Huomenta!
Viikonloppu taas takana, ja suklaata syöty, eli "heikko" ihminen täälläkin :wave: . Mä oon kyllä antanut itselleni luvan herkutella perjantaisin, kuten täälläkin vissiin joku jossain vaiheessa totesi, että ei ne yhden päivän/illan herkuttelut sitä vauvaa ihan hirveästi kasvata, ja näin mä ainakin saan pidettyä oman pääni kasassa. Nyt vaan sorruin myös lauantaina suklaaseen, kun ollaan tehty miehen kanssa koko viikonloppu töitä tän kämpän kanssa, niin katsoin ansainneeni suklaakonvehteja vielä lauantainakin :ashamed: . Mutta nyt on ala- ja yläkerrassa vaihdettu vähän huonekalujen järjestyksiä, ja saatu kotia vihdoinkin valmiiksi vauvalle, jes! Yleensä tykkään ennakoida tosi tosi ajoissa, mutta oon huomannut, että mitä enemmän lapsia on tullut, sitä rennommin sitä osaa ottaa. Ja sitäpaitsi, nyt alan olemaan salettivarma, että tammikuun loppuun tää menee, kun tosiaan kaksi päivää tehtiin täällä ajoittain aika rankkojakin hommia (mm. kanneltiin kirjoja ja huonekaluja), ja ainoa mitä tosta seuras, oli selän kipeytyminen iltaisin, että ei vissiin vaaraa että tää Juniori täältä masusta tän vuoden puolella ulos itteään punkis
.
Just vetelen täällä muuten aamupuuroa, haluan kattoo että miten vaikuttaa sokereihin, kun en oo hetkeen taas testannut. Tänään siis ajattelin pitää taas mittauspäivän pitkästä aikaa, aamusokrujahan oon mittaillu. Ne on pysyneet kivasti alle 5,5 vaikka oon syönyt tota suklaatakin, että hyvä näin.
Ai niin,
Jääräpäälle isot onnitellut vauvasta :flower:!! Saas nähdä kuka meistä on seuraavan vuorossa..
FA: hyvä että jollain on itsehillintää noin, jos meillä olis namia/suklaata koko ajan esillä, niin ei olis kauaa :ashamed: , meidän koko perhe on niin perso makealle, että meillä toimii kyllä tuo karkkipäivä, toki viikolla saattaa kaupassa tuo pienempi (ja joskus isompikin) saada lakun tms. , mutta karkkipussin saa vain karkkipäivänä. Varmasti perhekohtaista mikä toimii
. Meillä on töissä yksi työkaveri, jonka lapset sai karkkia ensimmäisen kerran joskus 5-vuotiaina, jotenkin mun mielestä se on sit taas vähän yliampuvaa. Mutta ei siinä toki mitään pahaa ole..
Commander: Tsemppiä kolalakkoon! En sen kumemmin osaa sanoa noista sun sokereista, kun että voihan olla, että sun insuliiniherkkyys on nyt laskusuunnassa, ja reagoi sit yksittäisiinkin repsahduksiin kovasti. En missään nimessä halua masentaa, enkä olla inhottava, mutta koska sulla kuitenkin on ihan merkittäviä nousuja tossa aterian jälkeisessä ollut jo nyt, ja käsittääkseni pahimmat viikot edessä, niin voipi olla että sulla ei ruokavalio vaan mitenkään riitä, vaan kroppa tarvii myös ne pistettävät insuliinit, jotta saat ne arvot alas.. Käsittääkseni ruokavalio toimii parhaiten jos arvot kiikkuu just rajoilla, mutta korjatkaa toki jos oon väärässä.. Ja mulla kanssa ongelmia muuten ton juomisen kanssa, mä oon lipittänyt mehuja, ja nyt vaan sitkeästi yritän totutella veteen. Mulla tosin helpottaa se, että rakastan sitruunavettä ja sitruunavissyjä, ja muutamat muutkin vissyt menee. Ja nyt oon pari kertaa ostanut itelleni Ananas lightia, vaikkei se ihan sokeritonta olekaan, mutta suht vähäkalorista, se on ainoita lighteja josta oikeasti tykkään, toki se ei sua auta :| .
Ei vaan, pakko kai se on alkaa kohta lähtemään ulos tuon neidin kanssa, ja vähän kotihommia tehdä.. Mies töissä taas tämän vuorokauden, niin ollaan tyttöjen kanssa kolmisin..
Tibia ja Juniori 35+4