Miksi te väitätte, että miehet juoksevat naisen, kun naisen perässä, etenkin humalassa? Kyllä ruma on aina ruma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ilona";29119752]
Olen pohjimmiltani ujo, mutta iän myötä olen muuttunut flirtimmäksi ja itsetuntoni on kohdillaan. Pukeudun hyvin naisellisesti ja olen hymyileväinen. Meikillä osaan korostaa kauniimpia piirteitäni ja peittää epäkohtia. Eikä ole kukaan juossut karkuun vielä nettitreffien jälkeenkään, vaan aina on mies halunnut juttua jatkaa, kun on minut livenä nähnyt.[/QUOTE]

Minäkin voisin kirjoittaa näin, ja kokemukseni miesten suosiosta on siis täysin päinvastainen. Kyllä minä itse saan ja olen saanut iskettyä miehiä, mutta minua ei lähestytä koskaan.

Ja ei todellakaan ole kiinni siitä etten olisi "miesten keskellä", sillä olen opiskellut ja työskentelen alalla jossa sekä opiskelijoista että työntekijöistä on noin 90% miehiä, harrastan harrastusta jossa 75% on miehiä jne.

Kyllä mä väitän, että humalaiset miehet juoksee naisen kun naisen perässä ja perustelen väitteen ihan omalla kokemuksella.
Meinaatko, että minä ja muut ei-iskettävät ei sitten olla naisia, vai että valehtelemme? Minäkin voisin oman kokemuksen perusteella väittää että kukaan mies ei koskaan iske naisia, mutta en ole niin tyhmä että yleistäisin oman kokemukseni kaikkiin naisiin.

kyllä se on ASENNE, joka huokuu korvien välistä. Joillakii sitä on jo alitajuisesti ja joillain ei. Jos pitää itseään rumana ja "ei koskaan kukaa mua iske" niin kyllä sen osa miehistä tuntuu vaistoavan.
En minä ainakaan pidä itseäni rumana, ja siksi ihmettelinkin miksi minua ei isketä. Kaikkien miesten "unelmanainen" kuvausten mukaan olen lähestulkoon sellainen mitä yleisesti pidetään unelmana (nätti fiksu naapurintyttö jolla on naisellinen mutta kiinteä ja urheilullinen vartalo, pitkät hiukset ja nätit naiselliset vaatteet ja siisti meikki jne), mutta ei, ei ole kiinnostusta.

Mussa on kans sitä jotain, että miehet pörrää ympärillä. Ehkä se on se, että on sillä tavalla kaunis että miehet uskaltaa lähestyä. Oikein laittamalla laitetut naiset korkkareissaan saattaa miesten mielestä olla sellaisia, etteivät uskalla lähestyä.
Mä olen myös aika tavallisen nätti, ei mikään jumalaisen kaunis.

tajuskohan kukaan? Ei varmaan :D mut ei se haittaa...

Kropalla ei mun mielestä ole suurta merkitystä. Jos ei ole hirveä vyötäröläski, niin muuten saa olla kyllä ylimääräistäkin. Siis jos on kaunis, muodokas, pitkätukkainen, kivasti pukeutunut, niin sillä ei mun mielestä ole merkitystä onko laiha vai pullea. Kunhan ei ole läski eikä anorektinen.

T: Baarityöntekijä

Kun olin nuori, hoikka ja seksikkäästi pukeutunut pörräsi miehiä koko ajan ympärillä. Urheilijat olivat vonkaamassa seksiseuraa, tavallisemmat miehet olivat kiinnostuneita varmaan vakavalla mielelläkin. En ollut mikään meikattu hutsukka vaan söpön seksikkäästi meikattu ja pukeuduin niin, että en paljastanut ihan kaikkea. Kun rupesi painoa tulemaan, oma itsetunto ei ollut enää ihan kohdillaan niin johan sain jäädä rauhaan baarissa. Jokainen kilo ja jokainen vuosi on vienyt viehättävyyttäni selkeästi alaspäin. Enää 35-vuotiaana ei baarissa ole yleensä kukaan tulossa minun kanssani juttelemaan eli jos lähtisin yksin niin seinäkukkasena saisin norkoilla. Käyn useamman naisen porukassa baarissa silloin harvoin kun menen. Näytän varmaan perusperheenäidiltä, yritän kyllä pukeutua nätisti, meikata. Olen pyöreä, mutta liikun paljon. En oikein tiedä miten ulkonäköäni voisi vielä parantaa jos joku ajattelee, että kyse on susirumuudesta ja oman ulkonäön laiminlyönnistä... ehkä jos söisi jonkun supertarkan dieetin mukaan ja laihtuisi sen 10 kg, pukeutuisi jonkun pukeutumisneuvojan avulla yms, mutta elämässä on tärkeämpiäkin asioita, että tilanne on nyt tämä. Mutta jos uutta miestä pitäisi ruveta etsimään niin en kyllä uskaltaisi lyödä vetoa, että omaan makuun olevaa löytyisi. Taitaisi jäädä löytymättä. Onneksi ei tarvitse etsiä....

No tuo iskeminenkin on vähän sellainen juttu, että paljon riippuu siitä, miten itsensä kokee ja miten ne iskuyritykset sitten itselleen perustelee.

Itse olen hyvin pitkä ja hoikka, ja tiedän tasan tarkkaan, että jos laitan hameen ja korkokengät, saan seuraa -koska on näitä säärimiehiä ja sellaisia miehiä, joita kiihottaa pitkät naiset. Kuitenkin hyvin hyvin harvoin (vain oman mieheni kanssa kulkiessani) laitan sen lyyehkön hameen ja korkkarit, koska tunnen itseni hiukan halvaksi niissä tamineissa tietäen, että kiinnitän ns. vääränlaista huomiota. En koskaan laita baariin avokaulaista paitaa ja push upeja, koska en halua sellaisten miesten seuraa, joille ne asiat ovat merkityksellisiä. Mieluummin pukeudun kuten itselleni uskollisena kuuluu, eli farkkuihin, mataliin kenkiin ja johonkin kivaan puseroon. Ja käyn sellaisissa paikoissa, joissa tunnen oloni kotoisaksi: Kuppiloisa, baareissa joissa voi juoda olutta ja pelata lautapelejä, joissa voi keskustella ja kuulla kaverin puheen ilman huutoa jne. Ja kas, sellaisissa paikoissa olen tavannut paljon miehiä, jotka ovat ns. samanhenkisiä ja lähestyvät minua sellaisena kuin olen.

Jos taas menisin johonkinn yödiskohelvettiin, joutuisin kilpavarustelukierteeseen 10 vuotta nuorempin naisten kanssa, kenellä korkeimmat korot, eniten glitteriä ja isoimmat silarit/ typerimmät jutut. Pitäisi tanssia ja keikutella ja flirttailla ja keikistellä.... UGH! ei, ei ei.

Eli kysymys ap:lle: Oletko käynyt väärissä paikoissa ja väärässä seurassa? Jos laittaudut tietynlaiseksi, jolloin lopputulos on ns. itsesi vastainen, se näkyy. Valitse sellainen seura, sellainen paikka ja sellaiset kuteet, että voit olla sellainen kuin olet. Tällöin rentous on säteilevää ja puoleensavetävää. Sinusta kiinnostutaan oikeista syistä. Unohda ne helvetin yökerhot ja verkkosukkahousut -jos siis et oikeasti sellaisissa viihdy muutenkaan.

Se on varmasti totta, että kaupungin pintaliitodiskossa vain ulkonäkö merkkaa ja usein miehet tulevat juurikin sexysti pukeutuneiden naisten luokse. Ehkä juuri pubeissa olisi mahdollisuuksia muillekin ja siellä voisi löytää mukavaa keskusteluseuraa, joka ei perusta ulkokuoresta... nuorena kyllä miehiä tuli juttelemaan sekä pintaliitopaikoissa että pubeissa, nyt vanhempana en osaa sanoa, koska nyt ei tule käytyä usein missään ja ei taida tulla kukaan enää oikein juttelemaankin.

Mä en tiedä paljon pelkkä ulkonäkö edes vaikuttaa tuohon, sillä itse olen ihan kaunis ihminen, mutta ei minua baarissa huomioida edes pilkun jälkeen. :D

Ei minuakaan, mutta tiedän sen johtuvan asenteestani. En halua vieraiden seuraa, ellei se seura ensin (jonkun muun kanssa keskustellessaan) osoittaudu syystä tai toisesta mielenkiintoiseksi, silloin saatan jopa ihan itse jutella :D Mutta noin yleisesti, olen kiinnostunut siitä seurasta, kenen kanssa olen baariin mennyt, ja jo vanhoista tutuista, joita saattaa joskus baarissa nähdä.

Tykkään kyllä tarkkailla muita mutta mulle ei tarvitse jutella :cool:

• Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä