SATUHÄÄT 20.1. -ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Välillä on tullut sellainen olo, että muut ihmiset eivät ymmärrä. Minttu tuntuu ymmärtävän"
Poni ja Aasi
Sulhanen on sen oloinen ihminen, että varmaan ei kaikki hänen maailmaansa ymmärrä. Ihanaa kun sitten ihmiset kohtaa jotka toisiaan ymmärtävät ja hänkin on sellaisen rinnalleen löytänyt. Herttainen nainen.
 
ääk
[QUOTE="mii";22951206]Peesi. Hyvin sanottu. Kyllä noi rakastuneilta mielestäni vaikuttaa :)[/QUOTE]

Ei kyllä voi tämän peusteella noita rakastuneiks sano. Tuntuu et ne on molemmat ihan yhtä pihalla koko naimisiin menosta.
Vaikuttaa ihan siltä et ne vaan leikkii jotain kivaa roolileikkiä.

Ja olen myös sitä mieltä, että erilaisuus on hieno asia ja on kiva nähdä erilaisia HÄITÄ. Mutta kun näitä ei oikein osaa edes häiksi mieltää.
Jotenkin säälittää tuo mies, kun näyttää ihan siltä että sitä viedään kun pässiä narussa..eikä se tosiaankaan ite oikein vaikuta tajuavan mihin on ajautunu.
 
fghyrg
Alkuperäinen kirjoittaja ääk;22951245:
Ei kyllä voi tämän peusteella noita rakastuneiks sano. Tuntuu et ne on molemmat ihan yhtä pihalla koko naimisiin menosta.
Vaikuttaa ihan siltä et ne vaan leikkii jotain kivaa roolileikkiä.

Ja olen myös sitä mieltä, että erilaisuus on hieno asia ja on kiva nähdä erilaisia HÄITÄ. Mutta kun näitä ei oikein osaa edes häiksi mieltää.
Jotenkin säälittää tuo mies, kun näyttää ihan siltä että sitä viedään kun pässiä narussa..eikä se tosiaankaan ite oikein vaikuta tajuavan mihin on ajautunu.
Ai pari ei tajua menevänsä naimisiin, koska häät eivät ole yhtään perinteiset? Sitä voi kuule mennä naimisiin vaikka pitämättä ollenkaan häitä ja se ei tarkoita, etteikö pariskunta ymmärtäisi menevänsä naimisiin. Minusta he vaikuttavat rakastuneilta ja miellyttäviltä ihmisiltä. Aivan ihana kun ihmiset uskaltavat olla oma itsensä.
 
No ehkä he jonkun mielestä vaikuttavat rakastuneilta. Mä en jotenkin... :ashamed: ehkä kunnolla sitä näe. Nainen vaikuttaa kyllä hyvin iloiselta ja onnelliselta. Mies taas ei vaikuta ihan orientoituneelta. Vihkivalojakin toistaessa hän kuulosti lähinnä.. gramofonilta. Joka vaan toistaa samaa levyä kuin pappi. Papinkin puhuessa oli enemmän tunnetta ja syvyyttä.
 
ghghh
No ehkä he jonkun mielestä vaikuttavat rakastuneilta. Mä en jotenkin... :ashamed: ehkä kunnolla sitä näe. Nainen vaikuttaa kyllä hyvin iloiselta ja onnelliselta. Mies taas ei vaikuta ihan orientoituneelta. Vihkivalojakin toistaessa hän kuulosti lähinnä.. gramofonilta. Joka vaan toistaa samaa levyä kuin pappi. Papinkin puhuessa oli enemmän tunnetta ja syvyyttä.
Ihmiset puhuvat erillä lailla. Toisten puheessa ei ole tunnetta ja syvyyttä, ei se keroo mitään siitä onko hän rakastunut vai ei. Teot sen kertovat enemmänkin kuin äänensävy. Ihanasti lopussa kertoi rakastavansa vaimoaan.
 
"MMM"
Näittekö miten ne miehen silmät liikku puolelta toiselle kun se vaan tuijotteli yhteen pisteeseen sillai kummallisesti .. kaikki ei "ollu kotona", voipi olla ihan joku sairauskin.

Kyllähän se mies siinä lopussa sitten sano että miinää rakaaastaaan siinuaa aa..

No joo. Häät itsessään olivat karmaisevat .. osa pukeutuneena halpoihin naamiaisasuihin ja osa sitten leninkiin ja pukuun. Sulhasen veli näytti suht. normaalille, viralliselle .. en olisi tajunnu sen olevan veli ellei ruudussa olisi lukenut.
 
wrqw
virkistävän erilaista! viime jakso oli ihan kaarrrmiva sen bridezillan ryntäidenkin takia, kaikki niin hemmetin perinteistä ja tylsää. Tässä on tosi erikoinen pariskunta joka järjestää oman näköisensä häät. Eikö siihen pitäisi kaikkien pyrkiä? Itse kymmenet ja kymmenet häät (vieraana) käyneenä sanoisin että mieleeni ovat jääneet vain ne, joissa jollain tapaa tulee hääparin persoonallisuus esille.Ja näissä häissä tuli! En koe olevani oikea ihminen arvostelemaan kenekään puhetyyliä, taitaa olla vähän mettäläinen mies mutta so what? pitääkö kaikkien olla samasta muotista? Nämä häät olisin takuulla muistanut jos olisin kutsun saanut.
 
"hei"
Mun mielestä aivan sympaattisen oloinen pari, voisin jopa viihtyä heidän seurassaan, koska ovat niin täysin vastakohtia mun kanssa. Ja mä oon oikeesti melko nipo ja suvaitsematonkin.
 
"lyyti"
No nyt on tämänvuotisten satuhäiden teema selvillä :whistle: :ashamed:
Johan niitä tavishäitä ollaankin nähty kaudesta toiseen...Eipä tule ainakaan toistoa :D

Ihana nähdä, että tuokin pari on löytänyt toisensa. Taas tuli todistettua, että kaikille meille se oma puolisko löytyy!
 
gfdgf
jälkeenjäänyt tai aivovammainen?
tai sitten tosi kova pilvenpössyttelijä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäänä;22951382:
Mulle tuli mieleen miehestä, puheesta ja ilmehdinnästä, silmien liikeistä, ettei olisi saanut jossakin elämänsä vaiheessa aivovammaa?? Ken tietää?
 
iididi
virkistävän erilaista! viime jakso oli ihan kaarrrmiva sen bridezillan ryntäidenkin takia, kaikki niin hemmetin perinteistä ja tylsää. Tässä on tosi erikoinen pariskunta joka järjestää oman näköisensä häät. Eikö siihen pitäisi kaikkien pyrkiä? Itse kymmenet ja kymmenet häät (vieraana) käyneenä sanoisin että mieleeni ovat jääneet vain ne, joissa jollain tapaa tulee hääparin persoonallisuus esille.Ja näissä häissä tuli! En koe olevani oikea ihminen arvostelemaan kenekään puhetyyliä, taitaa olla vähän mettäläinen mies mutta so what? pitääkö kaikkien olla samasta muotista? Nämä häät olisin takuulla muistanut jos olisin kutsun saanut.
ehkä nää häät olisi olleet erilailla kivat jos sulhanen olis jollain tapaa näyttänyt olevansa innostunut koko jutusta.. eikä se morsiankaan nyt kauheen onnelliselle näyttäny, päinvastoin alttarillakin katteli huolestuneesti sulhastaan
 
tarris
ihmiset on erilaisia...heillä ainakin oli omannäköiset häät. Molemmat vaikutti oikein hyväsydämmisiltä ja toisilleen sopivilta ja onnellisilta... ja jokainen voi taas miettiä miten oli asian laita viime viikkoisen parin kohdalla :D
 

Yhteistyössä