E
Ei ikinä
Vieras
[QUOTE="Ilona";29119752]
Olen pohjimmiltani ujo, mutta iän myötä olen muuttunut flirtimmäksi ja itsetuntoni on kohdillaan. Pukeudun hyvin naisellisesti ja olen hymyileväinen. Meikillä osaan korostaa kauniimpia piirteitäni ja peittää epäkohtia. Eikä ole kukaan juossut karkuun vielä nettitreffien jälkeenkään, vaan aina on mies halunnut juttua jatkaa, kun on minut livenä nähnyt.[/QUOTE]
Minäkin voisin kirjoittaa näin, ja kokemukseni miesten suosiosta on siis täysin päinvastainen. Kyllä minä itse saan ja olen saanut iskettyä miehiä, mutta minua ei lähestytä koskaan.
Ja ei todellakaan ole kiinni siitä etten olisi "miesten keskellä", sillä olen opiskellut ja työskentelen alalla jossa sekä opiskelijoista että työntekijöistä on noin 90% miehiä, harrastan harrastusta jossa 75% on miehiä jne.
Olen pohjimmiltani ujo, mutta iän myötä olen muuttunut flirtimmäksi ja itsetuntoni on kohdillaan. Pukeudun hyvin naisellisesti ja olen hymyileväinen. Meikillä osaan korostaa kauniimpia piirteitäni ja peittää epäkohtia. Eikä ole kukaan juossut karkuun vielä nettitreffien jälkeenkään, vaan aina on mies halunnut juttua jatkaa, kun on minut livenä nähnyt.[/QUOTE]
Minäkin voisin kirjoittaa näin, ja kokemukseni miesten suosiosta on siis täysin päinvastainen. Kyllä minä itse saan ja olen saanut iskettyä miehiä, mutta minua ei lähestytä koskaan.
Ja ei todellakaan ole kiinni siitä etten olisi "miesten keskellä", sillä olen opiskellut ja työskentelen alalla jossa sekä opiskelijoista että työntekijöistä on noin 90% miehiä, harrastan harrastusta jossa 75% on miehiä jne.
Meinaatko, että minä ja muut ei-iskettävät ei sitten olla naisia, vai että valehtelemme? Minäkin voisin oman kokemuksen perusteella väittää että kukaan mies ei koskaan iske naisia, mutta en ole niin tyhmä että yleistäisin oman kokemukseni kaikkiin naisiin.Kyllä mä väitän, että humalaiset miehet juoksee naisen kun naisen perässä ja perustelen väitteen ihan omalla kokemuksella.
En minä ainakaan pidä itseäni rumana, ja siksi ihmettelinkin miksi minua ei isketä. Kaikkien miesten "unelmanainen" kuvausten mukaan olen lähestulkoon sellainen mitä yleisesti pidetään unelmana (nätti fiksu naapurintyttö jolla on naisellinen mutta kiinteä ja urheilullinen vartalo, pitkät hiukset ja nätit naiselliset vaatteet ja siisti meikki jne), mutta ei, ei ole kiinnostusta.kyllä se on ASENNE, joka huokuu korvien välistä. Joillakii sitä on jo alitajuisesti ja joillain ei. Jos pitää itseään rumana ja "ei koskaan kukaa mua iske" niin kyllä sen osa miehistä tuntuu vaistoavan.