vierailija
Ei ole, viisujen aikaan se oli tumma ja ruskettunut se ihanne kumppani.Tää. B on aiemminkin sanonut että tumma ja vaalea, molemmat kelpaa eikä ole väliä.
Ei ole, viisujen aikaan se oli tumma ja ruskettunut se ihanne kumppani.Tää. B on aiemminkin sanonut että tumma ja vaalea, molemmat kelpaa eikä ole väliä.
No eihän kerro. Vaan viisujen vika yö. Tänä yönä olet muusani kun bluesisi tahtiin tanssin taukoamatta. Nuo Bluzan sanat kokonaisuudessaan ei edes ole laineja, joita mies sanoisi naiselle, vaan aivan selvästi kyse jostain muusta.
Ei ole ollut tällaista haastattelua viisujen aikana? Mikä haastis muka kyseessä?Ei ole, viisujen aikaan se oli tumma ja ruskettunut se ihanne kumppani.
Missä viisujen aikaisessa haastattelussa on näin sanonut? Itse en muista kuin sen jostain vuodelta 2020 olevan Cosmon haastattelun.4Ei ole, viisujen aikaan se oli tumma ja ruskettunut se ihanne kumppani.
Joo ja tässä Cosmossakin sanoi tumma tai vaalea tukka.Missä viisujen aikaisessa haastattelussa on näin sanonut? Itse en muista kuin sen jostain vuodelta 2020 olevan Cosmon haastattelun.4
Tuun myöhemmin uudestaan, nyt liikaa viestejä ohitettavana, niin menee liian sekavaksi. Mutta mahtavaa!!!Jos paikalla on eiliseen Warnerin panostuksen vähäisyyttä pohtineita. Katsokaapas chachacha -tytön stoori. Jättikärtsä!
Sä olet nyt kertonut tuon täällä jo todella monta kertaa, mutta en edelleenkään tajua, mihin tilanteeseen viittaat. Olen siellä lukenut kaiken ja myös osallistunut keskusteluihin, mutta en ole mitään tuollaista huomannut. Ja jos olisin ja se olisi mua vaivannut, niin sitten olisin ottanut asiaan kantaa SIELLÄ ja juttu olisi varmaan ratkennut hyvässä yhteisymmärryksessä.No ei kyllä ollut yhtenä päivänä sivistynyttä, ihme kinastelua, jossa kaksi tai kolme mukana, yksi keskustelija erityisesti yritti parempana päteä, ihan kuin olisi jonkun olohuoneessa ollut seuraamassa riitaa, voisi vähän ajatella miten epämukava olo tosta tulee muille. Krisiä myös haukuttiin Ea lippu lausunnosta. Nyt siellä sentään vähän rauhallisempaa, kun annoin paikalle uuden mahdollisuuden.
Tämä sun pakkomielteinen valheiden levittely on kyllä jo aika sairasta.Ei ole, viisujen aikaan se oli tumma ja ruskettunut se ihanne kumppani.
Sama, sitten kun täällä on päästy konsensukseen onko se vaalea vai tummaTuun myöhemmin uudestaan, nyt liikaa viestejä ohitettavana, niin menee liian sekavaksi. Mutta mahtavaa!!!
Ei ole valhetta, vauvallakin tästä keskusteltiin.Tämä sun pakkomielteinen valheiden levittely on kyllä jo aika sairasta.
Tää on selvästi yhdistellyt asiat päässään itseä miellyttäväksi tarinaksi ja toiseksi todellisuudeksi ja kaiken lisäksi valitettavasti uskoo omiin kuvitelmiinsa.Tämä sun pakkomielteinen valheiden levittely on kyllä jo aika sairasta.
B on nyt ihastunut tähän vaaleaan tukkaan tietty.Sama, sitten kun täällä on päästy konsensukseen onko se vaalea vai tumma
Ilmeisesti. Tosi säälittäviä tapauksia.Onks tosishippaajat jo heitetty ulos discordista kun pitää taas noita harhaisia B on rakastunut Kärtsään-juttuja tänne tuoda?
Näin minäkin olen ajatellut. Bojan on itsekin kertonut, että lähentyivät Kn kanssa finaalin jälkeisenä yönä todella paljon ja silloin sopivat myös "ikuisesta" ystävyydestä. Bluza kertoo siitä yöstä.No eihän kerro. Vaan viisujen vika yö. Tänä yönä olet muusani kun bluesisi tahtiin tanssin taukoamatta. Nuo Bluzan sanat kokonaisuudessaan ei edes ole laineja, joita mies sanoisi naiselle, vaan aivan selvästi kyse jostain muusta.
Se että vauvalla on jostain keskusteltu ei vielä tarkoita että asia on totta. Tällaista haastattelua ei ole ollut viisujen aikaan.Ei ole valhetta, vauvallakin tästä keskusteltiin.
Tasan on valhetta, kun B ei ole tällaista missään viisujen aikana sanonut. Se että joku muukin höpöttää harhaisia juttuja shippiketjussa ei ole mikään todiste. Sen nyt luulisi jokaisen selväjärkisen tajuavan.Ei ole valhetta, vauvallakin tästä keskusteltiin.
Ei ole heitetty, kun olen siellä tarkkailijan asemassa ainoastaan ja oikeasti pidän vähän tyhmänä, tekopyhänä paikkana.Onks tosishippaajat jo heitetty ulos discordista kun pitää taas noita harhaisia B on rakastunut Kärtsään-juttuja tänne tuoda?
Niin mutta Bluza on rakkauslaulu. Ei sellaisia kirjoiteta ystävyydestä. Ei todellakaan kerro mistään Kärtsästä seNäin minäkin olen ajatellut. Bojan on itsekin kertonut, että lähentyivät Kn kanssa finaalin jälkeisenä yönä todella paljon ja silloin sopivat myös "ikuisesta" ystävyydestä. Bluza kertoo siitä yöstä.
etsisitkö pliis sen haastattelun jossa puhui bruneteista, kaikki löytyy kyllä jostain. Sit mäkin uskon. Vauvan jutut on yhtä bullshittiä kuin täälläkinEi ole valhetta, vauvallakin tästä keskusteltiin.
Tää yks sekopää vastailee itselleen. Ei noita harhaisia useampia voi olla. Eihän?Niin mutta Bluza on rakkauslaulu. Ei sellaisia kirjoiteta ystävyydestä. Ei todellakaan kerro mistään Kärtsästä se
K:sta kertoo sokeat, eihän hän muihin ole ollut rakastunut tuohon ajankohtaan. Ja on useampi kuin yksi kirjoittaja tietenkin.Tää yks sekopää vastailee itselleen. Ei noita harhaisia useampia voi olla. Eihän?
Sinä hullu sekopää et tiedä B:n rakastumisista yhtään mitään.K:sta kertoo sokeat, eihän hän muihin ole ollut rakastunut tuohon ajankohtaan. Ja on useampi kuin yksi kirjoittaja tietenkin.
sinähän se velho olet kun B:n tunteetkin näet . Vakavasti puhuen, mä toivon että ottaisit nyt sen pienen tauon täältä ihan oikeasti, noi puheet on harhaisia. Ymmärräthän sinä, että se mitä me ollaan somessa nähty, on murto-osa Bojanin tai kenen tahansa elämästä. Me ei tiedetä kenen kanssa hän aikaansa viettää tai keneen on rakastunut. Me nähdään joku vilaus joistain ihmisistä silloin kun hän päättää näyttää.K:sta kertoo sokeat, eihän hän muihin ole ollut rakastunut tuohon ajankohtaan. Ja on useampi kuin yksi kirjoittaja tietenkin.