K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama kokemus ja itse asiassa vielä siten, että se jonka kanssa olin eri mieltä, selitti sittemmin tarkemmin, mitä tarkoitti ja loppujen lopuksi oltiin aika samoilla linjoilla. Kyse on siis keskustelusta, ei omien mielipiteiden pakottamisesta. Nimimerkki mahdollistaa sen, että tiedät oikeasti kenen kanssa keskustelet eikä siihen voi tulla sivusta joku vänkäämään. Keskustelu on sivistyneempää ( sori pakko käyttää tätä inflaation kokenutta sanaa)
No ei kyllä ollut yhtenä päivänä sivistynyttä, ihme kinastelua, jossa kaksi tai kolme mukana, yksi keskustelija erityisesti yritti parempana päteä, ihan kuin olisi jonkun olohuoneessa ollut seuraamassa riitaa, voisi vähän ajatella miten epämukava olo tosta tulee muille. Krisiä myös haukuttiin Ea lippu lausunnosta. Nyt siellä sentään vähän rauhallisempaa, kun annoin paikalle uuden mahdollisuuden.

vierailija
Avun jutussa oli useampia kommentteja Kärtsän painosta. Hän on varmasti itse siitä puhunut, mutta jäin miettimään, että ihan samalla lailla kiloja on tarttunut muihinkin. Katsokaapa Jessen kuvia Liverpoolista, tai Härtsää.
Ihan on jättänyt epäsäännöllinen elämä ja epäterveet elintavat jälkensä heihinkin.

vierailija
Ei tietenkään ole hänen elämästään. Niin kuin ei ole Bluzakaan, kertoo rakastumisesta kuppilassa.
No eihän kerro. Vaan viisujen vika yö. Tänä yönä olet muusani kun bluesisi tahtiin tanssin taukoamatta. Nuo Bluzan sanat kokonaisuudessaan ei edes ole laineja, joita mies sanoisi naiselle, vaan aivan selvästi kyse jostain muusta.

Yhteistyössä