Väittäisin että tavallisen näkösellä naisella on baarissa enemmän vientiä kun kauniilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepejp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Palstan miehet eivät sano mitään.

Mä en oikeesti ikinä käy baareissa.

Kyllähän minä kommentoin heti alussa. Enkä kyllä käy baarissa minäkään.

Eli tottako se siis on?

Eikö kännissä tule myös rohkeammaksi?

Jos mua joku joskus oikeassa elämässä iskee, se on aivan kauheassa kunnossa ja joku aivan järkky tapaus. Kai tuntevat löytäneensä minusta oman tasoisensa. :/

Niin, paitsi ulkomaalaiset ihan kivannäköiset kyllä lähestyy rohkeammin. :)

mä oon ihan kivannäköinen ja totta ettei kaikki ole uskaltautuneet jutulle..oon kuullut jälkeenpäin.. B) ja sit taas toinen ääripää että tullaan melki väkisin naamaan kii ja ei uskota jos sanoo että ei kiitos.. |O

Oikeesti mä oon kyllä sitä mieltä, että jos itse on seuraa vailla, ei ulkonäöllä oo ihan hirmusti merkitystä, vaan asenteella. Mut sit ei pidä ootelle, et joku tulee iskemään, vaan pitää itte tarttua tuumasta toimeen.

Eli tottako se siis on?

Jos mua joku joskus oikeassa elämässä iskee, se on aivan kauheassa kunnossa ja joku aivan järkky tapaus. Kai tuntevat löytäneensä minusta oman tasoisensa. :/

Oikeasti se menee niin että aloitetaan sieltä kauniimmasta ja siirrytään illan mittaan kohti sitä seinäruusua. Ja jossain vaiheessa tärppää tai sitten ei. Todennäköisesti joku yh tarttuu matkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Timppa; tarkoititko, että miehet huolivat ne tavallisen näköisetkin vai että naiset huomioivat myös ei miellyttävien miesten lähentelyt lähentelyinä?

Ehkä molempi. Kaipa se rumempi ottaa myös ne kännisten örvellykset kohteliaisuutena.

Eli tottako se siis on?

Oikeasti se menee niin että aloitetaan sieltä kauniimmasta ja siirrytään illan mittaan kohti sitä seinäruusua. Ja jossain vaiheessa tärppää tai sitten ei. Todennäköisesti joku yh tarttuu matkaan...

vai että yh..no meikä likka ei ainaka ole lähtenyt kenenkään tai en ainakaan niiden epätoivoisten vonkaajien matkaan :D ei tarvi ku on vaki seuraa tarvittaessa :laugh:

Eli tottako se siis on?

niin koska kyllä nyt ainakin joku yh:n reppana antaa kun joku pyytää,,ovat niin säälittäviä yms yms. Oletko ehkä hieman kuvottava,,,

Timppa; tarkoititko, että miehet huolivat ne tavallisen näköisetkin vai että naiset huomioivat myös ei miellyttävien miesten lähentelyt lähentelyinä?

Ehkä molempi. Kaipa se rumempi ottaa myös ne kännisten örvellykset kohteliaisuutena.

Siis oletatko, ettei kaunis sitten ota. (humalassa)

Eli tottako se siis on?

Niin eli jos iskijäni on jo ihan järkyssä kunnossa... Niin hän on jo siirtynyt eteenpäin ja saatan olla illan viimeinen yritys ennen kuin kaatuu sammuneena maahan. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Samahan pätee palstallakin - hehkeimmät mammat ovat vapaata riistaa kun palstan perusreiskat ei uskalla lähestyä B)

Siis mitkä perusreiskat? Eikö me olla niitä kaikki?

Vai kuka on parempi muka?

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Samahan pätee palstallakin - hehkeimmät mammat ovat vapaata riistaa kun palstan perusreiskat ei uskalla lähestyä B)

Siis mitkä perusreiskat? Eikö me olla niitä kaikki?

Vai kuka on parempi muka?

Ooh, tappelu!!!! :D :attn: :flower:

Ihanko tosi? Kauniit naiset ja kauniit tytöt ovat naisten ja tyttöjen kesken epäsuosittuja yleensä, koska naisilla /tytöillä on heikko itsetunto ja itse en uskalla lähestyä kaunista naista esim. perhekerhossa. Hymytytön saa sellainen ruma, jota ei kadehdita. Ja naiset valitsevat ruman jos pitää joku valita.

Mutta onkohan oikeasti niin, että miehetkin heitä välttelevät? en ole ihan varma tuosta.

Noinhan monet miehet sanoo, että jos on ryhmä naisia niin kannattaa valita se rumin jos jatkoseuraa haluaa varmimmin. Käytännössä se homma ei kuitenkaan minusta ihan noin näyttänyt menevän. Enää en käy baareissa joten nykytilannetta en tiedä.

Mä itse muistan yhden illan, kun odotin yhtä kundia baariin, ja otti päähän kun se oli myöhässä. Koskaan ei ole niin moni tullut pyytämään tanssimaan ja kysymään mikä on ja voiko olla avuksi jne... Sellasta se elämä on.

Yhteistyössä