Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Alkuperäinen kirjoittaja Marja J:
Olen tekemässä itsemurhaa, toivoisin sen asian selvittämiseen voimia ja totuutta siihen, minkälaista elämä on itsemurhan jälkeen.

Kiitos Sinulle!
Elämä itsessään on lahja jota ei saa tuhota.
Mikään asia tai asiat ei ole sellaisia joiden takia kannattaa moista edes harkita.
Rukoilen puolestasi :hug:

Ihan mahtavaa!! Kiitosaiheita on tullut yksityisviesteinäkin joten on todella hienoa huomata että Jumala auttaa ja vastaa rukouksiin.
Nyt kun olen tässä koneella jonkin aikaa niin jos jollain on jotain taakkana sydämessä niin voi laittaa tähän viestiä.

elisa
minulla on ollut paljon murheita ja tuskaa viime aikoina, kuin myös läheisilläni. meidän hyvin rakas ihminen kuoli. haluaisin siskolleni, isälleni ja veljelleni erityisesti voimia päästä surun yli, itselleni vähän lisää energiaa ja voimaa jaksaa kahden lapsen ja tämän surun kanssa.. rukoile myös etten olisi vakavasti sairas, tutkimukset kesken... lapseni tarvitsevat vielä minua...kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja elisa:
minulla on ollut paljon murheita ja tuskaa viime aikoina, kuin myös läheisilläni. meidän hyvin rakas ihminen kuoli. haluaisin siskolleni, isälleni ja veljelleni erityisesti voimia päästä surun yli, itselleni vähän lisää energiaa ja voimaa jaksaa kahden lapsen ja tämän surun kanssa.. rukoile myös etten olisi vakavasti sairas, tutkimukset kesken... lapseni tarvitsevat vielä minua...kiitos.
Muistan sinua ja perhettäsi :hug:
Varmasti on nyt tosi raskasta aikaa, pyydän että saat voimia ylhäältä jokaiseen tulevaan päivään :heart:
Ja todellakin kannan sinua rukouksin jotta et pelkäisi tulevaa. Niin on voimasi kuin päiväsi muistathan tämän :hug:
Älä pelkää :heart:

Rukoilijasirkka
Voitko muistaa vielä muakin? Mä oon alkanut jännittämään nyt yhtä asiaa kauheesti (ei mikään paha asia, vaan mun normaali elämään liittyvä, mukava juttu) ja maha on kipeä vissiin sen takia. Ja sit tarttisin kauheesti semmosta itsehillintää ja järkeä. Mulla on tunne, että yksi ihminen ei pidä musta ja se voi olla pelkkä tunnekin vaan, mutta silloin saata sanoa tai tehdä tyhmiä juttuja. Oon kyllä itekkin rukoillut. Kun jotenkin oon nyt yrittänyt paljon tehdä parhaani siinä jännässä asiassa ja tuntuu, ettei se riitä. Vaikka pitäishän sen riittää. Eli tosi selkeetä, mut, Taivaan Iskä tietää kyllä.

:(
Rukoiletko minun anopille elämäniloa. Loukkaantuu turhasta (käsittää "tarkoituksellisesti" väärin) ja äksyilee kaikille. Tuntuu, että koko ajan saa olla varuillaan mistä seuraavaksi tapahtuu, enkä oikein jaksa sellaista elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Voitko muistaa vielä muakin? Mä oon alkanut jännittämään nyt yhtä asiaa kauheesti (ei mikään paha asia, vaan mun normaali elämään liittyvä, mukava juttu) ja maha on kipeä vissiin sen takia. Ja sit tarttisin kauheesti semmosta itsehillintää ja järkeä. Mulla on tunne, että yksi ihminen ei pidä musta ja se voi olla pelkkä tunnekin vaan, mutta silloin saata sanoa tai tehdä tyhmiä juttuja. Oon kyllä itekkin rukoillut. Kun jotenkin oon nyt yrittänyt paljon tehdä parhaani siinä jännässä asiassa ja tuntuu, ettei se riitä. Vaikka pitäishän sen riittää. Eli tosi selkeetä, mut, Taivaan Iskä tietää kyllä.
Hän tietää :heart: Ole huoleti, kaikki järjestyy. Antakoon Hän sulle rauhan tässä asiassa :hug: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Rukoiletko minun anopille elämäniloa. Loukkaantuu turhasta (käsittää "tarkoituksellisesti" väärin) ja äksyilee kaikille. Tuntuu, että koko ajan saa olla varuillaan mistä seuraavaksi tapahtuu, enkä oikein jaksa sellaista elämää.
Rukoilen, että te saisitte sellaisen hedelmällisen keskustelun aikaiseksi vaikka myrskyn kautta saisitte kumpikin sanottua kaikki asiat jotka on vaivannut. Myrskyn jälkeen tulee mahtavan raikas ja ihana ilma jossa helppo hengittää. Sitä toivon ja rukoilen sun ja anopin välille :heart:
Muistan vielä erikseen sinua ja anoppiasi :hug:

äiti
minun omakin elämä on solmussa

mutta läheisillä tässä hankalaa olisi..
voisitko muistaa skitsofrenista sisartani, jolla kasvain kohdusta löydettiin, vatsaankin levinnyt.
sekä äitiäni joka kymmenien vuosien rattiuden jälkeen päätyi alkoholistiksi..
sekä ainoaa tytärtäni joka elämän taival alkaa.

surullinen
Voisitko rukoilla perheemme puolesta. Monta asiaa on solmussa ja olen valmis luovuttamaan ja eroamaan. Monta asiaa pitää muuttua että meistä vielä perhe tulee.
Toivon vielä mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
minun omakin elämä on solmussa

mutta läheisillä tässä hankalaa olisi..
voisitko muistaa skitsofrenista sisartani, jolla kasvain kohdusta löydettiin, vatsaankin levinnyt.
sekä äitiäni joka kymmenien vuosien rattiuden jälkeen päätyi alkoholistiksi..
sekä ainoaa tytärtäni joka elämän taival alkaa.
Sulla on paljon taakkaa kannettavana :hug:
Luovuta nyt ne kaikki asiat ja uskot että Taivaan Isä kuulee ja auttaa sinua sun perhettä. :heart:
Muistan nyt juuri samalla sinua kun kirjoitan tätä ja laitan sinut sekä perheesi vihkooni ylös ja muistan vielä myöhemmin tänään ja tulevina päivinä.
Älä ole huolissasi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Voisitko rukoilla perheemme puolesta. Monta asiaa on solmussa ja olen valmis luovuttamaan ja eroamaan. Monta asiaa pitää muuttua että meistä vielä perhe tulee.
Toivon vielä mutta...
Jumala auttaa ihan varmasti sillä Hän on eheyttäjä eikä milloinkaan halua että perheet hajoaa.
Hän on voimallinen auttamaan vaikka tilanne näyttää mahdottomalta! Hänelle mikään ei ole mahdotonta.
Minä laitan sun perheen vihkooni ja lupaan muistaa teitä rukouksin. Usko siihen, että Hän auttaa teitä. Muuta mielesi ajatukset niin, lupaa mulle? Näin annat Hänelle mahdollisuuden muuttaa teidän elämän :heart:
Voimia sinulle :hug:

:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauanko sulla Grace menee iltarukoukseen aikaa, jos siis rukoilet kaikkien vihkossasi olevien puolestä päivittäin?
Tarviiko heitä iltarukouksessa muistaa? Eikö rukoilla voi missä ja milloin vain? Esim. heti luettuaan viestin?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kauanko sulla Grace menee iltarukoukseen aikaa, jos siis rukoilet kaikkien vihkossasi olevien puolestä päivittäin?
Tarviiko heitä iltarukouksessa muistaa? Eikö rukoilla voi missä ja milloin vain? Esim. heti luettuaan viestin?
Kyllä varmaankin, en tiedä, siksi kysyn. Ajattelin vaan, kun monessa vastauksessa Grace lupaa muistaa tulevina päivinä, että kauanko aikaa päivässä menee rukoilla kaikkien pyytäneiden puolesta.

=) En ole polvirukouksessa asioiden takia pitkin päivää. Onhan mun perheeni hoidettava :)
Jumala toimii ilman traditioita tai pakollista toimintasuunnitelmaa eli ei tarvi olla tietyssä asennossa tai kädet ristissä Hän kuulee rukoukseni vaikka vain niitä huokailisin Hänen puoleen.
Rukoilen niin, että toisinaan käyn aihe aiheelta kun mulla on rauhallinen hetki yleensä sitten kun lapset ovat nukkumassa ja sitten joskus pidän koko vihkoani rintaani vasten painettuna ja rukoilen kaikkien asioiden puolesta samalla kertaa sillä Jumala tietää ne.
Ja kun tulee uusia niin siinä kun kirjoitan heille rukoilen samalla sekä sitten myöhemmin ihan erkseen mainittuna kun illalla käyn uusi läpi =)

Yhteistyössä