K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sinähän se velho olet kun B:n tunteetkin näet . Vakavasti puhuen, mä toivon että ottaisit nyt sen pienen tauon täältä ihan oikeasti, noi puheet on harhaisia. Ymmärräthän sinä, että se mitä me ollaan somessa nähty, on murto-osa Bojanin tai kenen tahansa elämästä. Me ei tiedetä kenen kanssa hän aikaansa viettää tai keneen on rakastunut. Me nähdään joku vilaus joistain ihmisistä silloin kun hän päättää näyttää.
Bojan on sanonut olevansa avoin kirja, ja miksi olisi viettänyt K:n kanssa lomaa Kyproksella ja Suomessa jos hänellä ois joku jossain muualla? 😃 Ei ole rakastunut kuin Jereen helmikuun 2023 jälkeen.

vierailija
Bojan on sanonut olevansa avoin kirja, ja miksi olisi viettänyt K:n kanssa lomaa Kyproksella ja Suomessa jos hänellä ois joku jossain muualla? Ei ole rakastunut kuin Jereen helmikuun 2023 jälkeen.
Kerran vielä, ME EMME TIEDÄ HÄNEN ELÄMÄSTÄÄN MITÅÅN. Ja by the way, K oli lomalla Kyproksella vaikka hänellä on avovaimo. Mutta nyt saat mun puolesta jäädä harhoihin. En jaksa enää puhua seinälle

vierailija
ja jos et huomannut niin sääntöjen mukaan keskusteluja sieltä ei saa tuoda muualle. Mutta sun kaltainen hieman heikomman järjenkäytön omaava ihminen tuskin mitään sääntöjäkään noudattaa tai edes lukee. Plus tuon mielipiteen olisit voinut esittää ihan sielläkin. Tosin ehkä vähän ystävällisemmin muotoiltuna
Naurattaa tuollainen sääntö, jonka rikkomisesta ei voi jäädä edes kiinni :D

vierailija
Mä niin haluaisin nähdä tämän… pysryiskö joku ihana tekemään jonkun varatilin instaan, postaamaan sen sinne ilman mitään tägäilyjä tietty ja poistamaan aika samantien?
Tästä linkistä ja kaikesta näkyvät tiedosta menee sitten heti ilmianto tuon alustan ylläpitäjälle. Vittu ostatte sen palvelun jos haluatte sisältöä nähdä.

vierailija
Mä niin haluaisin nähdä tämän… pysryiskö joku ihana tekemään jonkun varatilin instaan, postaamaan sen sinne ilman mitään tägäilyjä tietty ja poistamaan aika samantien?
No ei kukaan ala laittomasti postaamaan mitään ihan vaan, jotta SINÄ saisit nähdä pienen pätkän. Jos haluat nähdä niin osta itse passi. Yksinkertaista

vierailija
No minä oli pe keikalla ja näin, joten olen melko varma. Tuskin ihan muuten vaan osuu jonnekin kylpylähotellin ravintolaan. Etkä sä tiedä niistä aiemmistakaan. Ja se ei myöskään merkitse mitään.
Eikös sen perhe asu niillä kulmilla, joten ehkä kävi vanhempia moikkaamassa ja kun oli huudeilla, meni myös keikalle. Kärtsäkin saattoi piipahtaa mummon lihapullilla.

Yhteistyössä