Sain aika shokeeraavan sähköpostin... :/

[QUOTE="vieras";22863585]Kun mua haluttas pitää se. Jos vaikka pääsis siihen miljonääriäidit -juttuun sitte. Laitettas katkarapuja kuppiin nätisti ja mietittäs, kannattasko laittaa oma kopteri vai pelastaa koiranpentu.

Toisaalta jos lähtis myymään sen itse. Säästäis. Musta tuntuu kuitenkin, että ei sovi kovin paljoa törsäillä palkkioihin... Sais ite enemmän. Menis vaan sinne Floridaan ja huutelis, että huu kän bai tis?[/QUOTE]

Oon miettinyt ihan samaa. Jenkeissä välittäjät nettoaa kuitenkin aika pirusti. Voitaisko me mennä sen huvilan edustalle bikineissä pitelemään jotain on sale -kylttejä?
 
Vieras ja Björn, no hei etteks tajuu laittaa sitä huvilaa vuokralle?! Varmasti täältä palstalta löytyy joku joka haluu vuokrata sen vaikka heti!
Totta tuokin. Siinä saisi ihan kivasti rahat poikimaan. Vieras, mitä mieltä olet tästä aatoksesta? Sitten aina välillä voitaisiin olla siellä itse ja elellä luksuselämää :) Aaw en malta odottaa että rahat tupsahtavat tileillemme :) :heart:
 
"heh"
Ööö.. Ne tarvitsisivat allekirjoitetun valtakirjan sinulta tehdäkseen yhtään mitään siirtoja yhtään kenellekään. Ja yhteydenotto olisi tapahtunut postitse jonakin virallisena lähetyksenä vastaanottotodistuksin, koska se olisi ollut ainut tapa varmistaa vastaanottajan oikeellisuus... Keksi parempi provo.
Tälläset kommentit pelastaa aina mun päivän :D Vitsi kun olet älykäs!
 
Tjaa-a
Tällasilla provoilla on ihan oikeasti arvoa. Hatunnosto Karhulle tästä aloituksesta ja viihdyttävästä jatkosta. Mistä sitä tietää jos joku sinisilmäinen pikkuäiti tämän viestiketjun luettuaan ja sillä mielensä pahoitettuaan oikeassa elämässä miettisi kaksi kertaa ennenkuin alkaa tietojaan ja vähiä rahojaan huijareille lähettämään.

Ps. mä olisin kiinnostunu varaamaan sen huvilan elokuuksi. Voisittekste ilmottaa jotain tilinumeroa ni maksasin jonkunlaisen varausmaksun heti ettei kukaan pääse etuilemaan???
 
nuija
[QUOTE="vieras";22862028]Nigerialainen...Älä nyt mitään tietoja ala antamaan. Kohta pyytävät sulta rahaa että saavat muka perinnön luovutettua sinulle.[/QUOTE]

Haista paska senkin rassisti!! Huijaa suomalaisetkin!!
 
Tällasilla provoilla on ihan oikeasti arvoa. Hatunnosto Karhulle tästä aloituksesta ja viihdyttävästä jatkosta. Mistä sitä tietää jos joku sinisilmäinen pikkuäiti tämän viestiketjun luettuaan ja sillä mielensä pahoitettuaan oikeassa elämässä miettisi kaksi kertaa ennenkuin alkaa tietojaan ja vähiä rahojaan huijareille lähettämään.

Ps. mä olisin kiinnostunu varaamaan sen huvilan elokuuksi. Voisittekste ilmottaa jotain tilinumeroa ni maksasin jonkunlaisen varausmaksun heti ettei kukaan pääse etuilemaan???
Koko elokuuksi, se passaa oikein hyvin. Laitathan hetun, koko nimen, tilinumeron, nettipankin tunnukset + kaikki tunnusluvut niin katsotaan miten järjestyy ;)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22865079:
Totta tuokin. Siinä saisi ihan kivasti rahat poikimaan. Vieras, mitä mieltä olet tästä aatoksesta? Sitten aina välillä voitaisiin olla siellä itse ja elellä luksuselämää :) Aaw en malta odottaa että rahat tupsahtavat tileillemme :) :heart:
Ihanaa sisko. Olet täälä vielä jännäämässä rahoja. Tulisko ne huomenna. Pääsis ostamaan ruokaa. Vuokrataan vain palstalaiselle. Täälä on niin ihanan luotettavaa ja tuttua porukkaa.

Aattele ku yks kaks tulis alotus, että terkku Floridasta, niiden kroisosten "mökiltä". :heart:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22869581:
Koko elokuuksi, se passaa oikein hyvin. Laitathan hetun, koko nimen, tilinumeron, nettipankin tunnukset + kaikki tunnusluvut niin katsotaan miten järjestyy ;)
Joo. Mullekin sopii. Joku tonska otetaan varmaan ihan heti. Ihan vaan, että on luottoa ja noin. Kun ei voi aina tietää, kuka on luotettava. Olen aika tarkka näistä ja parempi ollakin. Ei sovi olla sinisilmäinen. Varustetaso on vielä vähän auki, mutta laitetaan sitte vaikka tänne luetteloa, osotetta, vara-avaimen paikkaa yms.=)
 

Yhteistyössä