V
vieras
Vieras
yleesnäkkin kehuja. Minä saan todella usein, tänään viimeksi kun menin terveyskeskukseen niin hoitaja sanoi että todella kaunis sukunimi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Multa kysytään yleensä että:
- Mikä?
- Miten se kirjoitetaan?
- Miten tää lausutaan?
- Onks tää saksalainen nimi?
- Onks tää amerikkalainen nimi?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Multa kysytään yleensä että:
- Mikä?
- Miten se kirjoitetaan?
- Miten tää lausutaan?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Multa kysytään yleensä että:
- Mikä?
- Miten se kirjoitetaan?
- Miten tää lausutaan?
=)
multa kysytään samaa joka paikassa,välillä ärsyttävää ja välillä huvittavaa..no tätä sukunimeä ei taida olla kun n,15 .
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:- Voitko tavata sen sukunimen?
- Mikä se viimeinen kirjain oli?
- Mitä tää tarkottaa / Tarkottaako tää jotain?
- Mistä päin ootte?
- No ei sillä oikeinkirjoituksella niin väliä, tuskin tulee toista samannimistä samaan aikaan.
Harvemmin tulee siis taivasteluja kauniista nimestä, hankalasta kylläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulle sanoo kaupan kassat pankkikortin nähdessään että "sulla on ihan satuprinssessan nimi" Harvinainen nimi ja vaikka etunimi on tusinatavaraa, sointuu sukunimeen hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulle sanoo kaupan kassat pankkikortin nähdessään että "sulla on ihan satuprinssessan nimi" Harvinainen nimi ja vaikka etunimi on tusinatavaraa, sointuu sukunimeen hyvin.
Susan Ruusunen?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tolga:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulle sanoo kaupan kassat pankkikortin nähdessään että "sulla on ihan satuprinssessan nimi" Harvinainen nimi ja vaikka etunimi on tusinatavaraa, sointuu sukunimeen hyvin.
Susan Ruusunen?![]()
![]()