Väittäisin että tavallisen näkösellä naisella on baarissa enemmän vientiä kun kauniilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepejp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaunis:
Taviksilla on helpompaa myös työelämässä.

Niin onkin. Toiset naiset kadehtivat hyvännäköisiä, menestyviä ja itsevarmoja naisia. Sellaisen kanssa ei haluta ystävystyä ja seläntakana puhutaan paskaa. Ihan kuten joku toinenkin jo kirjoitti tuolla aiemmin. Jopa mammakerhoissa kaunista, huoliteltua äitiä kartellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä kauneus on katsojan silmissä. Esim. jonkun mielestä tosi ihan treenattu kundi, jolla os kuteet viimisintä muotia ja tukka geelillä tiptop, voi olla mun mielestä ällöttävä pullistelija.

Mulla on lisäks kännissäkin arvostelukykyä sen verran, että tunnistan kyllä pelimiehen, jos tulee vastaan. Harvemmin tulee, koska en käy sellasissa paikoissa missä niitä pyörii.

Kerran olin vieraalla paikkakunnalla yökerhossa (en käy tavallisesti sen tyylisissä paikoissa) ja olin pukeutunut ihan eri tavalla kuin muut siellä. Muilla oli bilehilekuteet ja koska en koe oloani kotoisiksi sellaisissa, olin pukeutunut tavallisiin vaatteisiin (en pukeudu ikinä baariin mennessä ihmeemmin) ja yksi kundi katseli mua tosi kauan. Se oli myöskin eri tyylinen kuin ne muut bilehileet. Sitten se tuli ujosti sanoo mulle, että oon kaunis. Mun mielestä se oli söpöä :)

Siis alussa piti lukea että jonkun mielestä se treenattu kundi voi oll ihana, ja mun mielestä pullistelija.

Miehillä on muutenki käsittämätön logiikka baarissa. Mä oon siel a. selvinpäin b. kaulasta alaspäin niin verhottu et nunnatki vois olla kateellisia c. selkeesti 2 sormuksella rengastettu ja mitä tekee miehet/pojat?
Baari voi olla täynnä tyrkkyjä, kännisiä mimmejä ja tyypit käy ehdottelemassa kaikkee mahdollista. Luulis olevan helpompiakin kohteita ku se joka siel tekee töitä ja kuulee ne replat liianki usein.

Ku ei jymmärrä niin ei jymmärrä.
Tosin toi ap:n väite voi hiukan valaista asiaa :D

Nuorempana olin hieman ihmeissäni mutta miespuolinen ystäväni sitten kertoi mistä kiikastaa. Miehet odottavat että kaunis nainen on se joka valitsee. Näin olen sitten tehnyt. Ei ole kieltäytymisiä tullut. Olen saanut sen jonka halusin.

no nyt en ehdi lukea koko ketjua, mutta luulen, että pitää paikkaansa yhdellä lisäyksellä.
Kyl ne rumat tajuaa viimeistään pilkun lähestuessä, et ne on niin rumia, ettei oo vientiä edes silloin...

Yhteistyössä