Miten saada mieheltä (miehiltä) kehuja? Muita huomionarkkareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oivariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä edes tarvitse kehuja vierailta miehiltä. Päinvastoin, ahdistun niistä. Olis ihan kamalaa että itsetunto olis jonkun random-ihmisen kehuista kiinni. Kyllä mulle riittää se, mitä peilistä näkyy.

Oman miehen kehut tuntuu hyvältä, mutta ei mun itsetunto myöskään niistä ole kiinni.

Niin. Vähän sama kun 152-senttinen nainen vaatisi että häntä kehutaan pitkäksi. Sä et ap tule koskaan olemaan tyytyväinen kun odotat mahdotonta. Vaikka kroppa olisi tikissä, niin ei se sinusta silti kaunista tee. Upeakroppaisen kyllä, mutta ei kaunista. Kaikkea ei vaan voi saada, korosta niitä ominaisuuksia joissa sinusta luonnostaan on ja muista että joku kaunis saattaa saada aina kuulla olevansa kaunotar mutta samalla sitä pidetään huumorintajuttomana, tylsänä, takakireenä ämmänä ;)

Vaihtaisin mielelläni tämän tylsän ja takakireän kaunottaren kanssa osia... haluaisin olla taas edes yhden päivän kaunis. Haluaisin että muutkin huomaisivat minun olevan kaunis. Valitettavasti nämä ajat ovat jo kaukana takana....

Puolet naisista on keskimääräistä rumempia. Eli joka toinen tämänkin lukeva.

Adjektiivit kärsivät inflaation, jos niitä käytetään silloinkin, kun ne eivät ole totta. En ymmärrä, miksi joku haluaisi kuulla olevansa kaunis, jos tietää sen olevan vain sanahelinää.

Minä sanon naista kauniiksi vain silloin, kun todella ajattelen niin. Kun kauneuskriteerini poikkeavat jonkinverran tavanomaisista, olen muutaman kerran kokenut kohteelta aitoa hämmästystä. Onneksi osaan olla vakuuttava, eikä minua ole koettu esim. piruilijana.

Joiltakin miehiltä saa parhaiten kehuja kulkemalla rähjäisimmissä vaatteissa mitä löytyy ja täysin laittautumattomana. Silloin pidän piruiluna.

Kehuminen ok, jos olen panostanut ulkonäkööni edes vähäsen.

Miksi pitäis saada kehuja vierailta miehiltä, tai edes siltä omalta?

Mä koen ahdistavana sen, kun töissä ihmiset kehuu mun ulkonäköä. En mä halua siellä että ihmiset katsoo mun ulkonäköä, toivon että kiinnittäisivät huomiota mun osaamiseen mieluummin.

Enkä mä kotonakaan tykkää kun mies kehuu kauniiksi, varsinkin jos oon tukka pystyssä ja muutenkin kauheen näkönen. Jos oon panostanu (ollaan menossa ulos tms.) niin silloin voi kehuakin, jos siltä tuntuu. Mut muuten ei.

Yhteistyössä