M
"mä"
Vieras
mä näpyttelen =)
poraaan uunipaistia, keitojuureksia, paitikuutioita, lihauikaleita, cappelipastaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä näpyttelen =)
miks pitää joka kerta tehä erikseen ketju teiän perheen ruokaostoksista, mikset vaikka laita siihen mummeliisan ketjuun joka on ihan niitä ostoksia varten perustettu?![]()
Villi veikkaus, liian vaikeaa?
Eikö ne ole aika usein ulkomailla kasvatettu ne juurekset? Tuskin ovat luomua?
Ei jumalautaMihin voin mennä nauramaan ettei meillä lapset heräisi ?!
Naura miten paljon hyvänsä, meillä syödään mahdollisuuksien mukaan luonnonmukaisesti tuotettua lähiruokaa.
Naura miten paljon hyvänsä, meillä syödään mahdollisuuksien mukaan luonnonmukaisesti tuotettua lähiruokaa.
Eikö ne ole aika usein ulkomailla kasvatettu ne juurekset? Tuskin ovat luomua?
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24275284:Mitenkään muuten kantaa ottamatta mihinkään muuhun, mutta kyllä mun pakastevihannespussissani lukee 'suomalaisia kasviksia'
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24274011:oikeesti, kiinnostaako jotain jonkun kauppalista
Kaikkea sitä meneekin lukemaan.
Eikös näistä voisi tehdä yhden ketjun, mihin voi käydä laittamassa omat kauppakuittinsa?
Mä en tajua,miten sä kehtaat valittaa siitä kuinka sulle ollaan ilkeitä,kun itsekin harrastat sitä ihan samaa....
Mikä tässäkin nyt oli sitä ilkeää?
mä syön oikeesti tosi monesti överimäärät niitä kasviksia, vihantoja ja hedelmiä:ashamed: ei riitä mantra "puoli kiloa päivässä"
Ei ole ainakaan vähävaraisen perheen ostoslista tuo.