyt iloinen. En ole tainnut viime kuukausina paljoa hymyillä! Viime yönäkin sain nukuttua viisi tuntia! Se kai jo vaikuttaa oloon - olen viime ajat ihan zombina haahuillut. Vieläkään en tiedä tulevaisuudesta,mutta kun katson noita lapsia niin tällä hetkellä häpeän noita ajatuksiani "kävellä junan alle". Nyt kirjoitin sitten senkin...¨¨¨¨
Heippa, :hug:
Harmi kun just laitoin koneen kiinni ennen kuin viestisi tuli :(
Mutta koitan nyt jaksaa päivystää tänä iltana vähän myöhemmin jos sinä vaikka eksyisit vielä tänne.
Ja huomaa vielä, että minä mielelläni annan virtuaalisen korvan tai silmän täällä palstalla :D ja olkapään sinulle jos haluat kirjoittaa huolistasi yksityisviestillä =)

Jotenkin tuntuu, että en haluaisi ahdistaa sinua millään uskonratkaisuilla, sillä jokaisella ihmisellä on oma aikansa ja juuri se aika kun Jumala katsoo hyväksi.
Sen takia toivoisin ettei tässä ketjussa " ajettaisi nurkkaan" ihmisiä tekemään ratkaisua, kiitos kuitenkin suuresti kaikille uskoville jotka tässä ketjussa käytte lukemassa ja kommentoimassa :wave: ja ehdottomasti rukousapua ei ole koskaan liikaa :)
Täysin samaa mieltä, jokaisella on aikansa ja paikkansa, jokaista Jumala puhuttelee ajallaan ja tavallaan. Ei kannata olla liian kärkäs tuputtamaan uskoa, ettei arka lintu lähde lentoon. Nämä Gracen ihanat rukoukset jo puhuttelevat ihmisiä. Jumalan vilja kypsyy ajallaan.

Kun kiinnostus nousee, vaikkapa rukousvastauksen tms. myötä, niin ihmiset osaavat sitten kysä, kun vaan pidämme asiaa esillä.
Grace Kiitos viimeisestä ja siunausta sinulle.

Vielä lisään, että minuakin hengessä vaivasi, kun ketjuun alkoi tulla monia uskovia vastaamaan.
Ei millään pahalla, mutta minäkin koen hengessäni, että tämä on Gracen tehtävä. Hän osaa niin lempeästi ja hienosti hoitaa tämän.
Voidaanhan me muutkin uskovat lukea tätä ja rukoilla mielessämme, jos niin koemme, mutta annetaan tämän ketjun olla Herran ja Gracen käsissä. :flower: :hug:

Olen täällä jälleen myöhään iltaan :wave:
Vaihdoin otsikon, koska sitä entistä käytettiin toisiin tarkoituksiin täällä palstalla :/
Tämä ketju löytyy mun profiilista ja rukouspyynnöt- nimellä hakuun sen kun laittaa.

vieras2
Voisitko rukoilla mun tädin puolesta. Tädin mies kuoli vuosi sitten ja tämä on yksinäinen, hänellä ei ole ollenkaan sosiaalista elämää ja jäi vielä työttömäksi. On sitten ollut surullinen, mutta elämässä kiinni. Nyt tädin naapurin mies kuoli yllättäen (kuten hänen oma miehensäkin yllättäen siis ) ja hän on psyykkisesti todella huonossa ja huolestuttavassa kunnossa, eikä ollenkaan oma itsensä - kiltti mukava ihminen, syyttää ja syytää pahaa oloa läheisilleen (minullekin siis ) . Siis voisitko rukoilla tädin puolesta :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Voisitko rukoilla mun tädin puolesta. Tädin mies kuoli vuosi sitten ja tämä on yksinäinen, hänellä ei ole ollenkaan sosiaalista elämää ja jäi vielä työttömäksi. On sitten ollut surullinen, mutta elämässä kiinni. Nyt tädin naapurin mies kuoli yllättäen (kuten hänen oma miehensäkin yllättäen siis ) ja hän on psyykkisesti todella huonossa ja huolestuttavassa kunnossa, eikä ollenkaan oma itsensä - kiltti mukava ihminen, syyttää ja syytää pahaa oloa läheisilleen (minullekin siis ) . Siis voisitko rukoilla tädin puolesta :heart:
:hug: Totta kai, laitan tätisi vihkooni ja muistan häntä rukouksin :heart:

surullinen äiti
Minun rukouspyyntöni on niin itsekäs, mutta toivoisin, että rukoilisit puolestani, ettei minusta tulisi katkera ja ilkeä ihminen sen takia mitä olen muilta saanut kestää, sillä sitä pelkään eniten. Ja enemmän kuin koskaan toivoisin jaksavani töissä, koska olen todella uupunut ollut pitkään ja kärsinyt univaikeusksista. Toivoisin, että silti jaksaisin lasteni kanssa ilman, että pinna heitä kohtaan olisi kireällä.

Lisäksi toivon kaikille tällä palstalla hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti:
Minun rukouspyyntöni on niin itsekäs, mutta toivoisin, että rukoilisit puolestani, ettei minusta tulisi katkera ja ilkeä ihminen sen takia mitä olen muilta saanut kestää, sillä sitä pelkään eniten. Ja enemmän kuin koskaan toivoisin jaksavani töissä, koska olen todella uupunut ollut pitkään ja kärsinyt univaikeusksista. Toivoisin, että silti jaksaisin lasteni kanssa ilman, että pinna heitä kohtaan olisi kireällä.

Lisäksi toivon kaikille tällä palstalla hyvää.
Ensinnäkin koen, että sun olisi hyvä antaa anteeksi ehdoitta näille sinua loukanneille ihmisille sillä se on sinun ensimmäinen askel vapauteen. Tähän pyydän sinulle voimia Jumalalta. Hän antaa sinulle voimaa ja anteeksi antamuksen kautta sä huomaat myös että pääset vapauteen kovuudesta itseäsi kohtaan.
Rakasta itseäsi ilman että koet olevasi itsekäs. Se on ns. tervettä itsekkyyttä jota juuri sinä tarvit.
Ole itsellesi armollinen :hug:
Rukoilen voimaa työelämään, tulet saamaan rauhan sydämeesi ja vapautuksen univelastasi. Koittaa päivä jolloin huomaat ihmeeksesi, että kun aamulla nouset töihin sinne on jopa kiva lähteä ja virkeänä.
Rukoilen että Herra antaa sulle makoisia unia :heart:

surullinen äiti
KIITOS GRACE! Ihan oikeasti tuli kyynel silmään, niin kauniilta sanasi kuulostavat ja saavat minut uskomaan niihin. On mahdoton ajatella, että joku tuntematon ihminen voi noin muutaman rivin kirjoituksen jälkeen kirjoittaa minulle sanat, jotka olisin toivonut kuulevani aikoja sitten. Sinun täytyy olla oikeasti vilpitön ja mahdottoman empaattinen ihminen.

Yhteistyössä