Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palstan miehet eivät sano mitään.
Mä en oikeesti ikinä käy baareissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palstan miehet eivät sano mitään.
Kyllähän minä kommentoin heti alussa. Enkä kyllä käy baarissa minäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli tottako se siis on?
Eikö kännissä tule myös rohkeammaksi?
Jos mua joku joskus oikeassa elämässä iskee, se on aivan kauheassa kunnossa ja joku aivan järkky tapaus. Kai tuntevat löytäneensä minusta oman tasoisensa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Timppa; tarkoititko, että miehet huolivat ne tavallisen näköisetkin vai että naiset huomioivat myös ei miellyttävien miesten lähentelyt lähentelyinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli tottako se siis on?
Jos mua joku joskus oikeassa elämässä iskee, se on aivan kauheassa kunnossa ja joku aivan järkky tapaus. Kai tuntevat löytäneensä minusta oman tasoisensa. :/
Oikeasti se menee niin että aloitetaan sieltä kauniimmasta ja siirrytään illan mittaan kohti sitä seinäruusua. Ja jossain vaiheessa tärppää tai sitten ei. Todennäköisesti joku yh tarttuu matkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli tottako se siis on?
Oikeasti se menee niin että aloitetaan sieltä kauniimmasta ja siirrytään illan mittaan kohti sitä seinäruusua. Ja jossain vaiheessa tärppää tai sitten ei. Todennäköisesti joku yh tarttuu matkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Timppa; tarkoititko, että miehet huolivat ne tavallisen näköisetkin vai että naiset huomioivat myös ei miellyttävien miesten lähentelyt lähentelyinä?
Ehkä molempi. Kaipa se rumempi ottaa myös ne kännisten örvellykset kohteliaisuutena.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palstan miehet eivät sano mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis oletatko, ettei kaunis sitten ota. (humalassa)
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palstan miehet eivät sano mitään.
Samahan pätee palstallakin - hehkeimmät mammat ovat vapaata riistaa kun palstan perusreiskat ei uskalla lähestyä B)
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Palstan miehet eivät sano mitään.
Samahan pätee palstallakin - hehkeimmät mammat ovat vapaata riistaa kun palstan perusreiskat ei uskalla lähestyä B)
Siis mitkä perusreiskat? Eikö me olla niitä kaikki?
Vai kuka on parempi muka?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Siis oletatko, ettei kaunis sitten ota. (humalassa)
Luulisin että ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No mä oon ainaki ihan törkeen hyvännäkönen, eikä oo seurasta puutetta ollu. B)