Sain aika shokeeraavan sähköpostin... :/

rokkaava aloitus taas
Ööö.. Ne tarvitsisivat allekirjoitetun valtakirjan sinulta tehdäkseen yhtään mitään siirtoja yhtään kenellekään. Ja yhteydenotto olisi tapahtunut postitse jonakin virallisena lähetyksenä vastaanottotodistuksin, koska se olisi ollut ainut tapa varmistaa vastaanottajan oikeellisuus... Keksi parempi provo.
 
"vieras"
Voiko joku luulla tällästä aloitusta tosissaan kirjoitetuksi?:O Eikö silloin oo tyhmä?
Niin älykkyyttä kuin tyhmyyttäkin on montaa sorttia. Ja kun ihan oikeasti osa ihmisistä tulee huijatuksi tällä tavoin. Meneehän monet lankaan niihin facebook-virusjuttuihinkin.. siis niihin "isä suuttui tyttärensä poikaystävälle.. klikkaa tästä ja katso kuvat!".

Mä en ainakaan kerkeä hirveen tarkasti seurailemaan millasta huumoria kukakin palstanimimerkki harjoittaa ja että kuka on millainenkin palstapersoona, joten mulle voi mennä hyvinkin provoilut läpi. Tokikin se tarkoittaa että mä olen tyhmä eikä vaikka sitä, että mä olen palstalla vaan terveellisen määrän aikaa päivässä kun en opi tuntemaan palstapersoonia eikä tule mieleenikään, että joku jaksaisi keksiä tälläistä vaan huvin ja urheilun vuoksi.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;22863669:
No kaikkihan nyt Björnin tuntee. Halooooooo!!!!1! Ja vaikkei tuntiskaan, nii pitäisi jo alotusviestist tajuta ettei niin tyhmii oo olemassakaan joka vois tolleen kirjottaa!!!1!

Siis niin selvä provo kuin voi olla! LMAO! Nyt jatkan muiden provojen metsästystä palstalta, aika kuluu niin rattoisasti ja tunnen itseni muita palstamammoja älykkäämmäksi aina kun paljastan provon! Hihihihihihihihi!!!1!
Tunteeko kaikki Suomen 5 miljoonaa asukasta Björnin? Minä en ainakaan tunne! :D
 
dd
kirjotin vissiin ilkeesti kun mun viesti meni spämmi kansioon :)
mut tarkotin vaan hyvällä!
Mutta etkai oikeesti luule et ne laittais sun @-postiin viestiä. huhuu, kyllä tollanen tieto tulis jostain muualta.
 
"Pihlis"
Tää oli hyvä :D

Mutta lukikos muut kun oli taannoin Seiskassa juttua miehestä, joka mitä ilmeisemmin oli ihan tosissaan pistänyt tuhansia euroja ulkomaille kun odotti jotain hemaisevaa nuorta postimyyntimorsianta saapuvaksi : / Se oli jo vähän ressukka.......
Voi mä luin tuon, aluksi naureskellen, mutta lopuksi ei enää paljoa naurattanutkaan.. Ihmiset on julmia, käyttää nyt yksinäisiä vanhuksia hyväkseen..
 
Äly hoi vaan sinullekin
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;22863876:
No sit oot tyhmä!!!1111!!!
Ja sä et osaa kirjoittaa järkevästi!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!! Sekö minusta tekee tyhmän etten asu palstalla ja tunne jokaikista palstamammaa niin kuin sinä!!!!!!!!11111111122222222!111111!!!!!!!!!!!!!!!!
 
"vieras"
[QUOTE="www";22863882]Aika tosikkoo väkee tänään liikkeellä :whistle:[/QUOTE]

Ja erittäin tylsän huumorintajun omaavia mammoja. Ei ihme jos teidän miehetkin teihin kyllästyy ja juoksee vieraissa.
 
oho
[QUOTE="vieras";22864099]En tiedä onko ne varsinaisia viruksia, mutta huijauksia ne ainakin on ja pääsee kai käsiksi sun facebook-tiliin tms. mukavaa.[/QUOTE]

Empäs tiennytkään, hyvä kun sanoit! Klikkailen niitä yleensä "kun kaikki muutkin". Ajattelen, että siellä on varmaan jotain hauskaa, kun 30 muutakin on käynyt sen katsoon.
 
"vieras"
Sinuna laittaisin uuden auton jo tilaukseen, kaikilla herkuilla. Niissä kun kestää toimitus melko kauan, niin varmaan maksun aika koittaa vasta kun sulle se perintö on jo tilille napsahtanut.

Ja ole tarkka sen tilinumeron ilmoittamisen kanssa, ettei vaan mee väärälle henkilölle kivat rahat!
 
"vieras"
[QUOTE="gen";22864345]Oikeesti, voiko tällänen provo mennä läpi???? Te ootte oikeesti aika tyhmiä, ei voi ku nauraa!!!! :D[/QUOTE]

Onko siis tyhmempää luulla toista yksinkertaiseksi ja sinisilmäiseksi (kun tällaisia ihmisiä maailmassa kuitenkin on), kuin esittää yksinkertaista ja sinisilmäistä?

Minä en kyllä ymmärrä tällaisten provojen hauskuutta, kun tällaisia tapauksia kuitenkin ihan oikeasti maailmaan mahtuu. Eli mitä naurettavaa ja noloa on siinä, että tiedostaa tällaisten huijausten menevän oikeasti joillekin läpi?

Vai onko tässä "tyhmyydessä" nyt olennaista Björnin oletettu tunnettuus? Olisiko provo yhtä hauska ja ilmeinen jos ap olisi kirjoittanut harmaana?
 
kyyninenkö?
Jos saisin tuollaisen viestin, ajattelisin, että joku haluaa onkia tilinumeroni ja muut tietoni tehdäkseen mahdollisesti jonkin rikoksen.

ei kai kukaa pelkällä sähköpostilla tuollaista ilmoittaisi?
 
d44
Alkuperäinen kirjoittaja kyyninenkö?;22864516:
Jos saisin tuollaisen viestin, ajattelisin, että joku haluaa onkia tilinumeroni ja muut tietoni tehdäkseen mahdollisesti jonkin rikoksen.

ei kai kukaa pelkällä sähköpostilla tuollaista ilmoittaisi?
No hei totta kai ilmottaa, eihän Suomessa oo posti kulkenut pitkään aikaan kunnolla niin ties minne Itellan työntekijähuijareille kirje vois päätyä! Ja soittaminen on kallista, ei kai perinnön vastaanottaja haluu tuhlata perintöään puhelinlaskuihin!
 
"vieras"
Empäs tiennytkään, hyvä kun sanoit! Klikkailen niitä yleensä "kun kaikki muutkin". Ajattelen, että siellä on varmaan jotain hauskaa, kun 30 muutakin on käynyt sen katsoon.
Nehän pääs oikeen uutisiin syksyllä, kun kaikki meni klikkailemaan jotain "TÄMÄ mekko shokeerasi teinitytön high schoolissa" -juttuja yms. Että täyttä shaissea, eikä kannata niitä mennä painelemaan.
 
no siis hei daa
[QUOTE="vieras";22863847]Tunteeko kaikki Suomen 5 miljoonaa asukasta Björnin? Minä en ainakaan tunne! :D[/QUOTE]

kyl kaikkien pitää Björn tuntea. Sehän on palstajulkkis ja kauheen kaunis ja sit sillä on ihanan sarkastinen, musta huumorintaju. Björn kuuluu tän palstan ehdottomiin helmiin. Kyllä Björn kuuluu jokaisen tietää!
 

Yhteistyössä