Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

M&M&J
Kiitos :)
Unohdin äsken. Minulla on ollut sellainen yksi haave, jota olen rukoillut paljon. Voitko rukoilla vielä tämän puolesta? Olin sinnikkäästi yrittänyt tehdä tämän asian puolesta yhtä juttua kokoajan. Olen halunnut uskoa, että tämäkin haaveeni toteutuu, kun käännyn Jumalan puoleen.
Hali!

Alkuperäinen kirjoittaja M&M&J:
Unohdin äsken. Minulla on ollut sellainen yksi haave, jota olen rukoillut paljon. Voitko rukoilla vielä tämän puolesta? Olin sinnikkäästi yrittänyt tehdä tämän asian puolesta yhtä juttua kokoajan. Olen halunnut uskoa, että tämäkin haaveeni toteutuu, kun käännyn Jumalan puoleen.
Hali!
:hug: :heart:

M&M&J
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Hali!
Epäilen hieman, että jos ei toteudukaan, mutta eihän tätä kannata ajatella. Pitää vaan luottaa...

Hali!
Epäilen hieman, että jos ei toteudukaan, mutta eihän tätä kannata ajatella. Pitää vaan luottaa...
Muistathan, että aina se mitä sinä toivot ei ole välttämättä se mitä Jumala katsoo sinulle parhaimmaksi.
Mutta toiveesi Hän tietää kyllä :)

M&M&J
Hali!
Muistathan, että aina se mitä sinä toivot ei ole välttämättä se mitä Jumala katsoo sinulle parhaimmaksi.
Mutta toiveesi Hän tietää kyllä :)
Ymmärrän. Jatkan rukoilemista :)

milli
Minä toivoisin, että löytäisin tarpeeksi rohkeutta ja luottamusta hyväksyä nämä kaikki koettelemukset, jotka eteeni osuvat. Usko alkaa loppua, että elämä voisi jatkua. Takana avioero ja elämä aivan riekaleina. Jos voisit muistaa minua rukouksissasi, vaikka olenkin vain harmaana täällä, niin kiitän.

Alkuperäinen kirjoittaja yks monista:
sanoppa miksi aina tilanne pahenee kun jotain toivoo/pyytää? Näköjään vaikka sinä oot apuna, ni näin käy...koetellaanko mun "uskoa" vai mitä?
En osaa sanoa tosi ikävää jos koet näin :( Usko siihen että rukous toimii ja anna Jumalalle tilaisuus toimia.Luovuta asiat Hänelle sillä se mitä sinä toivot että olisi se apu niin voi olla, että ei ole Jumalan tahto sillä Hän näkee asiat kauas kantoisemmin. Olen tämän huomannut itse omassa elämässäni.
Ole vapaa nyt niistä asioista sitä rukoilen nyt :hug:
Muista, että en luovuta ja muistan sinua edelleen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja milli:
Minä toivoisin, että löytäisin tarpeeksi rohkeutta ja luottamusta hyväksyä nämä kaikki koettelemukset, jotka eteeni osuvat. Usko alkaa loppua, että elämä voisi jatkua. Takana avioero ja elämä aivan riekaleina. Jos voisit muistaa minua rukouksissasi, vaikka olenkin vain harmaana täällä, niin kiitän.
Totta kai :hug:
Muistan sinua ja Jumala ihan varmasti antaa sinulle voimia tähän vaikeaan elämänvaiheeseen :heart:
Elämä jatkuu, nyt on itkun ja surun aika, mutta et ole yksin. Rukoilen , että Hän antaa sun kokea Hänen yliluonnollista välittämistä ja rakkautta :heart:
Koittaa vielä se päivä kun näet iloa elämmässäsi :hug: Usko siihen, älä luovuta!

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
pyydän, että lähettäisit vanhemmilleni paljon suojelusenkeleitä. kun en itse voi olla heitä auttamassa.
Jokaisella on suojelusenkeleitä rinnalla ja Jumala heitä ohjaa.
Muistan vanhempiasi älä huolehdi :heart:
Muista että sinä omissa voimissasi et voi ketään suojella kaikki on Jumalan tiedossa :hug:

vammaisen pojan äiti
Hei Grace!

Vammaisella pojallani menee nyt vähän paremmin, on enemmän "läsnä" ja rauhallisempi. Sen myötä koko perheellä mukavampaa ja helpompaa. Edelleenhän tuo vamma on vaikea, joten jos voit hänelle parannusta rukoilla siitä. Itsekin yritän rukoilla. Mutta kiitos sinulle ja Jumalalle, että nyt vähän helpottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vammaisen pojan äiti:
Hei Grace!

Vammaisella pojallani menee nyt vähän paremmin, on enemmän "läsnä" ja rauhallisempi. Sen myötä koko perheellä mukavampaa ja helpompaa. Edelleenhän tuo vamma on vaikea, joten jos voit hänelle parannusta rukoilla siitä. Itsekin yritän rukoilla. Mutta kiitos sinulle ja Jumalalle, että nyt vähän helpottanut.
Tiedätkö, Jumala on ihan erityisesti antanut poikasi sydämelleni. Joka päivä hän on ollut mielessäni.
:heart:
Jatkan rukousta :hug:

milli
Alkuperäinen kirjoittaja milli:
Totta kai :hug:
Muistan sinua ja Jumala ihan varmasti antaa sinulle voimia tähän vaikeaan elämänvaiheeseen :heart:
Elämä jatkuu, nyt on itkun ja surun aika, mutta et ole yksin. Rukoilen , että Hän antaa sun kokea Hänen yliluonnollista välittämistä ja rakkautta :heart:
Koittaa vielä se päivä kun näet iloa elämmässäsi :hug: Usko siihen, älä luovuta!
Kiitos. Nyt juuri on hyvin vaikeaa uskoa, että joku päivä kaikki voisi olla enää hyvin. Mutta lohdullista, että joku jaksaa ottaa toisten huolia rukouksiinsa. Kiitos ja siunausta myös sinulle.

vammaisen pojan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vammaisen pojan äiti:
Hei Grace!

Tiedätkö, Jumala on ihan erityisesti antanut poikasi sydämmelleni. Joka päivä hän on ollut mielessäni.
:heart:
Jatkan rukousta :hug:
Kiitos, Grace! Ja siunausta sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni:
Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, vakavasta masennuksesta sekä yksinäisyydestä.
Jumala on minut parantanut juuri tällaisista oireista joita jatkui vuosia. Nyt olen terve, kiitos Taivaan Isälle.
Tämä sinulle rohkaisuna. Rukoilen, että Hän sinut parantaisi ja ne kaikki haavat sielussasi myös josta nämä johtuu.
Nyt sinun puolestasi rukoilen, älä huoli :hug:

yksi monista
Alkuperäinen kirjoittaja yks monista:
sanoppa miksi aina tilanne pahenee kun jotain toivoo/pyytää? Näköjään vaikka sinä oot apuna, ni näin käy...koetellaanko mun "uskoa" vai mitä?
En osaa sanoa tosi ikävää jos koet näin :( Usko siihen että rukous toimii ja anna Jumalalle tilaisuus toimia.Luovuta asiat Hänelle sillä se mitä sinä toivot että olisi se apu niin voi olla, että ei ole Jumalan tahto sillä Hän näkee asiat kauas kantoisemmin. Olen tämän huomannut itse omassa elämässäni.
Ole vapaa nyt niistä asioista sitä rukoilen nyt :hug:
Muista, että en luovuta ja muistan sinua edelleen :heart:
Hyvä että edes sinä :)

Yhteistyössä