Sain aika shokeeraavan sähköpostin... :/

kyllä taas näkee mammapalstalaisten tason. toinen saa perinnön, niin mitä tekee nää haaskat. kaikkensa ettei ap vaan sais rahojaan. tsiisus mitä kateellisia ja katkeria persläpiä täällä on, mä lähen kyl veks.
ai nii ap:lle onnea perinnöstä, äläkä sano sukulaisille kyl ne sitte näkee ku sä ajat tuliterällä biilillä pihaan.
 
..
[QUOTE="eee";22862316]Tää ketju on kyllä todella surullinen todiste keskimääräisen palstalaisen älykkyysosamäärästä :/[/QUOTE]

No Björn ainakin näytti tässä typeryytensä, mitä "hauskaa" tällaisessa provoilussa muka on?? Jos ei ole järkevämpää kirjoittamista palstalle noin jättäisi kirjoittamatta.
 
"vieras"
kyllä taas näkee mammapalstalaisten tason. toinen saa perinnön, niin mitä tekee nää haaskat. kaikkensa ettei ap vaan sais rahojaan. tsiisus mitä kateellisia ja katkeria persläpiä täällä on, mä lähen kyl veks.
ai nii ap:lle onnea perinnöstä, äläkä sano sukulaisille kyl ne sitte näkee ku sä ajat tuliterällä biilillä pihaan.
No näinpä! Onneksi olkoon ap perinnöstä :flower:
Aiotko työsi jättää?
 
wewef
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862009:
Asianajajatoimistosta tuli. Siinä sanottiin, että kaukainen sukulaiseni Yhdysvalloista on kuollut, ja että hän on testamentannut minulle suurehkon summan rahaa. Tunnelmat ovat nyt aika sekavat, en edes tiennyt minulla olevan sukulaisia rapakon takana, saati että heiltä jäisi jotain perintöä, ja vielä testamenttaisivat minulle. Tuossa on nyt osoite, johon pitäisi lähettää tietoja itsestäni, siis ihan näitä perus: henkilötunnusta, koko nimeä, tilinumeroa ym. tietoja joilla varmistavat että minä olen minä.

Kyllähän tämä tuo aikamoisen helpotuksenkin taloudelliseen tilanteeseen, saa asuntolainat maksettua jne. Mietin vain, että pitäisikö minun kertoa tästä vanhemmilleni ja sisaruksilleni, he olisivat kuitenkin vain kärkkymässä "omaa osuuttaan" itselleen...
Tää onn huijaus :D Poliisit varoitelleet moneen, moneen kertaan ja lehdessä on ollut juttuja niistä, jotka on tuohon halpaan menneet :D

Poliisi: Varo t

Tuo on ihan vastaava. Noita on pilvin pimein.
 
ok
Hei mä sain saman! Me ollaan sit sukua. Ihanaa että se amerikansukulainen muisti meitä, vaikka mä en edes tiennyt että sellaista on. Mä oon just ottamassa pikavippiä tohon etumaksuun.
 
[QUOTE="vieras";22862546]No näinpä! Onneksi olkoon ap perinnöstä :flower:
Aiotko työsi jättää?[/QUOTE]

Kiitos! En todellakaan tee enää päivääkään töitä. Muuten elelen ihan hissuksiin, tiedä kerronko edes miehelle vielä. Kai se jossain vaiheessa huomaa. Pitää vaan avata joku erillinen tili niille rahoille.
 
"eee"
No Björn ainakin näytti tässä typeryytensä, mitä "hauskaa" tällaisessa provoilussa muka on?? Jos ei ole järkevämpää kirjoittamista palstalle noin jättäisi kirjoittamatta.
No mun mielestä surullista on lähinnä se, ettei näillä aikuisilla naisilla ole minkäänlaista sarkasmin tai ironian tajua. Onneksi opetussuunnitelmaan on lisätty medialukutaidon opetusta........
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22862778:
Kiitos! En todellakaan tee enää päivääkään töitä. Muuten elelen ihan hissuksiin, tiedä kerronko edes miehelle vielä. Kai se jossain vaiheessa huomaa. Pitää vaan avata joku erillinen tili niille rahoille.
Onnea! Minäkin irtisanouduin. Sanoin pomolle, että haista ämmä iso paska, en tuu tänne enää ikinä! Ja sitte lähin ja nyt ootan miljoonia.=) Sain ton paikan 8 vuoden työttömyyden jälkeen ja nyt se on luojan kiitos historiaa koko aika.

Ihana ajatella, että kohta voi lähteä vaikka aurinkoon milloin tahtoo. *selaa tsäärneporin lehteä*
 
[QUOTE="vieras";22862835]Onnea! Minäkin irtisanouduin. Sanoin pomolle, että haista ämmä iso paska, en tuu tänne enää ikinä! Ja sitte lähin ja nyt ootan miljoonia.=) Sain ton paikan 8 vuoden työttömyyden jälkeen ja nyt se on luojan kiitos historiaa koko aika.

Ihana ajatella, että kohta voi lähteä vaikka aurinkoon milloin tahtoo. *selaa tsäärneporin lehteä*[/QUOTE]

Pitäisköhän munkin tehdä yhtä näyttävä lähtö? Kieltämättä kiehtoisi. Mä en ole koskaan ollut oikein työhön orientoitunut ihminen, loikoilu on ollut enemmän mun juttu. Ihan mahtavaa ajatella että nyt se kamaluus on ohi :)
 

Yhteistyössä