vierailija
Kertoo nimenomaan.
Kertoo nimenomaan.
Tarkoittaako tämä, että täälläkin saa jatkossa shipata bojereä, kun se on vaan jonkun oma keksimä sääntö, mutta ei Kaksplussan yleisten ohjeiden mukainen?Se nyt on taas ihan jonkun omasta päästään keksimä sääntö taas, ei discordin yleisten ohjeiden mukainen.
Puhuin tähän ketjuun kirjoittavista.Vain Bojan on merkitty sanoittajaksi biisin tekijänoikeuksiin.
Baila Go Härtsä!Se onkin Härtsä siellä Forumin seinällä Tekeeköhän se jonkun ylläriesiintymisen Forumissa.
Bojan on sanonut olevansa avoin kirja, ja miksi olisi viettänyt K:n kanssa lomaa Kyproksella ja Suomessa jos hänellä ois joku jossain muualla? Ei ole rakastunut kuin Jereen helmikuun 2023 jälkeen.sinähän se velho olet kun B:n tunteetkin näet . Vakavasti puhuen, mä toivon että ottaisit nyt sen pienen tauon täältä ihan oikeasti, noi puheet on harhaisia. Ymmärräthän sinä, että se mitä me ollaan somessa nähty, on murto-osa Bojanin tai kenen tahansa elämästä. Me ei tiedetä kenen kanssa hän aikaansa viettää tai keneen on rakastunut. Me nähdään joku vilaus joistain ihmisistä silloin kun hän päättää näyttää.
Onhan sitä täällä osa shipannutkin?Tarkoittaako tämä, että täälläkin saa jatkossa shipata bojereä, kun se on vaan jonkun oma keksimä sääntö, mutta ei Kaksplussan yleisten ohjeiden mukainen?
Arvasin, et tämä mies vielä pärjää!Baila Go Härtsä!
Suurin osa on kunnioittanut ketjun omia sääntöjä, mutta ei kait olisi tarpeen. Nyt annettiin synninpäästö, että shippausta voi huoletta harrastaa täälläkin.Onhan sitä täällä osa shipannutkin?
Ja tuli vielä Suomeen tuon jälkeen, se lentokenttäpätkä oli kuin jonkun julkkisparin saapuminen suoraan.Bojan on sanonut olevansa avoin kirja, ja miksi olisi viettänyt K:n kanssa lomaa Kyproksella ja Suomessa jos hänellä ois joku jossain muualla? Ei ole rakastunut kuin Jereen helmikuun 2023 jälkeen.
Mutta K täytti kaikki ne boxit, samoin tatuointihaastattelussa mainitut.Tuo oli se cosmon haastattelu vuodelta 2020, sillä ei ole edelleenkään mitään tekemistä viisujen kanssa.
Tuo oli silti kauan sitten kuvattuMutta K täytti kaikki ne boxit, samoin tatuointihaastattelussa mainitut.
Kerran vielä, ME EMME TIEDÄ HÄNEN ELÄMÄSTÄÄN MITÅÅN. Ja by the way, K oli lomalla Kyproksella vaikka hänellä on avovaimo. Mutta nyt saat mun puolesta jäädä harhoihin. En jaksa enää puhua seinälleBojan on sanonut olevansa avoin kirja, ja miksi olisi viettänyt K:n kanssa lomaa Kyproksella ja Suomessa jos hänellä ois joku jossain muualla? Ei ole rakastunut kuin Jereen helmikuun 2023 jälkeen.
Naurattaa tuollainen sääntö, jonka rikkomisesta ei voi jäädä edes kiinnija jos et huomannut niin sääntöjen mukaan keskusteluja sieltä ei saa tuoda muualle. Mutta sun kaltainen hieman heikomman järjenkäytön omaava ihminen tuskin mitään sääntöjäkään noudattaa tai edes lukee. Plus tuon mielipiteen olisit voinut esittää ihan sielläkin. Tosin ehkä vähän ystävällisemmin muotoiltuna
Oisko se photoshopannut sen siihen?Se onkin Härtsä siellä Forumin seinällä Tekeeköhän se jonkun ylläriesiintymisen Forumissa.
No daaOisko se photoshopannut sen siihen?
Oletko varma, että on. Itse en olisi. Kaikki näkemiset on tähän asti pitkiin aikoihin paljastuneet vääriksi.Kerran vielä, ME EMME TIEDÄ HÄNEN ELÄMÄSTÄÄN MITÅÅN. Ja by the way, K oli lomalla Kyproksella vaikka hänellä on avovaimo. Mutta nyt saat mun puolesta jäädä harhoihin. En jaksa enää puhua seinälle
Mä niin haluaisin nähdä tämän… pysryiskö joku ihana tekemään jonkun varatilin instaan, postaamaan sen sinne ilman mitään tägäilyjä tietty ja poistamaan aika samantien?Ja tuli vielä Suomeen tuon jälkeen, se lentokenttäpätkä oli kuin jonkun julkkisparin saapuminen suoraan.
no ei todellakaan.Mä niin haluaisin nähdä tämän… pysryiskö joku ihana tekemään jonkun varatilin instaan, postaamaan sen sinne ilman mitään tägäilyjä tietty ja poistamaan aika samantien?
Oletko varma, että on. Itse en olisi. Kaikki näkemiset on tähän asti pitkiin aikoihin paljastuneet vääriksi.
Tästä linkistä ja kaikesta näkyvät tiedosta menee sitten heti ilmianto tuon alustan ylläpitäjälle. Vittu ostatte sen palvelun jos haluatte sisältöä nähdä.Mä niin haluaisin nähdä tämän… pysryiskö joku ihana tekemään jonkun varatilin instaan, postaamaan sen sinne ilman mitään tägäilyjä tietty ja poistamaan aika samantien?
No minä oli pe keikalla ja näin, joten olen melko varma. Tuskin ihan muuten vaan osuu jonnekin kylpylähotellin ravintolaan. Etkä sä tiedä niistä aiemmistakaan. Ja se ei myöskään merkitse mitään.Oletko varma, että on. Itse en olisi. Kaikki näkemiset on tähän asti pitkiin aikoihin paljastuneet vääriksi.
Jos olet se joka kertoi tästä vasemmalla olleesta naisesta hän oli ihan eri ihminen.No minä oli pe keikalla ja näin, joten olen melko varma. Tuskin ihan muuten vaan osuu jonnekin kylpylähotellin ravintolaan. Etkä sä tiedä niistä aiemmistakaan. Ja se ei myöskään merkitse mitään.
No ei kukaan ala laittomasti postaamaan mitään ihan vaan, jotta SINÄ saisit nähdä pienen pätkän. Jos haluat nähdä niin osta itse passi. YksinkertaistaMä niin haluaisin nähdä tämän… pysryiskö joku ihana tekemään jonkun varatilin instaan, postaamaan sen sinne ilman mitään tägäilyjä tietty ja poistamaan aika samantien?
Eikös sen perhe asu niillä kulmilla, joten ehkä kävi vanhempia moikkaamassa ja kun oli huudeilla, meni myös keikalle. Kärtsäkin saattoi piipahtaa mummon lihapullilla.No minä oli pe keikalla ja näin, joten olen melko varma. Tuskin ihan muuten vaan osuu jonnekin kylpylähotellin ravintolaan. Etkä sä tiedä niistä aiemmistakaan. Ja se ei myöskään merkitse mitään.
Ja sinäkö tiedät sitten mitä muut on nähneet??Jos olet se joka kertoi tästä vasemmalla olleesta naisesta hän oli ihan eri ihminen.