Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Miten sä voisit auttaa mua? Koko elämä mennyt päin härän pyllyä. Nyt vaivana sairaus jne.
Enpä usko, että sun uskos voisi mulle mitään hyvää tuoda.
Katsohan mitä tapahtuu kun laitan sinut vihkooni ja muistan sinua rukouksin :hug:
Ole luottavaisin mielin ja anna Jumalan näyttää voimansa :heart:
Mitä vois muka tapahtua...
Kun tietäisinkin :D
Mä vaan rukoilen ja Jumala tekee sen sinulle minkä näkee parhaimmaksi. :hug:
Mites kun mun isä tulee huomenna käymään, ja tunnetusti tuputtaa omaa uskontoaan, tartunko siihen? Alanko jehovan todistajaksi?
vastaatko vielä mulle? Kuuluuko musta tulla jehovan todistaja?

Miten sä voisit auttaa mua? Koko elämä mennyt päin härän pyllyä. Nyt vaivana sairaus jne.
Katsohan mitä tapahtuu kun laitan sinut vihkooni ja muistan sinua rukouksin :hug:
Mites kun mun isä tulee huomenna käymään, ja tunnetusti tuputtaa omaa uskontoaan, tartunko siihen? Alanko jehovan todistajaksi?
Sinä itse teet päätökset. Älä tee niin kuin muut sinulta odottavat oli se sitten vaikka isäsi.
Tee niin kuin sydämessäsi tunnet.
Muistan erityisesti sinua nyt :hug:

vieras01
Alkuperäinen kirjoittaja vieras01:
Rukoile meille onnea työnhaussa, että saatais talous kuntoon :(
Terveyttä ja rakkautta meillä on, mutta pieni plussa talouteen helpottais minun ahdistusta..
Muistan teidän perhettä rukouksin :heart:
Ihanaa, tuntuu hyvältä vaikka yleensä en ole rukouksen voimaan uskonut. Antaa silti toivoa.

JonnaÄiti
Sinä itse teet päätökset. Älä tee niin kuin muut sinulta odottavat oli se sitten vaikka isäsi.
Mitä jos en osaa uskoa tarpeeksi paljon? tai lujaa? :) Mitä jos mun uskoni ei auta mua? Taidan olla toivoton ihminen..

Mitä jos en osaa uskoa tarpeeksi paljon? tai lujaa? :) Mitä jos mun uskoni ei auta mua? Taidan olla toivoton ihminen..
Et ole toivoton :heart:
Ei sitä voikkaan omassa voimassa uskoa tarpeeksi, Jumala antaa sulle sen mitä tarvitset =)

Rukoile meille onnea työnhaussa, että saatais talous kuntoon :(
Terveyttä ja rakkautta meillä on, mutta pieni plussa talouteen helpottais minun ahdistusta..
Muistan teidän perhettä rukouksin :heart:
Ihanaa, tuntuu hyvältä vaikka yleensä en ole rukouksen voimaan uskonut. Antaa silti toivoa.
Niin aina on toivoa ja usko vaan rukouksen voimaan. Se toimii =)

Grace rukoiletko minullekin Pyhän Hengen täyteyttä ja voimaa. Tuossa eräs kirjoitti , että kuoleman pelkokin lähti, kun tuli uskoon. Miksi minun pelkoni ei poistu. Olen rikkinäinen ihminen johtuneeko siitä. Rukoile minullekin pelastusvarmuutta. Kiitos ja sinua runsaasti siunaten Uudi

Uudi, laitan nämä siihen vihkooni lisäykseksi sun kohdalle.
Sulla on prosessi kesken, Jumala antaa ajallaan mitä sä tarvitset, Hän kun tietää parhaiten.
Rukoilen, että Hän ottaa kuolemanpelon pois sinulta, siskosein :heart:

hanna
Pyydän esirukousta oman sairauteni paranemiseksi, jotta sairaus ei enää varjostaisi elämääni ja perhettäni. Pyydän myös rukousta omalle äidilleni, joka on sairastunut henkisesti. Sinulle Grace suuri kiitos, että pidät tätä ketjua yllä. Muistan Sinua tänään omassa rukouksessani.

Jumala on auttanut minua tämän sairauden kanssa jo niin paljon, olen tuntenut Pyhän Hengen voiman ja tilanteeni on parantunut niin paljon. Muistan tästä olla niin kiitollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Pyydän esirukousta oman sairauteni paranemiseksi, jotta sairaus ei enää varjostaisi elämääni ja perhettäni. Pyydän myös rukousta omalle äidilleni, joka on sairastunut henkisesti. Sinulle Grace suuri kiitos, että pidät tätä ketjua yllä. Muistan Sinua tänään omassa rukouksessani.

Jumala on auttanut minua tämän sairauden kanssa jo niin paljon, olen tuntenut Pyhän Hengen voiman ja tilanteeni on parantunut niin paljon. Muistan tästä olla niin kiitollinen.
Laitan sinut vihkooni ja muistan sinua sekä äitiäsi :hug:
Kiitos, sinulle :heart:

äiti
Minä olen se joka kirjoitti että kuolemanpelko lähti,ja luulen että Jumala näki että sen poistaminen oli tarpeen kun se hallitsi jo täysin elämää.Mutta kyllä täällä niitä pelkoja vielä riittää,mutta kaikki ajallaan...sain muuten Grace voimia omaan matkaani,kiitos.

äiti
Ja piti vielä sanoa että sain muistutuksen Jumalalta kaikista niistä"pikkujutuista"missä olen saanut apua ja tuli semmoinen olo että pyhä henki tulee minulle kun olen siihen valmis.(nyt olen vielä keskeneräinen).

Alkuperäinen kirjoittaja c.m:
Voisitko muistaa 18v. tytärtäni, jolla on 1v. lapsi. Hän on sortunut huumausaineiden käyttöön....pelkään molempien puolesta. Olen itse henkisesti ihan loppu.
:hug: Voi ei :( Muistan sinua ja tytärtäsi sekä pientä lasta.
Jumala auttaa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Ja piti vielä sanoa että sain muistutuksen Jumalalta kaikista niistä"pikkujutuista"missä olen saanut apua ja tuli semmoinen olo että pyhä henki tulee minulle kun olen siihen valmis.(nyt olen vielä keskeneräinen).
Kaikki me ollaan keskeneräisiä, mutta Jumalan silmissä silti rakkaita :hug:

M&M&J
Pyydän esirukousta:
- Tunnen yhdestä asiasta syyllisyyttä, vaikka minun ei tarvitsisi tuntea. Mieli vaan aina palaa, että olisinko voinut tehdä toisin. Toivon, että tämä asia jäisi täysin taakse ja en enää asiaa miettisi.
- Uuden opiskelupaikan avautumista, jonne hankin pääsykoekirjan
- Uskonvahvistusta ja että jaksan kulkea oikealla tiellä
-Kaikille Jumalan kosketusta ja siunausta!
Kiitos! Siunausta myös sinulle ihana esirukoilija :)

Alkuperäinen kirjoittaja M&M&J:
Pyydän esirukousta:
- Tunnen yhdestä asiasta syyllisyyttä, vaikka minun ei tarvitsisi tuntea. Mieli vaan aina palaa, että olisinko voinut tehdä toisin. Toivon, että tämä asia jäisi täysin taakse ja en enää asiaa miettisi.
- Uuden opiskelupaikan avautumista, jonne hankin pääsykoekirjan
- Uskonvahvistusta ja että jaksan kulkea oikealla tiellä
-Kaikille Jumalan kosketusta ja siunausta!
Kiitos! Siunausta myös sinulle ihana esirukoilija :)
Kaikki nämä on Jumalan tiedossa :hug:
Iloa ja rauhan tunnetta sydämeesi :heart:
Olet vihkossani :wave:

:)
Löysin tämän ketjun. Kirjoittelin toisessa ketjussa siitä, kuinka haluaisin olla uskossa, mutta se ei vaan "onnistu".

Eli siis uskon kyllä Jumalaan, mutta en tiedä mikä mättää. Oon yrittänyt rukoilla, että tulisin uskoon, mutta ei. Oon sitten miettinyt, että en kai vain halua sitä sitten sydämestäni vaan oon jotenkin tekopyhä.

Oon myös varmaan maailman huonoin rukoilijakin. Jotenkin tuntuu, että rukoilu on semmosta pakkopullaa ja että aina täytyy toistaa samat asiat rukouksissa. En varmaan osaa tehdä sitäkään hommaa sydämestä.

Rukoilethan, että tulisin uskoon ja oppisin rukoilemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Löysin tämän ketjun. Kirjoittelin toisessa ketjussa siitä, kuinka haluaisin olla uskossa, mutta se ei vaan "onnistu".

Eli siis uskon kyllä Jumalaan, mutta en tiedä mikä mättää. Oon yrittänyt rukoilla, että tulisin uskoon, mutta ei. Oon sitten miettinyt, että en kai vain halua sitä sitten sydämestäni vaan oon jotenkin tekopyhä.

Oon myös varmaan maailman huonoin rukoilijakin. Jotenkin tuntuu, että rukoilu on semmosta pakkopullaa ja että aina täytyy toistaa samat asiat rukouksissa. En varmaan osaa tehdä sitäkään hommaa sydämestä.

Rukoilethan, että tulisin uskoon ja oppisin rukoilemaan :)
Se on tosi yksinkertaista minusta tuntuu,että et ehkä ymmärrä kuinka yksinkertaista se onkaan. Jumala on kuullut rukouksesi :)
Tarvit nyt vähän rohkaisua :hug:
Voitko ottaa minuun yhteyttä yksityisviestillä? :wave:
Voi että kun näkisit tämän vastauksen. En tajunnut tulla tätä ketjua katsomaan siksi tää vastaus tuli nyt vasta. :/
Harmittaa kun niin monen harmaaseen olen menettänyt keskusteluyhteyden kun en voi laittaa yksityisviestiä.
Toivottavasti sinuun en :hug:

Yhteistyössä