Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja turta:
Sellainen olo että täytyy kirjoittaa,mutten tiedä mitä.On vain niin paha olla.

Päällimmäisin toiveeni ja joka iltainen rukoukseni on että minä ja mieheni + lapset saisimme olla oikea kokonainen perhe.
Niin paljon olen kestänyt,toivonut ja tukenut.Aina kuitenkin minua jollain tapaa uudelleen satutetaan.
Jumala tietää ja auttaa ihan varmasti :hug:
Mene nukkumaan rauhallisin mielin. Laitan perheesi vihkoooni ja muistan rukouksin :wave: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lame:
Kiitos ihanasta viestistäsi, kyyneleet silmissä sen luin :hug: :heart:

Nyt mulla on olo ihan tyhjä enkä osaa ajatella mitään...taidan mennä nukkumaan.
Mutta olisi kiva "jutella" joskus muulloinkin, vaikka y-viestein.
:hug: Laita vaan viestiä heti kun siltä tuntuu :heart:

turta
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Päällimmäisin toiveeni ja joka iltainen rukoukseni on että minä ja mieheni + lapset saisimme olla oikea kokonainen perhe.
Niin paljon olen kestänyt,toivonut ja tukenut.Aina kuitenkin minua jollain tapaa uudelleen satutetaan.
Mene nukkumaan rauhallisin mielin. Laitan perheesi vihkoooni ja muistan rukouksin :wave: :heart:
Kiitos,lohduttaa kovasti:)
Kyyneleet valuu poskille,enkä edes tunnu tietävän miksi.

Välillä vain mietin olenko ansainnut yhtään mitään,en ehkä elä ihan niinkuin kuuluu.Yritän kuitenkin.
Rukouksiini on vastattu niin monta kertaa,että mietin onko tämä jotain sellaista mitä minulle ei voida antaa vai miksi minua näin koetellaan.
Pitäisi varmaan vain antaa periksi..huoh..

Marita &Miimuska
Olenkin näköjään käyttänyt kahta eri nimimerkkiä ketjussa. Olen sekä Marita että Miimuska. Haluaisin sanoa kaikille, että jaksakaa kaikki rukoilla ketjussa olevat sekä toisten puolesta että itsenne puolesta. Rukouselämä antaa niin paljon.
Minä en aiemmin "ymmärtänyt" rukoilla ja nykyään ihmettelen, miksi en tehnyt tätä. Kannattaa siis rukoilla ja viedä Korkeimmalle kaikki huolet ja murheet rukouksin.
Minusta on ihanaa että Grace rukoilee puolestani. Rukoilen itsekin asioiden puolesta, mutta yhteinen rukous on aivan ihanaa :)
Siunauttua yötä!

Kiitos,lohduttaa kovasti:)
Kyyneleet valuu poskille,enkä edes tunnu tietävän miksi.

Välillä vain mietin olenko ansainnut yhtään mitään,en ehkä elä ihan niinkuin kuuluu.Yritän kuitenkin.
Rukouksiini on vastattu niin monta kertaa,että mietin onko tämä jotain sellaista mitä minulle ei voida antaa vai miksi minua näin koetellaan.
Pitäisi varmaan vain antaa periksi..huoh..
Ei ei , koskaan ei saa luovuttaa!!!
Olet arvokas Jumalalle ja minäkin rakastan sinua sillä rakkaudella jolla Jeesus rakastaa minua :heart:
Olet tärkeä ihminen jolla on tärkeä paikka täällä Telluksella. Muista se aina!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Marita &Miimuska:
Olenkin näköjään käyttänyt kahta eri nimimerkkiä ketjussa. Olen sekä Marita että Miimuska. Haluaisin sanoa kaikille, että jaksakaa kaikki rukoilla ketjussa olevat sekä toisten puolesta että itsenne puolesta. Rukouselämä antaa niin paljon.
Minä en aiemmin "ymmärtänyt" rukoilla ja nykyään ihmettelen, miksi en tehnyt tätä. Kannattaa siis rukoilla ja viedä Korkeimmalle kaikki huolet ja murheet rukouksin.
Minusta on ihanaa että Grace rukoilee puolestani. Rukoilen itsekin asioiden puolesta, mutta yhteinen rukous on aivan ihanaa :)
Siunauttua yötä!
:flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ristikuningatar:
Michael W. Smith - I will carry you

http://www.youtube.com/watch?v=EMZj0520v0g&feature=related
Ihana, lohduttava biisi :heart:
:D Just poistin sen ja meinasin nostaa ketjua laittamalla sen uudestaan mut sä siskosein kerkesit samalla hetkellä :D
=) . Mä tästä lähdenkin omaan kammiooni. Siunattua iltaa sulle ja kaikille!

kiitos
Minun elämäni tuntuu jotenkin tyhjältä vaikka, on ihan hyvä ja kivakin työ, terveet lapset ja katto pään päällä, mutta siltikin elän epätasapainossa ja haluaisin elämääni käänteen joka nostaa myös mieleni ylöspäin. Parisuhde puuttaa ja pientä sairautta on tullut vaivoiksi. Omat rukoukseni eivät ole helpotusta tuoneet.

Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Miten sä voisit auttaa mua? Koko elämä mennyt päin härän pyllyä. Nyt vaivana sairaus jne.
Enpä usko, että sun uskos voisi mulle mitään hyvää tuoda.
Katsohan mitä tapahtuu kun laitan sinut vihkooni ja muistan sinua rukouksin :hug:
Ole luottavaisin mielin ja anna Jumalan näyttää voimansa :heart:

JonnaÄiti
Miten sä voisit auttaa mua? Koko elämä mennyt päin härän pyllyä. Nyt vaivana sairaus jne.
Katsohan mitä tapahtuu kun laitan sinut vihkooni ja muistan sinua rukouksin :hug:
Mitä vois muka tapahtua...

Kun tietäisinkin :D
Mä vaan rukoilen ja Jumala tekee sen sinulle minkä näkee parhaimmaksi. :hug:

äiti
Olen tullut uskoon syksyllä,mutta toivoisin että rukoilet että saan voimia omaan uskooni ja että täyttyisin pyhällä hengellä.Tiedän että olen pelastunut (esim.kuolemanpelko hävinnyt,pahat vaikeat tavat jäivät)mutta välillä epäilys nostaa päätään,ei epäilys Jumalaa tai Jeesusta kohtaan mutta se että olenko oikeasti pelastunut?kun esim.pyhän hengen täyttymys puuttuu.Tiedän että nämäkin asiat menevät Jumalan "aikataululla" mutta voimistava rukous olisi tarpeen.

JonnaÄiti
Kun tietäisinkin :D
Mä vaan rukoilen ja Jumala tekee sen sinulle minkä näkee parhaimmaksi. :hug:
Mites kun mun isä tulee huomenna käymään, ja tunnetusti tuputtaa omaa uskontoaan, tartunko siihen? Alanko jehovan todistajaksi?

Nimimerkillä: äiti
Lainaukseni ei taaskaan toimi :(
Muistan sinua :hug:
Älä epäile koskaan enää oletko uskossa. Olet sinä.
Minulla meni myös aikansa kunnes täytyin Pyhällä Hengellä. Jumalalla on siinä aikataulunsa, mutta älä epäile enää :hug:
Rukoilen että saat vahvan tunteen siitä ja selvän varmistuksen.

Yhteistyössä