Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan!:
Pyysin täällä rukousta noin vrk sitten aamuyöstä ja sen jälkeen nukuin monta tuntia heräämättä - sitä ei ole tapahtunut kuukausiin,olen ollut niin loppu! Ihmeellinen olo aamulla ja koko päivän. En tiedä mitä ajatella,mutta haluan kiittää sinua grace. Rukoilethan vielä puolestamme!
Vielä piti kysyä, että oletko se nimimerkillä- onneton vai se joka vielä myöhemmin kysyi voiko jättää rukouspyyntöä? :wave:
En kumpikaan! Minä olen siis nimimerkillä "minä vaan"
En minä mitään maatamullistavaa ole kokenut,mutta ihmettelen vaan kun olo on jotenkin levänneempi ja rauhallisempi.Pikku tyttönikin kysyi päivällä että ootko äiti sinä nyt iloinen. En ole tainnut viime kuukausina paljoa hymyillä! Viime yönäkin sain nukuttua viisi tuntia! Se kai jo vaikuttaa oloon - olen viime ajat ihan zombina haahuillut. Vieläkään en tiedä tulevaisuudesta,mutta kun katson noita lapsia niin tällä hetkellä häpeän noita ajatuksiani "kävellä junan alle". Nyt kirjoitin sitten senkin...¨¨¨¨
Heippa, :hug:
Harmi kun just laitoin koneen kiinni ennen kuin viestisi tuli
Mutta koitan nyt jaksaa päivystää tänä iltana vähän myöhemmin jos sinä vaikka eksyisit vielä tänne.
Ja huomaa vielä, että minä mielelläni annan virtuaalisen korvan tai silmän täällä palstalla
ja olkapään sinulle jos haluat kirjoittaa huolistasi yksityisviestillä =)
Jotenkin tuntuu, että en haluaisi ahdistaa sinua millään uskonratkaisuilla, sillä jokaisella ihmisellä on oma aikansa ja juuri se aika kun Jumala katsoo hyväksi.
Sen takia toivoisin ettei tässä ketjussa " ajettaisi nurkkaan" ihmisiä tekemään ratkaisua, kiitos kuitenkin suuresti kaikille uskoville jotka tässä ketjussa käytte lukemassa ja kommentoimassa :wave: ja ehdottomasti rukousapua ei ole koskaan liikaa