Sain aika shokeeraavan sähköpostin... :/

:(
Mistö he kaivoivat sun mailiosoitteen jos et edes heitä tiedä? en kyllä menis tietojani noin vaan antamaan. Eiköhän ole jokin muukin keino ottaa heillä yhteyttä kuin sähköposti jos totta on.
 
:(
Mistä he kaivoivat sun mailiosoitteen jos et edes heitä tiedä? en kyllä menis tietojani noin vaan antamaan. Eiköhän ole jokin muukin keino ottaa heillä yhteyttä kuin sähköposti jos totta on.
 
Tää oli hyvä :D

Mutta lukikos muut kun oli taannoin Seiskassa juttua miehestä, joka mitä ilmeisemmin oli ihan tosissaan pistänyt tuhansia euroja ulkomaille kun odotti jotain hemaisevaa nuorta postimyyntimorsianta saapuvaksi : / Se oli jo vähän ressukka.......
 
[QUOTE="vieras";22863083]:LOL:

Anteeksi. Mua nauratti tuo. :D[/QUOTE]

Miks ihmeessä naurattaa? Ketju saa olla provo ihan vapaasti (en oo kyl lukenu alkua pitemmälle), mut onhan niitä hyväuskoisia jotka uskoo johonki tuollaisiin (kuten miehen eno).
 
uyui
Ai no aiotko mennä sinne amerikkoihin kattelee jos sieltä löytyis lisää sukulaisia tai sitten rikkaita tyyppejä joita voisi tehdä sukulaiseks?? Mä oon just lähös ite mut en löydä mun ESTAa. Miks mulla ei koskaan käy samanlaista tsägää :( No toivottavasti sielt jenkeist löytyy mulle joku yhtä ystävällinen ihminen ku se sun sukulaises!
 
varuillaan
Ootko varma ettei oo huijausviesti. sellasia huijareita on jotka lähettää viestin jossa kerrotaan että joku kaukainen sukulainen on testamentannu jotain ja pyydetään henkkarit, tilinumerot ym joita sitte käytetään rikolliseen tarkoitukseen. Suosittelisin ottamaan ensiksi selvää tarkemmin asiasta.
Heti tuli sama juttu mieleen. En uskaltaisi lähettää mitään. Toki olisi hienoa, kun saisi kunnon perinnön, rahaa ainakin. Kerran olen saanut 9000€, ei sillä pitkälle pötkitä.
 
[QUOTE="vieras";22862917]Tee vain. Minä sain sähköpostini jo perjantaina. Vastasin siihen rivakasti ja menin välittömästi pomon luo. Kyllä sillä leuat loksahti ja ihan oikein. Oli ihana saada sanoa kerrankin sille, että hanki joku joustavampi, jaksavampi, köyhempi ja tyhmempi! Meikä lähtee NYT! Ja vielä pamautin oven kiinni. Särjin vielä ovenpielestä kopiokoneenki adrenaliinihöyryissä ja paljain käsin. Ei haittaa. Onpahan vara hankkia useampi uusi tilalle. :LOL:[/QUOTE]

Apua, ettei vain oltais sukua tälle samalle Georgelle? Mullekin tuo viesti oli tullut jo perjantaina, mutta luen viikonlopun postit vasta sunnuntaisin.
 
Aika mukava sattuma, että aika moni suomalainen on viime aikoina perinyt rikkaita kaukaisia sukulaisia USAsta, ja yhtä monelle Afrikassa lento-onnettomuudessa kuolleellekin (onkohan ne kaikki kuolleet samassa onnettomuudessa?) on löytynyt perijä Suomesta. Ja siihen vielä päälle kaikki nämä nettilottovoittajat. Kyllä meitä suomalaisia nyt onnistaa. :)
Suomalainen voittaa aina :cool:
 
..
[QUOTE="eee";22862799]No mun mielestä surullista on lähinnä se, ettei näillä aikuisilla naisilla ole minkäänlaista sarkasmin tai ironian tajua. Onneksi opetussuunnitelmaan on lisätty medialukutaidon opetusta........[/QUOTE]

Mutta ne jotka ei tunne Björniä yhtään millainen ihminen on, mistä ne tietää että pilailee?? Ja aika kuivaa on huumori jos se on tällaisten provo-viestien kirjoittamista.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22863450:
Apua, ettei vain oltais sukua tälle samalle Georgelle? Mullekin tuo viesti oli tullut jo perjantaina, mutta luen viikonlopun postit vasta sunnuntaisin.
Herranen aika! Me peritään se yhdessä! Ollaanko me siskokset vai veljekset? Ihana löytää sukulaisia yks kaks. :heart:

Ei varmaan mene montaa päivää, että rahat tulee? Tilasin nimittäin henkkamaukkaa, eikä mulla todellakaan oo (vielä ) vara maksaa sataaviittäkymppiä noista vaatteista, kun vuokrakin pitää maksaa.
 
[QUOTE="vieras";22863499]Herranen aika! Me peritään se yhdessä! Ollaanko me siskokset vai veljekset? Ihana löytää sukulaisia yks kaks. :heart:

Ei varmaan mene montaa päivää, että rahat tulee? Tilasin nimittäin henkkamaukkaa, eikä mulla todellakaan oo (vielä ) vara maksaa sataaviittäkymppiä noista vaatteista, kun vuokrakin pitää maksaa.[/QUOTE]

En usko että menee kauaa. Katos tässä on ollut nyt tää viikonloppu välissä, eihän silloin mitkään rahat liiku. Mä myös olen tilannut netin kautta jo kaikenlaista, mutta laskulle. Oletko jo Stephanieen ollut yhteydessä? Mietin vain että meidän, perikunnan ominaisuudessa, pitäisi se Georgen huvilakin saada myytyä sieltä Floridasta, että pitäisiköhän siihen ottaa joku välittäjä vai...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22863534:
En usko että menee kauaa. Katos tässä on ollut nyt tää viikonloppu välissä, eihän silloin mitkään rahat liiku. Mä myös olen tilannut netin kautta jo kaikenlaista, mutta laskulle. Oletko jo Stephanieen ollut yhteydessä? Mietin vain että meidän, perikunnan ominaisuudessa, pitäisi se Georgen huvilakin saada myytyä sieltä Floridasta, että pitäisiköhän siihen ottaa joku välittäjä vai...
Kun mua haluttas pitää se. Jos vaikka pääsis siihen miljonääriäidit -juttuun sitte. Laitettas katkarapuja kuppiin nätisti ja mietittäs, kannattasko laittaa oma kopteri vai pelastaa koiranpentu.

Toisaalta jos lähtis myymään sen itse. Säästäis. Musta tuntuu kuitenkin, että ei sovi kovin paljoa törsäillä palkkioihin... Sais ite enemmän. Menis vaan sinne Floridaan ja huutelis, että huu kän bai tis?
 
äly hoi
[QUOTE="vieras";22863510]No onhan vaikka miten moni tullut oikeasti huijatuksi tuolla tavalla! Miten meidän jotka ei tunneta Björniä pitäisi tietää, onko Björn joku tollo joka oikeasta uskoo tuon, vai joku palstamamma tylsine provoineen??[/QUOTE]

No kaikkihan nyt Björnin tuntee. Halooooooo!!!!1! Ja vaikkei tuntiskaan, nii pitäisi jo alotusviestist tajuta ettei niin tyhmii oo olemassakaan joka vois tolleen kirjottaa!!!1!

Siis niin selvä provo kuin voi olla! LMAO! Nyt jatkan muiden provojen metsästystä palstalta, aika kuluu niin rattoisasti ja tunnen itseni muita palstamammoja älykkäämmäksi aina kun paljastan provon! Hihihihihihihihi!!!1!
 
Huom harmaana
[QUOTE="vieras";22862049]Niin ja toisekseen, ei tällaisia asioita hoideta sähköpostitse vaan perinteisillä kirjeillä.[/QUOTE]

heh, miehelle tuli jokin aika sitten ihan oikeassa kirjeessä ja omalla nimellä tällainen huijausyritys.
 

Yhteistyössä