Prisma ostokset tänään =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="siisi";24275753]Riepu vois mennä sen vaaleanpunaisen lierihattunsa kanssa vaikka pihalle. Hitto, aina pitää olla rääpimässä ja sitten vielä kehtaat vinkua kuinka sulle ollaan ilkeitä! Kato peiliin![/QUOTE]

Riepu on niitä jotka yrittää pönkittää omaa itsetuntoaan halveksimalla muita ja on nyt ottanut Rollon hampaisiin kun Rollo ei puolustaudu.

on tuo riepu iso vitsi tai sitten todellakin niiiiiin tyhmä ettei tajua käytöstään!!! KATSO RIEPU PEILIIN!!!! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, että eläpä valita yhtään jos sinua kiusataan!

[QUOTE="vieras";24275941]on tuo riepu iso vitsi tai sitten todellakin niiiiiin tyhmä ettei tajua käytöstään!!! KATSO RIEPU PEILIIN!!!! Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, että eläpä valita yhtään jos sinua kiusataan![/QUOTE]

Ja on vielä OPETTAJA! Heiltä yleensä odottaa esimerkillistä käytöstä ja tasavertaista kohtelua muita kohtaan. Varmaankin luokassaan jopa osallistuu oppilaiden kanssa koulukiusaamiseen.

[QUOTE="vieras";24276106]Ja on vielä OPETTAJA! Heiltä yleensä odottaa esimerkillistä käytöstä ja tasavertaista kohtelua muita kohtaan. Varmaankin luokassaan jopa osallistuu oppilaiden kanssa koulukiusaamiseen.[/QUOTE]

Pitäisikö olla opettaja 24/7, ilman vapaa-aikaa tai olla olematta oma itsensä?

ja multa unohtui vielä nuo ostokset pakarilta. Kävin siis ostoksila leipomomn tehtaanmyymälässä.
Ajatelle asieltäkin ostin 8 munkkia leipien lisäksi.
Mutta sain kuitenin 23 eurolla näin paljon: Vaasan ruispalat pussi ( 30kpl),8 munkkia, lounassämpyläpussin ( 25kpl) Arkipaahtoleipää 2, täysjyväpaahtoleipää 2, vaasan arkiviipaleet.pussi, juustorieskaa 4 ja ison pussin viipaleruisleipää.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";24275932]ap:lta löytyy kyllä perustelut sille, miksi heillä ostellaan kalliita ruokia ja sen jälkeen valittaa kun ei ole rahaa. mutta jos joku muu on peeaa, ap käskee keräämään sieniä metsästä vaikka olisi helmikuu ja lopettamaan valittamisen....[/QUOTE]

äläpäs liiottele ja haepa viesti missä viimeksi valitin rahasta

Onkohan sun päällimmäinen syy pistää näitä ostoslistoja sen takia, kun oot aina ostanut jotain ei niin terveellistä ja tarpeellista, että porukka saa sulle siitä valittaa vai miksi näitä listoja aina pistät?

ja multa unohtui vielä nuo ostokset pakarilta. Kävin siis ostoksila leipomomn tehtaanmyymälässä.
Ajatelle asieltäkin ostin 8 munkkia leipien lisäksi.
Mutta sain kuitenin 23 eurolla näin paljon: Vaasan ruispalat pussi ( 30kpl),8 munkkia, lounassämpyläpussin ( 25kpl) Arkipaahtoleipää 2, täysjyväpaahtoleipää 2, vaasan arkiviipaleet.pussi, juustorieskaa 4 ja ison pussin viipaleruisleipää.

pakastatko osan vai ehdittekö syödä tuon määrän ennen kun menee pilalle?

Miksi kallista tölkkikolaa tai valmiita juustoviipaleita?

Itsellä rahaa kyllä löytyy, mut ei tulis mieleenkään tuhlata niitä tuollaisiin. Teillä nyt kuitenkaan varmaan vieläkään sitä rahaa niin ylimääräistä ole?

Entä sitten ne joka kerran muovipussit? Halvemmaksi tulee ostaa roskispussit rullassa kaupasta kuin joka kerta muovipussia.

kuinkahan monessa perheessä oikeesti syödään se suositeltu määrä kasviksia/vihanneksia päivässä? Ei meillä ainakaan.
Mun ostoslista vois olla just tollanen. Joku sanoi, että parikymppisen just kotoa pois muuttaneen. No, mä oon jo 38v.
Mut hienoo, että teillä muilla on ostoskärryissäkin kaikki täydellistä :D
No mulla menee helposti yli kilo rehuja ja hedelmiä päivässä, eikä tee tiukkaakaan.

Mä en tajua,miten sä kehtaat valittaa siitä kuinka sulle ollaan ilkeitä,kun itsekin harrastat sitä ihan samaa....

Samaa olen miettinyt... Että miksi Rieputarallaan pitää vittuilla toisille (etenkin juuri rollolaiselle) kun hän itse tietää, ettei vittuileminen tunnu mukavalta... Joskus tulee ihan mieleen, että koettaako Rieputarallaa saada muutkin Rollolaisen kimppuun, niin että hänet itsensä jätettäisiin rauhaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;24276310:
Samaa olen miettinyt... Että miksi Rieputarallaan pitää vittuilla toisille (etenkin juuri rollolaiselle) kun hän itse tietää, ettei vittuileminen tunnu mukavalta... Joskus tulee ihan mieleen, että koettaako Rieputarallaa saada muutkin Rollolaisen kimppuun, niin että hänet itsensä jätettäisiin rauhaan...

Riepulla on vaan niin huono itsetunto! Ihan peruskoulumeininkiä. Ehkäpä ottaa mallia oppilaistaan.

Yhteistyössä