-------
Just, tv:stä kattoneet samaa pätkää tuntikaudet, selviä narkkeja Mutta ei se mua haittaa ssiis mitenkään. Ihan hauskoja tyyppejä
Tuskin tuo mies mikään huumehörhö on,puhetapa vaan aika erikoinen
NIINPÄ! En käsitä kun täällä aina haukutaan, oli pari millainen tahansa. Mikä teille oikein kelpaa?! No onneksi kaikki ei haukuIhanaa kun kaikki ei mene aina samaan muottiin, vaikuttaa olevan hyväntahtoisia ja ihania ihmisiä, ei kaiken aina tarvi sujua yleisen etiketin mukaan...tai kaikkien puhua yhtä nopealla temmolla tai tykätä samoista asioista kun suurin osa muista ihmisistä, pää-asia että ovat onnellisia keskenään
No mitäs sitte vaikka olisi tälläkin miehellä lääkitys ja mielenterveysongelmia? Eikö hän sitten ansaitse mennä naimisiin? Saunan taaksehan tollaiset pitäs viedä... Uskaltaa vielä olla oma itsensäki, voi kamala.:O Oikeesti... onkohan toi ihan... :ashamed: normaalia edes? Mua on joskus haikaillut treffeille mies, joka puhui ja käyttäytyi justiinsa noin, ja sillä oli kyllä vissiin aika vankat lääkitykset ja oli mt-ongelmien takia varhaiseläkkeellä.
Lääkitystä vaikuttais olevan, veikkaan että syö vahvoja xanoreita ainakin : / Noita tapauksia nähnyt niin sillä veikkaan juuri tuota kyseistä lääkettä...:O Oikeesti... onkohan toi ihan... :ashamed: normaalia edes? Mua on joskus haikaillut treffeille mies, joka puhui ja käyttäytyi justiinsa noin, ja sillä oli kyllä vissiin aika vankat lääkitykset ja oli mt-ongelmien takia varhaiseläkkeellä.
Peesi. Hyvin sanottu. Kyllä noi rakastuneilta mielestäni vaikuttaaNo mitäs sitte vaikka olisi tälläkin miehellä lääkitys ja mielenterveysongelmia? Eikö hän sitten ansaitse mennä naimisiin? Saunan taaksehan tollaiset pitäs viedä... Uskaltaa vielä olla oma itsensäki, voi kamala.
sulla on pikkasen ongelmia lukutaidon kanssa, jos löydät tuollaisen sanoman tekstistäni. Minä en sellaista ole sanonut enkä edes ajatellut, mutta jotenkin ihmeessä sinä sait sellaista päähäsi. Mulle ei tullut edes mieleen että kukaan noin voisi ajatella. :ONo mitäs sitte vaikka olisi tälläkin miehellä lääkitys ja mielenterveysongelmia? Eikö hän sitten ansaitse mennä naimisiin? Saunan taaksehan tollaiset pitäs viedä... Uskaltaa vielä olla oma itsensäki, voi kamala.
Janne on metallialalla töissä.Nii ja ku Janne ei töissäkään taida olla eikä koulussa, eli on varmaan mielenterveydessä häikkää. Mut joo ei se mua haittaa.