:heart: Hän lähtee Kotiin kun aika on :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Läheisen puolesta:rakas mummuni on vakavasti sairas, ja toivoo jo pääsevänsä taivaan kotiin. Makaa sängyssä pystymättä liikkumaan, kivuissaan, letkuruokinnassa. Pääsisipä hän jo rauhaan, lepoon.
Laitan äitisi vihkooni ja muistan häntä rukouksin.Alkuperäinen kirjoittaja Äitini puolesta pyydän:Hän on sairauden runtelema ja joka paikkaa särkee. Ko. sairaus kuluttaa nivelet ja se pahenee kokoajan. Lisäksi hänen läheiset ovat pettäneet häntä ja satuttaneet syvästi, eikä hän näe enää ulospääsyä tilanteesta.
Hän koittaa jaksaa päivä kerrallaan vaikka kipu on henkistä ja fyysistä. Itse en osaa rukoilla oikein, siten että siitä olisi hänelle apua.
Toivon, että hän saisi helpotusta elämäänsä edes vähäksi aikaa, kun kesäkin on tulossa. Hän on kuitenkin aina ollut hyvä äiti ja rakastan häntä vaikka en sitä osaisikaan ilmaista.
Kiitos
:heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:Rukoile minunkin puolestani
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Olet rukouksissani :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Elämänhalu hukassa, muutenkin elämä viturallaan yms. apuja tarvitaan ihan mistä vaan =(
Jumala tietää miten sua auttaa.
:hug: Sinä olet tärkeä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lost:Mä tarvitsisin jostain auttavan käden ja voimaa avoliitossa, johon mussa kohdistuu fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Olen yrittänyt hakea apua perheneuvolasta, mutta eivät kuule minua. Olen hoidossa mtk:lla, josta käyntejäni en pidä tärkeänä, sillä en mielestäni ole se, joka on sairas vaan minä haluan eroon miehestäni. Meillä on myös pieni lapsi, jonka hyvinvointi on minulle maailman tärkein asia. Hänestä ei näytä välittävän kukaan ns. viranomainen. Miksi näin...?
Uskon Jumalaan, joka tähän asti ollut mukana elämässäni auttamassa. Nyt en tiedä, mitä olen tehnyt väärin, kun kaksi vuotta on jo tätä tuskaa takana. En haluaisi päättää päiviäni. Rukoiletko minunkin puolestani, kiitos.
Kaipauksesi Hän tietää ja vastaa siihen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja uskova äiti:Ihana ketju, jos jaksat muistaa minuakin.
Olen uskossa, mut uudistumista tarvitsen, kaipaan Herrani kosketusta.
Olen opiskelija yh-äiti ja monenlaista stressiä välillä pukkaa päälle.
Uskon. Olen saanut tulla uskoon noin kakskyt (20) vuotta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja aika pimeetä:hei haloo? Uskotteko tuollaista p........? ei h...........
Rukoilen, että saat vapautuksen luulosairaudestasi! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja sairas:Mä pelkään sairastavani vatsasyöpää. Luulosairaudesta, masennuksesta ja ahdistuneisuudesta johtuvaa varmastikin eikä oikeasti syöpä mutta rauhaa en saa ennen kuin koko vatsa on tutkittu.
Kiitos paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: Sinä olet tärkeä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lost:Mä tarvitsisin jostain auttavan käden ja voimaa avoliitossa, johon mussa kohdistuu fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Olen yrittänyt hakea apua perheneuvolasta, mutta eivät kuule minua. Olen hoidossa mtk:lla, josta käyntejäni en pidä tärkeänä, sillä en mielestäni ole se, joka on sairas vaan minä haluan eroon miehestäni. Meillä on myös pieni lapsi, jonka hyvinvointi on minulle maailman tärkein asia. Hänestä ei näytä välittävän kukaan ns. viranomainen. Miksi näin...?
Uskon Jumalaan, joka tähän asti ollut mukana elämässäni auttamassa. Nyt en tiedä, mitä olen tehnyt väärin, kun kaksi vuotta on jo tätä tuskaa takana. En haluaisi päättää päiviäni. Rukoiletko minunkin puolestani, kiitos.
Elämäntilanteesi kosketti kovasti mua, lupaan kantaa sinua rukouksin.
Jumala tulee auttamaan sinua!! Usko se, Hän auttaa. :heart:
Hän ei ole milloinkaan sinua jättänyt eikä jätä
:hug:
Kerro Hänelle ihan kaikki, sulla on kerrottavaa jonka Hän haluaa kuulla sinulta. Sinulla on sydämessä katkeruutta tunnusta se Hänelle, se on tosi tärkeää.
Hän antaa sulle uuden alku elämääsi :hug:
Tiedän sen =)
Voit laittaa mulle yksityisviestiä jos haluat jutella tarkemmin :wave:
Tietenkin voit =) Suurin osa tässä ketjussa ei ole uskovia himouskiksista puhumattakaanAlkuperäinen kirjoittaja Rva Harmaa:Saako tätä pyytää vaikkei olisikaan ns. himouskova, enemmänkin tapakristitty? Kaipaisin vaan nyt rauhaa pään sisään ja hiljentymistä.. Liian paljon asioita yhden pienen ihmisen elämässä, tuntuu vaan taas ettei enää jaksa.
:hug: Jeesus rakas, auta tätä ihmistä! Tee ihme hänen elämässä ja ratkaise tämä ongelma hänen perheessä, rukoilen tätä Herra sinun nimessäsi. Aamen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Grace::hug: Sinä olet tärkeä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lost:Mä tarvitsisin jostain auttavan käden ja voimaa avoliitossa, johon mussa kohdistuu fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Olen yrittänyt hakea apua perheneuvolasta, mutta eivät kuule minua. Olen hoidossa mtk:lla, josta käyntejäni en pidä tärkeänä, sillä en mielestäni ole se, joka on sairas vaan minä haluan eroon miehestäni. Meillä on myös pieni lapsi, jonka hyvinvointi on minulle maailman tärkein asia. Hänestä ei näytä välittävän kukaan ns. viranomainen. Miksi näin...?
Elämäntilanteesi kosketti kovasti mua, lupaan kantaa sinua rukouksin.
Jumala tulee auttamaan sinua!! Usko se, Hän auttaa. :heart:
Hän ei ole milloinkaan sinua jättänyt eikä jätä
:hug:
Kerro Hänelle ihan kaikki, sulla on kerrottavaa jonka Hän haluaa kuulla sinulta. Sinulla on sydämessä katkeruutta tunnusta se Hänelle, se on tosi tärkeää.
Hän antaa sulle uuden alku elämääsi :hug:
Tiedän sen =)
Voit laittaa mulle yksityisviestiä jos haluat jutella tarkemmin :wave:
Jäi sanomatta vielä se, että en pysty enkä voi lähteä suhteesta, sillä mies on uhannut tehdä elämästäni helvetin (minulle jotain tms.), jos lähden. Hänelle ei yksinkertaisesti sovi, että eroaisimme. Puhuu perhekeskuksella ihan puuta heinää. Kotona tilanne vaikea. Myönnyttelen ja näytän iloiselta, ettei tarttis kuunnella sitä haukkumista ja kokea lyömistä tms. Voi Taivaan Isä, auta ainakin lastani, vaikka minut jättäisit. Anna lapselleni hyvä lapsuus, paremmat avaimet tulevaisuuteen, malli siitä, mitä on kun rakastetaan.
Rukoilen, että Hän näyttää sun elämäsi ne asiat jotka ovat aiheuttaneet masennuksesi. Itse tiedän vuosien masennuksen jälkeen, että siihen on aina syitä. Rukoilen, että Hän koskettaa sinua ja auttaa sua tämän vaikea vaiheen yli voittajana! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja yks:Täällä yksi joka kaipaa Jumalan apua, Jumala tietää minun tilanteen, olen vaikeassa tilanteessa. Kuinka tämä voi selvitä, en tiedä mutta luotan että Hän voisi auttaa minua ja perhettämme. Olen uskossa mutta en jaksa itse rukoilla, olen väsynyt, masentunut koska ajattelen liikaa tätä tilannetta jossa olen...
Tieto ei tavoita kaikkia, muutoin hänkin uskoisiAlkuperäinen kirjoittaja uskova äiti:Uskon. Olen saanut tulla uskoon noin kakskyt (20) vuotta sitten.Alkuperäinen kirjoittaja aika pimeetä:hei haloo? Uskotteko tuollaista p........? ei h...........
Tippuihan seAlkuperäinen kirjoittaja up:up
Ettei tipahda liiaksi...