Sain aika shokeeraavan sähköpostin... :/

"vieras"
Ei hätää kanalassa. MINÄ tein jo ilmoituksen sossuun tästä. Huostaanotto, pakkohoito, kuntoutus, terveytys ja eheytys kännistetään aamulla 6.30.

Joten nyt ihan rauhassa vaan sielä orsilla. Tämä hoidetaan, tästä selvitään ja otetaan opiksi.=)
 
[QUOTE="vieras";22862878]Ei hätää kanalassa. MINÄ tein jo ilmoituksen sossuun tästä. Huostaanotto, pakkohoito, kuntoutus, terveytys ja eheytys kännistetään aamulla 6.30.

Joten nyt ihan rauhassa vaan sielä orsilla. Tämä hoidetaan, tästä selvitään ja otetaan opiksi.=)[/QUOTE]

Kännistetään kännistetään. Ikäväähän toisen kuolema on, mutta otetaan nyt kippis tälle :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862868:
Pitäisköhän munkin tehdä yhtä näyttävä lähtö? Kieltämättä kiehtoisi. Mä en ole koskaan ollut oikein työhön orientoitunut ihminen, loikoilu on ollut enemmän mun juttu. Ihan mahtavaa ajatella että nyt se kamaluus on ohi :)
Tee vain. Minä sain sähköpostini jo perjantaina. Vastasin siihen rivakasti ja menin välittömästi pomon luo. Kyllä sillä leuat loksahti ja ihan oikein. Oli ihana saada sanoa kerrankin sille, että hanki joku joustavampi, jaksavampi, köyhempi ja tyhmempi! Meikä lähtee NYT! Ja vielä pamautin oven kiinni. Särjin vielä ovenpielestä kopiokoneenki adrenaliinihöyryissä ja paljain käsin. Ei haittaa. Onpahan vara hankkia useampi uusi tilalle. :LOL:
 
"vieras"
Mä myönnän, että mun äo ei riittänyt ymmärtämään tätä ketjua. Mä olen ihan ulalla. Mikä järki tässä provossa oli ja odottiko ap, että ihmiset heti tajuavat että hän ei uskonut ko. mailiin vai odottikohan että ihmiset opastavat häntä ja kuka mitä missä häh? En ymmärrä.
 
Aika mukava sattuma, että aika moni suomalainen on viime aikoina perinyt rikkaita kaukaisia sukulaisia USAsta, ja yhtä monelle Afrikassa lento-onnettomuudessa kuolleellekin (onkohan ne kaikki kuolleet samassa onnettomuudessa?) on löytynyt perijä Suomesta. Ja siihen vielä päälle kaikki nämä nettilottovoittajat. Kyllä meitä suomalaisia nyt onnistaa. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22862949]Mä myönnän, että mun äo ei riittänyt ymmärtämään tätä ketjua. Mä olen ihan ulalla. Mikä järki tässä provossa oli ja odottiko ap, että ihmiset heti tajuavat että hän ei uskonut ko. mailiin vai odottikohan että ihmiset opastavat häntä ja kuka mitä missä häh? En ymmärrä.[/QUOTE]

Sulta puuttuu rivienvälistälukemisentaito.
 
"mä"
Aika mukava sattuma, että aika moni suomalainen on viime aikoina perinyt rikkaita kaukaisia sukulaisia USAsta, ja yhtä monelle Afrikassa lento-onnettomuudessa kuolleellekin (onkohan ne kaikki kuolleet samassa onnettomuudessa?) on löytynyt perijä Suomesta. Ja siihen vielä päälle kaikki nämä nettilottovoittajat. Kyllä meitä suomalaisia nyt onnistaa. :)
Älä unoha meitä, jotka voitettiin puhelinnumerolla!!!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22862949]Mä myönnän, että mun äo ei riittänyt ymmärtämään tätä ketjua. Mä olen ihan ulalla. Mikä järki tässä provossa oli ja odottiko ap, että ihmiset heti tajuavat että hän ei uskonut ko. mailiin vai odottikohan että ihmiset opastavat häntä ja kuka mitä missä häh? En ymmärrä.[/QUOTE]

Anteeks, mut... :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22862973]Sulta puuttuu rivienvälistälukemisentaito.[/QUOTE]

Mitä ilmeisimmin. Voisitteko opastaa mua, jotta tulevaisuudessa ymmärtäisin lukea rivien välistä, että mitä piti lukea ja mistä??
 
"Vieras"
Luin jostain että oikeesti TUHANNET suomalaiset ovat menneet tuohon retkuun lottovoitoista, perinnöistä ym lahjoituksista.
Jos jollain olis Jenkeissä sukulainen joka on jättänyt testamentin (jollekin jota ei edes tunne ;) varmaan kirje tulisi postissa ja ehkäpä siinä kerrottais kenestä vainajasta on kyse.
Suomessa, samoin kun Jenkeissä perunkirjoittaja/asianajaja selvittää kuolinpesän osakkaat hankkimalla sukuselvityksen, ei heidän tarvitse enää todistella henkilöllisyyttään siinä vaiheessa. Perinnön jakokustannukset taas maksetaan pesästä ennen jakoa. En voi kuvitella miten joku voi uskoa saavansa perinnön vasta kun in maksanut siitä jotain ;)
 
Suzyanne
Siis ei oo todellista!! Moni täällä otti tuon aloituksen ihan tosissaan, vaikka jo lapsenkin pitäisi tajuta että tuo on ns. mustaa huumoria. Ja sitten, kun täällä on aloituksia tyyliin "mies hakkaa minua päivittäin, mitä teen" niin tulee iso kasa vastauksia jossa huudellaan ihan selkeäksi provoksi.

Mikä tältä palstaa oikein vaivaa?
 
Näitä huijausjuttuja on ollu liikkeellä monenlaisia. Ei pidä mennä uskomaan mihinkään tuollaisiin.

Myös jos myytte jotain, ja ulkomaalainen olis ostamassa, ni olkaa varovaisia. Saattaa tulla katteeton shekki, jossa olis liian iso summa, ja myyjän pitäis maksaa ylimääräinen takaisin. Miehen veljelle yrittivät tällaista.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Siis ei oo todellista!! Moni täällä otti tuon aloituksen ihan tosissaan, vaikka jo lapsenkin pitäisi tajuta että tuo on ns. mustaa huumoria. Ja sitten, kun täällä on aloituksia tyyliin "mies hakkaa minua päivittäin, mitä teen" niin tulee iso kasa vastauksia jossa huudellaan ihan selkeäksi provoksi.

Mikä tältä palstaa oikein vaivaa?
Ehkä moni ei ymmärrä tälläistä provoamista, koska itsellään ei ole aikaa tai halua keksiä olemattomia asioita tänne, edes hauskaksi vitsiksi. Ehkä myös se vaikuttaa, että oikeassa internetin ulkopuolisessa elämässä, kukaan ei provoa toisilleen näin. Ei ainakaan mun lähipiirissä. Mä joutuisin varmaan hoitoon, jos mun lähipiiri alkais provoamaan mulle kaikenlaista. Olis liikaa mun psyykelle.
 
tt ei kirj
[QUOTE="vieras";22862949]Mä myönnän, että mun äo ei riittänyt ymmärtämään tätä ketjua. Mä olen ihan ulalla. Mikä järki tässä provossa oli ja odottiko ap, että ihmiset heti tajuavat että hän ei uskonut ko. mailiin vai odottikohan että ihmiset opastavat häntä ja kuka mitä missä häh? En ymmärrä.[/QUOTE]

Ap luuli kusettavansa ihmisiä, eikä ymmärrä, että joitakin ei vaan pysty kusettamaan...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22863002]Mitä ilmeisimmin. Voisitteko opastaa mua, jotta tulevaisuudessa ymmärtäisin lukea rivien välistä, että mitä piti lukea ja mistä??[/QUOTE]

No minusta tän näkee sokea lepakkokin. Ei sitä voi selittää. Sen näkee heti. Kun homma etenee näin livakasti ja kieli poskella (senkin näkee kirjoitustavasta), niin se on palturia. En osaa selittää sitä. Se vain on niin.
 
"vieras"
Näitä huijausjuttuja on ollu liikkeellä monenlaisia. Ei pidä mennä uskomaan mihinkään tuollaisiin.

Myös jos myytte jotain, ja ulkomaalainen olis ostamassa, ni olkaa varovaisia. Saattaa tulla katteeton shekki, jossa olis liian iso summa, ja myyjän pitäis maksaa ylimääräinen takaisin. Miehen veljelle yrittivät tällaista.
:LOL:

Anteeksi. Mua nauratti tuo. :D
 
Kepsis
Siis ei oo todellista!! Moni täällä otti tuon aloituksen ihan tosissaan, vaikka jo lapsenkin pitäisi tajuta että tuo on ns. mustaa huumoria. Ja sitten, kun täällä on aloituksia tyyliin "mies hakkaa minua päivittäin, mitä teen" niin tulee iso kasa vastauksia jossa huudellaan ihan selkeäksi provoksi.

Mikä tältä palstaa oikein vaivaa?
palstaa vaivaa se että kun on tullut entistä parempia uutispalveluita nettiin jotka linkittelee jopa keskustelufoorumien keskusteluja, tyyliin "kaksplussan mammat alapääkuvia postaamassa" niin tänne osaa tulla entistä enemmän kaikenlaista keskenkasvuista provoporukkaa :)
 
Suzyanne
[QUOTE="vieras";22863070]No minusta tän näkee sokea lepakkokin. Ei sitä voi selittää. Sen näkee heti. Kun homma etenee näin livakasti ja kieli poskella (senkin näkee kirjoitustavasta), niin se on palturia. En osaa selittää sitä. Se vain on niin.[/QUOTE]

peesi.
 
"vieras"
palstaa vaivaa se että kun on tullut entistä parempia uutispalveluita nettiin jotka linkittelee jopa keskustelufoorumien keskusteluja, tyyliin "kaksplussan mammat alapääkuvia postaamassa" niin tänne osaa tulla entistä enemmän kaikenlaista keskenkasvuista provoporukkaa :)
Minusta tämä on ollu viimeiset 8 vuotta yhtä suurta ja sekopäistä sirkusta. Jos ei miellytä, suosittelen tsekkaamaan, onko ET-lehdellä vastaava palsta. Sielä voi olla ihan mukavaa ja ajankohtaista asiaa.=)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22863136]Mutta jos mä en ymmärrä, että miksi. Onko ap:lla mielenterveysongelmia?[/QUOTE]

Miksi ihmiset kirjoittaa saarireja ja parodioita? Koska se on viihteellistä. Enpä sellaista ihmistä tiedä joka ei huumorista perustaisi.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";22863154]Minusta tämä on ollu viimeiset 8 vuotta yhtä suurta ja sekopäistä sirkusta. Jos ei miellytä, suosittelen tsekkaamaan, onko ET-lehdellä vastaava palsta. Sielä voi olla ihan mukavaa ja ajankohtaista asiaa.=)[/QUOTE]

sitten voikin alkaa laskemaan että kuinkas pitkään tämä palsta oikeasti on ollut edes olemassa :)
 

Yhteistyössä