Opteamissa töissä olleita?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Onko palkanmaksu sujunut niin kuin kuuluukin? Musta jo pelkästään se on kummallista, että he pitävät ekan tilin sisällä kunnes työsuhde päättyy.. mutta ilmeisesti se ei sentään ihan tavatonta ole.. vielä kummallisempaa on se, että työkaveri on saanut kolmen kuukauden aikana ( tili tulee kaks kertaa kuussa ) soittaa joka kerta palkan perään kun aina on uupunut jotain.. viimeksi meiltä molemmilta uupui koko palkka.. :headwall: he olivat unohtaneet maksaa sen.. :o miten tollanen firma, missä ei juuri muuta tehdä kuin makseta palkkaa, voi unohtaa palkanmaksun?!

Nyt jännään, että saanko loppupalkan huomenna.. ekan työsopimuksen mukaan sen pitäis tulla viimisenä päivänä ja tokan mukaan vasta 15. mutta tokaa kirjotettaessa mä pyysin, että saisin palkan nyt heti niin kuin alunperin sopimuksessa luki.. täytyy ottaa huomenna pankkilaput mukaan töihin ja tsiikailla tilille päivän aikana että voin sitten soitella sinne jos ei palkkaa näy..

Mutta ihme touhua tosiaan.. onko kellään muulla kokemuksia ko. firmasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Siis millä perusteella ne voisi pidättää ekan palkan itsellään työsuhteen loppuun asti?

No kunhan nyt pitävät ekan tilin sisällä.. edes työsopimuksessa ei mainita mitään.. mutta kai se sitten on ihan ok.. musta siitä kuuluis saada ainakin jonkunmoista korkoa.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Siis millä perusteella ne voisi pidättää ekan palkan itsellään työsuhteen loppuun asti?

No kunhan nyt pitävät ekan tilin sisällä.. edes työsopimuksessa ei mainita mitään.. mutta kai se sitten on ihan ok.. musta siitä kuuluis saada ainakin jonkunmoista korkoa.. :kieh:

Siis ei niillä ole siihen mitään oikeutta. Millä asiaa on perusteltu, ellei millään niin ei muuta kuin nostamaan rahat käteen heti, vaikka oikeustoimin. Liitot onneksi hoitaa nää asiat työntekijän puolesta.

Siis ei niillä ole siihen mitään oikeutta. Millä asiaa on perusteltu, ellei millään niin ei muuta kuin nostamaan rahat käteen heti, vaikka oikeustoimin. Liitot onneksi hoitaa nää asiat työntekijän puolesta.

Kyllä tollasta ( ilmeisesti ) harrastetaan muuallakin.. vaikka meillä ei ollu palkanlaskija kuullutkaan tosta tavasta.. en viittiny parin kuukauden takia ruveta enempiä kitisemään.. olen kyllä aika vihasia puheluita soitelly tonne.. ei ole niin kauheen kivaa kun saa aamulla kuulla että palkka ei olekaan tullut.. mutta huomenna mun pitäis saada koko lopputili ja jos se ei ole kahteentoista mennessä tullut niin soitan erittäin vihaisen puhelun sinne.. :headwall: sanoin kyllä töissä jo, että jos vielä tulen sinne niin mieluummin suoraan yrityksen palkkalistoille eikä vuokrattuna..

Mies on Opteamilla töissä ja joka palkassa on jotain häikkää, yleensä ne on sellasia et on tehny ylimääräsen vuoron ja se ei sitten näykkään palkassa. Miehellä on siis tällä hetkellä puolen vuoden sopimus heidän kanssa, aikasemmin teki heille keikkaa. Ainakin miehen yhdellä kaverilla on sama juttu et joka palkasta puuttuu jotain. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Mies on Opteamilla töissä ja joka palkassa on jotain häikkää, yleensä ne on sellasia et on tehny ylimääräsen vuoron ja se ei sitten näykkään palkassa. Miehellä on siis tällä hetkellä puolen vuoden sopimus heidän kanssa, aikasemmin teki heille keikkaa. Ainakin miehen yhdellä kaverilla on sama juttu et joka palkasta puuttuu jotain. :headwall:

Just tollasia ylityöjuttuja mun työkaveriltakin on puuttunu.. mitä nyt sitten viimeksi puuttui koko helkutin palkka.. :headwall: ei anna kovin hyvää kuvaa firmasta, kun toimenkuvana on kuitenkin palkanmaksu ja siinäkin tyritään noin täydellisesti..

No niin.. eipä tullut tili tänään.. ovat kyllä maksaneet tänään mutta näkyy mulla vasta huomenna aikasintaan.. eikö tilin kuuluis olla tilillä jo tilipäivänä.. :kieh: eipä ollu yllätys.. :headwall: :headwall:

Yhteistyössä