Väittäisin että tavallisen näkösellä naisella on baarissa enemmän vientiä kun kauniilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepejp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
baarissa kuuluu keskittyä olennaiseen, juopotteluun. eikä naisten jahtaamiseen B)

Se vaan on nykysin vähän turhan kallista.. :|

jahtaatko sinäki naisia baarissa, en olis uskonu :o :D
kallista on juu, mutta ei siellä kerkiä niin usein notkumaan että haittais...

Höh..no en tietenkään... =)
Joo,ei jouda kyllä paljoa siellä notkumaan,kun sillon harvoin kun käydään,niin on pakko päästä tanssimaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Palstan miehet eivät sano mitään.

Mä en oikeesti ikinä käy baareissa.

Samahan pätee palstallakin - hehkeimmät mammat ovat vapaata riistaa kun palstan perusreiskat ei uskalla lähestyä B)

voi olla että olen perusreiska, mutten ole täällä ketään lähestynykkään, riistamielessä...:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kännissä rima laskee alemmas, siitä se johtuu.

:D :D :D Joo, on olemassa oikeesti kauniita naisia, ja tosi löytöjä valomerkin jälkeen.

Mitenkäs se laulu menikään: en koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa mutta niin monen vierestä olen herännyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Eli tottako se siis on?

Eikö kännissä tule myös rohkeammaksi?

Jos mua joku joskus oikeassa elämässä iskee, se on aivan kauheassa kunnossa ja joku aivan järkky tapaus. Kai tuntevat löytäneensä minusta oman tasoisensa. :/

Oikeasti se menee niin että aloitetaan sieltä kauniimmasta ja siirrytään illan mittaan kohti sitä seinäruusua. Ja jossain vaiheessa tärppää tai sitten ei. Todennäköisesti joku yh tarttuu matkaan...

No mulla on kyllä sellaset fiilikset jääny, että baarit on täynnä miehiä. Sen kuin valitset sieltä sen parhaimman, muut jää nuoleen näppejään.... :D

voi olla että olen perusreiska, mutten ole täällä ketään lähestynykkään, riistamielessä...:attn:

En kyllä minäkään.

Ihmekös että kituvat puutteessa :o

Ai naiset vai? :whistle:

Palstan naiset tietysti. :D

En kyllä minäkään.

Ai naiset vai? :whistle:

Niin.. tässä joutuu uhrautumaan urakalla kun herrat ei ymmärrä hyvän päälle :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis:
Jos olet kaunis ja itsevarma (ei ylimielinen) se on pahin yhdistelmä niin baari miehille kuin toisille naisillekkin.

Tää on totta, itsevarma ei selvästikään sais olla.
Mut en voi esittää muuta, kuin mikä olen.

En kyllä minäkään.

mä kidun tällähetkellä ihan muista syistä :attn: :laugh:

Mistä syistä sä kidut?

No joo, itse olen (miepuolisten) kavereiden kuullut tulevan samaan tulokseen. Tosi hyvännäköistä naista ei uskalleta lähestyä, koska koetaan, että tämä painii eri liigassa niin sanotusti.

Siksi mua ei koskaan yritetä iskeä baareissa! B)

Mutta jos sattuu sitten olemaan sellanen kauniimpi nainen, niin pitääkö sen sitten ottaa ohjat omiin käsiin ja lähestyä niitä miehiä, jos haluaa seuraa? Ja antaako ne miehet sitten pakit, koska eivät ota tosissaan?

Alkuperäinen kirjoittaja JP:
Mutta jos sattuu sitten olemaan sellanen kauniimpi nainen, niin pitääkö sen sitten ottaa ohjat omiin käsiin ja lähestyä niitä miehiä, jos haluaa seuraa? Ja antaako ne miehet sitten pakit, koska eivät ota tosissaan?

Mä en ainakaan koskaan jäänyt tyhjin käsin.

(tosin saalistin autolla, siitä sai bonuspisteitä kun tarjosi kyytiä panon lisäksi :xmas: )

Mun mielestä kauneus on katsojan silmissä. Esim. jonkun mielestä tosi ihan treenattu kundi, jolla os kuteet viimisintä muotia ja tukka geelillä tiptop, voi olla mun mielestä ällöttävä pullistelija.

Mulla on lisäks kännissäkin arvostelukykyä sen verran, että tunnistan kyllä pelimiehen, jos tulee vastaan. Harvemmin tulee, koska en käy sellasissa paikoissa missä niitä pyörii.

Kerran olin vieraalla paikkakunnalla yökerhossa (en käy tavallisesti sen tyylisissä paikoissa) ja olin pukeutunut ihan eri tavalla kuin muut siellä. Muilla oli bilehilekuteet ja koska en koe oloani kotoisiksi sellaisissa, olin pukeutunut tavallisiin vaatteisiin (en pukeudu ikinä baariin mennessä ihmeemmin) ja yksi kundi katseli mua tosi kauan. Se oli myöskin eri tyylinen kuin ne muut bilehileet. Sitten se tuli ujosti sanoo mulle, että oon kaunis. Mun mielestä se oli söpöä :)

Yhteistyössä