Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Åid;24174562:Ja kultamokka.
Ap, mitä herkkuja teillä on juhliin tulossa? Mulla on muutamat juhlat järjestettävänä tässä kesällä ja tarjottavat on vähän hakusessa, ts, täysin kadoksissa.
miten te jaksatte etsiä nyt jokaisen kirjoitusvirheen? Köyhä elämäJos on edes pari aivosolua, ymmärtää varmaan vian = vain jne. Toki on mukavaa lukea kieliopillisesti oikeanlaista tekstiä, mutta vielä oon kaikista Rollolaisen jutuista tolkun saanut.
320e :O
Mutta ostettiinhan me kyllä paljon.
4 pakettia grillimakaraa sekamehua
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24174838:Hei oikeesti, noi ostokset olis voineet olla melkein minun listastani. Täydennän sitten aina erikseen tuoretavarat esim hedelmät, kasvikset ja maidot. Itseasiassa tänään hain kaupasta melkein ainoastaan hedelmiä, maitoa, salaattia, uusia perunoita yms ja ylihuomenna käymme sitten ostamassa tsunamivaraston täydennystä.
siis muovisia ( kertakäytömukeja) läpinäkyviä. mä ainakin pesen ne kerran pari ja käytän uudelleen. Tosi kätsyjä esim retkellä
Mä taas olen pistänyt merkille, että palstalla - siis kirjoitusten perusteella - muut ei pahemmin valkokaalia syö kuin Rollolainen ja minä. Ja ap:n ostoksissa olen varsin usein nähnyt nimenomaan kaalia.Toisaalta tuo tuoretuotteiden puute pistää silmään siksi, että niitä ei ole ostoksissa koskaan, kun Rollo raportoi ostamisistaan.
kräkaalista sa raasttetta,miski pitää jOKA päivä syödä eri salaattia. keräkaalia ja sekaan puolukkaa.. P keräkaalia ja ananasmurskaa P
Luitko myöhemmin vain kasviksia/vihanneksia ja maitoa käydää täyentämäsäs tarpeen vatiesa eikä nuo vihannekset edes säily kauaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24174920:Mä taas olen pistänyt merkille, että palstalla - siis kirjoitusten perusteella - muut ei pahemmin valkokaalia syö kuin Rollolainen ja minä. Ja ap:n ostoksissa olen varsin usein nähnyt nimenomaan kaalia.