S-tilistä kyselisin

Ei Niin Kevyt Keijukainen

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 660
0
36
Eli mitäs jos ei käy sitä tiliä avaamassa kuukauden sisällä siitä kun saa väliaikaisen kortin? Kun olen totaalisesti unotanutoko tilin avaamisen ja kuukausi tuosta on aikaa kun tuo kortti tuli ja lappu missä oli että kuuauden sisällä pitäis se tili avata. :ashamed:
Täytyy tänään kyllä käydä tuo lappu viemässä, mutta mietin vaan onko jo liian myöäistä. :(

Kyllä mulla oli valmiina tili kun liityin s-ryhmän jäseneksi ja vuoden vaihteessa tilasin ton maksukortin netin kautta eli s- pankista. Mä olin välillä poieskin tuolta osuuskaupasta pari vuotta ja 2 vuotta sitten liityin uudestaan enkä enää aio erota.

siis että tili voi olla ilman korttii mut korttii ei voi olla ilman tilii... mihis ne bonukset muka sit maksettais..

vakio-toimenpide ku asiakas liittyy et jos sitä tiliä ei vielä ole, ni se avataan liittymisen yhteydessä... vai onks tässä nyt jostain muusta kyse?

juu, no olipas oudosti selitetty, koitetaas uudestaan josko nyt onnistuis paremmin kun sai toisen kupin kahvia. B)

Eli kun netin kautta tilasin nuo s-bonuskortit ja siis ymmärsin sen niin että mulle olis avattu joku väliaikainen tili mihin saa noita bonuksia kerrytettyä. Eli en siis ole vielä käynyt konttorilla ollenkaan.

Ja siis sen kortin mukana tuli kirje missä onniteltiin liittymisestä ja oli että pitäisi kuukauden kuluessa täyttää ja palauttaa tollanen s-tili-, pankkitunnus- ja korttihakemus/sopimus.
Ja tästä on siis jo yli kuukausi kulunut.

Jospa siinä kirjeesä tarkoitettiin lähinnä noita pankkitunnus- ja luottokorttihakemuksia? Itselläni on ainakin tosi pitkään ollut s-tili, mutta enpähän ole jaksanut tämän s-pankkiuudistuksen jälkeen vielä(kään) hakea noita nettipankkitunnuksia. En tarvitsisi niitä mihinkään muuhun kuin tilin saldon tarkisteluun, muuten en aio ruveta s-pankkia käyttämään. Nyt kyrsii, kun ei niissä Yhteishyvä-lehden mukana tulevissa s-tiliotteissa enäää kerrota saldoa, on vaan viimeisimmältä kuukaudelta kertynyt bonus ilmoitettu.

Eli sulla on ilm.S-tili ja olet maksanut joskus osuusmaksun, koska muuten et voi kerätä bonuksia. Jos et käy palauttamassa niitä papereita et saa sellaista korttia jolla voit käyttää bonuksia. Nyt pankin aikana tarvitaan joko S-tili kortti tai visallinen kortti jotta ne tilille kertyneet rahat voi käyttää. Joten menepä käymään niiden papereiden kanssa joko esim. prisman infossa tai s-marketissa niin asia lähtee hoitumaan

Yhteistyössä