K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei kyllä ollut yhtenä päivänä sivistynyttä, ihme kinastelua, jossa kaksi tai kolme mukana, yksi keskustelija erityisesti yritti parempana päteä, ihan kuin olisi jonkun olohuoneessa ollut seuraamassa riitaa, voisi vähän ajatella miten epämukava olo tosta tulee muille. Krisiä myös haukuttiin Ea lippu lausunnosta. Nyt siellä sentään vähän rauhallisempaa, kun annoin paikalle uuden mahdollisuuden.
Sä olet nyt kertonut tuon täällä jo todella monta kertaa, mutta en edelleenkään tajua, mihin tilanteeseen viittaat. Olen siellä lukenut kaiken ja myös osallistunut keskusteluihin, mutta en ole mitään tuollaista huomannut. Ja jos olisin ja se olisi mua vaivannut, niin sitten olisin ottanut asiaan kantaa SIELLÄ ja juttu olisi varmaan ratkennut hyvässä yhteisymmärryksessä.

Myös tuosta Krisin lausunnosta siellä keskusteltiin ihan hyvässä hengessä. Esim. mä ja muutama muu oltiin sitä mieltä, ettei hän mitään ikävää edes ollut sanonut ja puolustettiin hänen mielipidettä. Joku taas oli eri mieltä, mutta ei näistä mitenkään riidelty eikä varsinkaan jääty jankkaamaan. Ha sellaistahan keskustelun kuuluukin olla, voidaan olla eri mieltä ja jutella asiasta, ja se siitä. Sitten siirrytään seuraavaan aiheeseen.

vierailija
No eihän kerro. Vaan viisujen vika yö. Tänä yönä olet muusani kun bluesisi tahtiin tanssin taukoamatta. Nuo Bluzan sanat kokonaisuudessaan ei edes ole laineja, joita mies sanoisi naiselle, vaan aivan selvästi kyse jostain muusta.
Näin minäkin olen ajatellut. Bojan on itsekin kertonut, että lähentyivät Kn kanssa finaalin jälkeisenä yönä todella paljon ja silloin sopivat myös "ikuisesta" ystävyydestä. Bluza kertoo siitä yöstä.

vierailija
Tulihan se talon korkuinen levymainos Helsingin keskustaan viimeinkin! Eli ehkä ne sukset ei olekaan niin ristissä Warnerin kanssa kumminkaan ym mitä eilen spekuloituiin.

Poikkeuksellista että mainonta aloitetaan vasta levyn julkaisun jälkeen, mutta onhan se myös poikkeuksellista että suomalainen artisti keikkailee ulkomailla juuri ennen levyn tuloa. Ehkä jostain syystä on pidetty sen arvoisena että K on kotona ennen kuin normi markkinointi laitetaan pystyyn.

vierailija
K:sta kertoo sokeat, eihän hän muihin ole ollut rakastunut tuohon ajankohtaan. Ja on useampi kuin yksi kirjoittaja tietenkin.
sinähän se velho olet kun B:n tunteetkin näet 🤣. Vakavasti puhuen, mä toivon että ottaisit nyt sen pienen tauon täältä ihan oikeasti, noi puheet on harhaisia. Ymmärräthän sinä, että se mitä me ollaan somessa nähty, on murto-osa Bojanin tai kenen tahansa elämästä. Me ei tiedetä kenen kanssa hän aikaansa viettää tai keneen on rakastunut. Me nähdään joku vilaus joistain ihmisistä silloin kun hän päättää näyttää.

Yhteistyössä