voi juugelis buugelis, kun kauppaan meni paljon rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Åid;24174562:
Ja kultamokka.

Ap, mitä herkkuja teillä on juhliin tulossa? Mulla on muutamat juhlat järjestettävänä tässä kesällä ja tarjottavat on vähän hakusessa, ts, täysin kadoksissa.

miehelle tehdään vian kakku. On töissä aamuneljästä 9,30, joten kakkua trjotan siten hänelle sitten kun tule kotiin. Ei pidä kummempia juhlia kun ei tule pyöreitä vuosia täyteen. kolme vuoden päästä sit on hänellä isot pirskeet kun täyttää 50v. =)
Rippijuhliin tulee, hedelmäkermakakku, lohivoileipäkakku, poropiirakkaa, kekseja, erilaisia, lohi ja kinkkuleipäsiä ( pikuisia) ja broilersalaattia

miten te jaksatte etsiä nyt jokaisen kirjoitusvirheen? Köyhä elämä :) Jos on edes pari aivosolua, ymmärtää varmaan vian = vain jne. Toki on mukavaa lukea kieliopillisesti oikeanlaista tekstiä, mutta vielä oon kaikista Rollolaisen jutuista tolkun saanut.

2-3viikkoa noilla eväillä? Kai sä nyt tietenkin kasvatat salaattia ja kurkkua ja porkkanaa yms kasviksi itse koska tuossa listassa niitä kasviksia oli todellakin liian vähän teille edes viikoksi.

[QUOTE="Anne";24174678]2-3viikkoa noilla eväillä? Kai sä nyt tietenkin kasvatat salaattia ja kurkkua ja porkkanaa yms kasviksi itse koska tuossa listassa niitä kasviksia oli todellakin liian vähän teille edes viikoksi.[/QUOTE]

kräkaalista sa raasttetta,miski pitää jOKA päivä syödä eri salaattia. keräkaalia ja sekaan puolukkaa.. P keräkaalia ja ananasmurskaa P
Luitko myöhemmin vain kasviksia/vihanneksia ja maitoa käydää täyentämäsäs tarpeen vatiesa eikä nuo vihannekset edes säily kauaa

[QUOTE="Anne";24174678]2-3viikkoa noilla eväillä? Kai sä nyt tietenkin kasvatat salaattia ja kurkkua ja porkkanaa yms kasviksi itse koska tuossa listassa niitä kasviksia oli todellakin liian vähän teille edes viikoksi.[/QUOTE]

Hei oikeesti, noi ostokset olis voineet olla melkein minun listastani. Täydennän sitten aina erikseen tuoretavarat esim hedelmät, kasvikset ja maidot. Itseasiassa tänään hain kaupasta melkein ainoastaan hedelmiä, maitoa, salaattia, uusia perunoita yms ja ylihuomenna käymme sitten ostamassa tsunamivaraston täydennystä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24174838:
Hei oikeesti, noi ostokset olis voineet olla melkein minun listastani. Täydennän sitten aina erikseen tuoretavarat esim hedelmät, kasvikset ja maidot. Itseasiassa tänään hain kaupasta melkein ainoastaan hedelmiä, maitoa, salaattia, uusia perunoita yms ja ylihuomenna käymme sitten ostamassa tsunamivaraston täydennystä.

Toisaalta tuo tuoretuotteiden puute pistää silmään siksi, että niitä ei ole ostoksissa koskaan, kun Rollo raportoi ostamisistaan.

[QUOTE="vieras";24174455]Miltä toi rainbow-kahvi muuten maistuu?[/QUOTE]

Yllättävän hyvää, ei hiin hyvää kuin juhlamokka, mutta paljon parempaa kuin vaikka Kultakatriina.

jos saat tuosta jotain selkoa.

[QUOTE="mä";24174885]MUOVILASIT kuulosti kans mielenkiintoselta! :-D[/QUOTE]

siis muovisia ( kertakäytömukeja) läpinäkyviä. mä ainakin pesen ne kerran pari ja käytän uudelleen. Tosi kätsyjä esim retkellä

Ei jumalauta, lopeta Rieputarallaa jo. Mitä sulla on ap:ta vastaan?! Ihan tosi. Piikittelet/huomauttelet jatkuvasti. Joo, ihan helvetin hyväntahtoisesti ihmettelet vain. NIINKÖ?!?

[QUOTE="vieras";24174901]tämäkin aloitus vetää vähän sanattomaksi.[/QUOTE]

Itseäni taas aina hätkähdyttää miten vähästä jotkut menee sanattomaksi ja hämilleen. Ehkä siinä on sittenkin jotain hyvääkin, että oma lapsuus ja nuoruus oli melko räiskyvä ja värikäs, ei tarvitse enää tässä iässä ihmetellä pieniä asioita.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
kräkaalista sa raasttetta,miski pitää jOKA päivä syödä eri salaattia. keräkaalia ja sekaan puolukkaa.. P keräkaalia ja ananasmurskaa P
Luitko myöhemmin vain kasviksia/vihanneksia ja maitoa käydää täyentämäsäs tarpeen vatiesa eikä nuo vihannekset edes säily kauaa

kaalia ja kaalia, kai ihmettelin lähinnä kasvisten yksipuolisuutta. Miksi valmispopparia? Olisit ostanut 3:n pakkauksen ja tehnyt kotona valmiiksi. Maksaa 1€ vissiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24174920:
Mä taas olen pistänyt merkille, että palstalla - siis kirjoitusten perusteella - muut ei pahemmin valkokaalia syö kuin Rollolainen ja minä. Ja ap:n ostoksissa olen varsin usein nähnyt nimenomaan kaalia.

Kyllä meilläkin kaalia syödään. Mä en vaan ole raportoinut tänne ruokaostoksistani enkä kovin usein edes ruoista, joita teen / syön.

Yhteistyössä