oliko kallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
2*600g margariinirasiaa
1 litra mehukatti mehua
neljänviljan hiutaleita 2 pakettia
kaakaota
2*shamppoo
nuudeleita 2 pussia
4*1½ litran maitoa
2* 1½ litran jugurttia
2* rasvaton piimä
2*maitorahka
3* konjakkimetvursti ( leivän päällysmakkaraa)
2*simpukkamakarooni
500g raejustoa
500g leivontamargariinia
2*aromi mokka kahvipakettia
2* 700g kevyt jauhelihaa
naudan keittolihaa noin 700g
possun suikaleliha ( kevyt) 600g
6kpl broilerin koipireisiä
palasokeria
6*kevyt viili
hienosokeripussi
2 pussia kuivattuja herneitä
2* atrian kevyt lenkki
2* tomaattimurskaa
2*ananasviipalepurkki
3* tonnikalapurkki
500g puolukkahilloa
2*becel kasvisrasvakermaa
sinappikurkkusalaattia
viinikumi karkkipussi
2* seitipaketti
2* ruukkusalaatti
purukumipussi
jäävuorisalaatti
3* keittojuurespussi
korppujauhoja
jumbo herkkusieniä 120g
maalaishyytelö
1,5 kg banaania
edam juustoa
heinz-ketsuppia
300g tomaateja
2*tuorekurkkua
sinappia
sinappisilliä
900g omenoita
paprika
500g porkkanoita
2*nestesaippua
4* suklaa kalenteri
miesten hansikkaat

yht.134,25

Leipäkauppaan meni vielä erikseen 24,18

Meidän perheelle ainakin aika kallista paitsi jos syötte noista viikon. Meillä pitää riittää koko viikoksi yleensä alle tuo summa mikä teiltä pelkästään meni sinne ruokakauppaan. Vesi kielellä tuli luettua tuota sun listaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Meidän perheelle ainakin aika kallista paitsi jos syötte noista viikon. Meillä pitää riittää koko viikoksi yleensä alle tuo summa mikä teiltä pelkästään meni sinne ruokakauppaan. Vesi kielellä tuli luettua tuota sun listaa =)

nää riitää varmaan kauemminki kuin viikon.
vain vihanneksiia ja maitoa pitää täydentää.

Miksi olisi kallista? Musta oli halpaa. Itsellä on 150-200e viikon ruokalasku ja ostamme sen Prismasta, missä _ne tuotteet jota haluamme_ ovat halvimpia...

Mä ymmärrän että pienituloisella on tarkkaa myös ruokailun suhteen, mutta ei siitä aina tartte tehdä kilpailua, kuka kykenee syömään kurjimmin tai kuka saa surkeimmilla tuloilla isoimman asuntolainan.

Miesten hansikkaatkin voivat maksaa 40-50e, jos on vähän fiinimmät-...

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Miksi olisi kallista? Musta oli halpaa. Itsellä on 150-200e viikon ruokalasku ja ostamme sen Prismasta, missä _ne tuotteet jota haluamme_ ovat halvimpia...

Mä ymmärrän että pienituloisella on tarkkaa myös ruokailun suhteen, mutta ei siitä aina tartte tehdä kilpailua, kuka kykenee syömään kurjimmin tai kuka saa surkeimmilla tuloilla isoimman asuntolainan.

Miesten hansikkaatkin voivat maksaa 40-50e, jos on vähän fiinimmät-...

näää hanskat oli vaan 4.90. kelpasi aivan mainiosti meidän ukolle.

Prismasta nämäkin tuotteet on ostettu

No jaa, tossa ei mun silmään ainakaan osunu mitään lihatuotteita (tai sitten en vaan tältä päänsäryltä huomannut) tai muuta mikä maksaisi paljon. Voihan se tietty olla et ostit kalliit suklaakalenterit, tai kalliit hanskat... :D Mut muuten oli suht hintava lista.

*muoks* jaa no oon vissiin sokee, olihan siä kaikkia lihatuotteitakin.... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
No jaa, tossa ei mun silmään ainakaan osunu mitään lihatuotteita (tai sitten en vaan tältä päänsäryltä huomannut) tai muuta mikä maksaisi paljon. Voihan se tietty olla et ostit kalliit suklaakalenterit, tai kalliit hanskat... :D Mut muuten oli suht hintava lista.

mä ostin neljä kalentetia kun neljä tuli halvemmaksi kuin 1 haribokalenteri, säästin 2e :D

Mä kanssa välillä mietin että tarttiskohan ruveta laskee, kun s-kanavan sivuilta kävin kattomassa niin tähän mennessä on sinne mennyt 750e ja ensi viikonloppu olis vielä jäljellä tätä kuuta... ja tossa on pelkät Prisma ostokset eli noin 95 % ruokaa noin 30?/päivä

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mä kanssa välillä mietin että tarttiskohan ruveta laskee, kun s-kanavan sivuilta kävin kattomassa niin tähän mennessä on sinne mennyt 750e ja ensi viikonloppu olis vielä jäljellä tätä kuuta... ja tossa on pelkät Prisma ostokset eli noin 95 % ruokaa noin 30?/päivä

Me ollaan tsekattu, että Prisma tulee meille halvemmaksi kuin esim Cittari. Silloin tällöin poikkeamme K-lähikaupassa ostamassa pirkka-kermaa ja luomumeetwurstia... Kerma on tosi halpaa ja luomumeetwurstia ei saa Prismasta.

Mielestäni tuo satsi oli halpa. Itse kävin tänään Lidilssä. Mukaan tuli paperikassillinen tavaraa ja koirankuivamuonaa. Maksoi melkein 40?. Itse ruokaa oli sellainen valmis pakasteseivuoka, broilerikoipia ja frigadelleja. Lisäksi jogurttia, rahkaa, leipää, tiskiharjapakkaus, chifonett tyyliset rätit, sidepakkaus, mehua purkki, maustettua teetä purkki, ja pullapussi. Koiranmuonapussi maksoi n. 10? eli oli kallein ostos.
Ei Lidl nyt ainakaan tuntuntu halvalta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis te ostatte noita kevyt jauhelihoja ym..nehän on aika kalliita ja sä valitat ettei teillä ole rahaa jotenkin ristiriitaista..

Meidän on ostettava sellaisia joissa rasvaa vain 10 prossa tai alle, koska miehen sepelvaltimotaui vaatii sen. lukee ihan ruokasuosituksissa jotka hänelel on jaettu. toki ostaisn sika-nautaa, mutta kun ei sitä saa mies työsä niin miks koko perhe ei vois syödä kevyemmin ja terveellisemmin

Yhteistyössä