Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt

Marita
Voisitko Grace rukoilla, että yhdelle henkilölle jotenkin avautuisi totuus minun suhteen? Olen ollut haavoittunut, koska koin, että minut ymmärrettiin väärin.
Olen yhä yksinäinen ja toivon kumppani elämääni.
Kiitos kun rukoilet! Siunausta myös Sinulle ja perheellesi!

Alkuperäinen kirjoittaja Marita:
Voisitko Grace rukoilla, että yhdelle henkilölle jotenkin avautuisi totuus minun suhteen? Olen ollut haavoittunut, koska koin, että minut ymmärrettiin väärin.
Hän tietää ja tuntee sinut. Hän haluaa antaa sinulle kaikkein parasta :heart:
Kiitä Häntä siitä, että Hän auttaa sinua ja usko se.
Itse kipuilin elämänkumppanin löytymisen kanssa vuosia, mutta mieheni tuli sitten elämääni kun aika oli.
Hän on mies jollaisen minä tarvin rinnalleni. Samaa rukoilen sinulle :hug:
Ethän huolehdi asiasta enää? =) Jätä se Jumalalle ja tähän pyydän Häneltä sinulle uskoa ja että saat rauhan asiasta.
Siunausta sulle :heart:

Marita
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Marita:
Hän tietää ja tuntee sinut. Hän haluaa antaa sinulle kaikkein parasta :heart:
Kiitä Häntä siitä, että Hän auttaa sinua ja usko se.
Itse kipuilin elämänkumppanin löytymisen kanssa vuosia, mutta mieheni tuli sitten elämääni kun aika oli.
Hän on mies jollaisen minä tarvin rinnalleni. Samaa rukoilen sinulle :hug:
Ethän huolehdi asiasta enää? =) Jätä se Jumalalle ja tähän pyydän Häneltä sinulle uskoa ja että saat rauhan asiasta.
Siunausta sulle :heart:
Kiitos ja iso halaus!

voimaton
Grace: puolestani rukoiltiin lauantaina. Rukoilijalla näytti olevan kielillä puhumisen lahja.
*Mistä siinä on kyse?* Olin häkeltynyt ja yllättynyt, mutta epäilevä... kiitos jos vastaat.

Alkuperäinen kirjoittaja voimaton:
Grace: puolestani rukoiltiin lauantaina. Rukoilijalla näytti olevan kielillä puhumisen lahja.
*Mistä siinä on kyse?* Olin häkeltynyt ja yllättynyt, mutta epäilevä... kiitos jos vastaat.
Kielillä puhumisen lahja on tarkoitettu ihmisen ja Jumalan väliseksi "apuvälineeksi"

"Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille,
vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä,
sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä." (1.Kor 14:2)

=)

vieras
Ahdistusta taas. Minulla ahdistuneisuushäiriö, kaikki mietityttää ja ahdistaa. Kun saan asian käsiteltyä, tulee seuraava murhe, mitä tarvitsee vatvoa mielessään koko ajan. Lääkkeitä en halua, ja välillä on parempiakin jaksoja. Rukoile puolestani, Grace, jos Jumala ja Jeesus auttaisi minua.

sanna
Saamme pelätä koko kesän irtisanotaanko mieheni, niitä on luvassa. Lomautus tuntuu vaihtoehtona lottovoitolta. Ikääkin jo sen verran (50), että voipi olla vaikeeta työllistyä, hitsaaja on ammatiltaan. Heinäkuussa tiedetään, ketkä saa lähteä lopullisesti. Rukoilen itsekin että saisi pysyä töissä, kiva, jos sinäkin muistaisit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ahdistusta taas. Minulla ahdistuneisuushäiriö, kaikki mietityttää ja ahdistaa. Kun saan asian käsiteltyä, tulee seuraava murhe, mitä tarvitsee vatvoa mielessään koko ajan. Lääkkeitä en halua, ja välillä on parempiakin jaksoja. Rukoile puolestani, Grace, jos Jumala ja Jeesus auttaisi minua.
:hug: Hän auttaa koska Hän ei milloinkaan jätä ihmisen pyyntöä huomioimatta :heart:
Laitan sinut vihkooni ja oikein kiedon sinut rukouksiini :hug:
Olet Jumalalle rakas :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Saamme pelätä koko kesän irtisanotaanko mieheni, niitä on luvassa. Lomautus tuntuu vaihtoehtona lottovoitolta. Ikääkin jo sen verran (50), että voipi olla vaikeeta työllistyä, hitsaaja on ammatiltaan. Heinäkuussa tiedetään, ketkä saa lähteä lopullisesti. Rukoilen itsekin että saisi pysyä töissä, kiva, jos sinäkin muistaisit.
:hug: Muistan sinun perhettäsi. Älä murehdi :heart:
Vaikeaa se varmasti on, mutta usko, että rukous auttaa =) Kaikilla asioilla on aina tapana järjestyä. Aina ei vaan niin kuin itse suunnittelee. Jää nyt rauhallisin mielin odottamaan :hug:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:hug: Hän auttaa koska Hän ei milloinkaan jätä ihmisen pyyntöä huomioimatta :heart:
Laitan sinut vihkooni ja oikein kiedon sinut rukouksiini :hug:
Olet Jumalalle rakas :heart: :heart:
Kiitos Grace :heart:

Yhteistyössä