SATUHÄÄT 20.1. -ketju

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mii"
Ihanaa kun kaikki ei mene aina samaan muottiin, vaikuttaa olevan hyväntahtoisia ja ihania ihmisiä, ei kaiken aina tarvi sujua yleisen etiketin mukaan...tai kaikkien puhua yhtä nopealla temmolla tai tykätä samoista asioista kun suurin osa muista ihmisistä, pää-asia että ovat onnellisia keskenään :)
NIINPÄ! En käsitä kun täällä aina haukutaan, oli pari millainen tahansa. Mikä teille oikein kelpaa?! No onneksi kaikki ei hauku :)
 
luojan luomaako
nuo tykää esim sienestämisestä ja eukko pelkää kaikkia ötököitä. tosi hyvin sopii yhteen. ihan älytöntä laittaa mitä erikoisempia pareja tähän ohjelmaan ku kukaan ei niitä halua katsoa. mul loppu tän ohjelman katsominen nyt. kiitti riitti
 
:O Oikeesti... onkohan toi ihan... :ashamed: normaalia edes? Mua on joskus haikaillut treffeille mies, joka puhui ja käyttäytyi justiinsa noin, ja sillä oli kyllä vissiin aika vankat lääkitykset ja oli mt-ongelmien takia varhaiseläkkeellä.
 
rtee
:O Oikeesti... onkohan toi ihan... :ashamed: normaalia edes? Mua on joskus haikaillut treffeille mies, joka puhui ja käyttäytyi justiinsa noin, ja sillä oli kyllä vissiin aika vankat lääkitykset ja oli mt-ongelmien takia varhaiseläkkeellä.
No mitäs sitte vaikka olisi tälläkin miehellä lääkitys ja mielenterveysongelmia? Eikö hän sitten ansaitse mennä naimisiin? Saunan taaksehan tollaiset pitäs viedä... Uskaltaa vielä olla oma itsensäki, voi kamala.
 
"heh"
:O Oikeesti... onkohan toi ihan... :ashamed: normaalia edes? Mua on joskus haikaillut treffeille mies, joka puhui ja käyttäytyi justiinsa noin, ja sillä oli kyllä vissiin aika vankat lääkitykset ja oli mt-ongelmien takia varhaiseläkkeellä.
Lääkitystä vaikuttais olevan, veikkaan että syö vahvoja xanoreita ainakin : / Noita tapauksia nähnyt niin sillä veikkaan juuri tuota kyseistä lääkettä...
 
[QUOTE="mii";22951137]NIINPÄ! En käsitä kun täällä aina haukutaan, oli pari millainen tahansa. Mikä teille oikein kelpaa?! No onneksi kaikki ei hauku :)[/QUOTE]

Näistä ketjuista menee maku kun kaikkia täytyy vaan haukkua.Erilaisia ihmisiä mutta en mä noissa mitään pahaa nää...Niinkuin esim. viimeks se nainen kuka räyhäs kaikille.
 
-------
[QUOTE="heh";22951193]Lääkitystä vaikuttais olevan, veikkaan että syö vahvoja xanoreita ainakin : / Noita tapauksia nähnyt niin sillä veikkaan juuri tuota kyseistä lääkettä...[/QUOTE]

Nii ja ku Janne ei töissäkään taida olla eikä koulussa, eli on varmaan mielenterveydessä häikkää. Mut joo ei se mua haittaa.
 
No mitäs sitte vaikka olisi tälläkin miehellä lääkitys ja mielenterveysongelmia? Eikö hän sitten ansaitse mennä naimisiin? Saunan taaksehan tollaiset pitäs viedä... Uskaltaa vielä olla oma itsensäki, voi kamala.
sulla on pikkasen ongelmia lukutaidon kanssa, jos löydät tuollaisen sanoman tekstistäni. :) Minä en sellaista ole sanonut enkä edes ajatellut, mutta jotenkin ihmeessä sinä sait sellaista päähäsi. Mulle ei tullut edes mieleen että kukaan noin voisi ajatella. :O
 

Yhteistyössä