Prisma ostokset tänään =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitäpaitsi tän ketjun vois vaikka lukita ,ei tämä tästä kummemmaksi muutu : Riepu tulee valittamaan, kuinka häntä saa haukkua ja hän ei ole mitään pahaa sanonut, Rollo kertoo ,että aikoo tehdä mkrapnd ja joku harmaa tulee vittuilemaan, että onko Rollolla lukihärö. Lopuksi Huspati Huta kirjoittaa jotain nasevaa tyyliin "Kiva juttu.Prisma on kiva kauppa, mutta vaihtelun vuoksi käy joskus muuallakin :)" .

Sitäpaitsi tän ketjun vois vaikka lukita ,ei tämä tästä kummemmaksi muutu : Riepu tulee valittamaan, kuinka häntä saa haukkua ja hän ei ole mitään pahaa sanonut, Rollo kertoo ,että aikoo tehdä mkrapnd ja joku harmaa tulee vittuilemaan, että onko Rollolla lukihärö. Lopuksi Huspati Huta kirjoittaa jotain nasevaa tyyliin "Kiva juttu.Prisma on kiva kauppa, mutta vaihtelun vuoksi käy joskus muuallakin :)" .
:laugh: Palstalogiikka täydellisesti hallussa. Menen nukkumaan tästä... :D

:D Ja sama jatkuu 20 sivua... ;)

höh, oliko minut pakko sekoittaa tähän?

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24276405:
No kuuluuhan se kun Rollo itse kertoi ostaneensa suojia :D Ja sinä vainoaja voit kyllä olla ihan hiljaa ilkeydestä.... ellet sitten myönnä omaa ilkeyttäsi ja ala käyttäytymään vähän nätimmin.

Voi näkyä, toki, mutta kaikki asiat ei kuulu sinullekaan :)

Kukahan se vainoaa ja ketä :whistle: :stick:

Mitäs ihmeellistä tai hävettävää on siinä, jos käyttää inkontinenssisuojia? Millaisia teräspilluja siellä huutelee kun kuvittelee inkontinenssin tarkoittavan vain vanhusten holtitonta kuseskelua housuihin?

Newsflash: nelikymppisillä synnyttäneillä (ja jopa nuoremmilla ja ei-synnyttäneilläkin!) saattaa tippa pari karata housuun esim. aivastaessa, ponnistaessa, juostessa. Olisiko se parempi lirauttaa ne housuihin ja antaa haista?

Huoh... Aloin lukemaan vain koska tiesin että Riepu kohta kommaa rollolle jotain "mukakilttiä" ja sit ihmettelee miksi häntä pidetään joskus jopa veemäisenä. Riepu kiltti,elä kehtaa kiusata rolloa. Kyllä sinä saat kanssa huomiota kovin paljon. Anna rollon nyt rauhassa kirjoitella. Ei ole sinulta mitenkään pois jos hän on ostanut pakastevihanneksia,eikä luomua. Ihan vaan kaikessa ystävällisyydessäni pyydän tätä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24276708:
Noh, minä kommentoin sinulle ensimmäistä kertaa ja Rollollekaan en usein ole kirjoitellut. Sinä taas olet aina muutaman nimimerkin kimpussa ja nyt suosikkikiusattavasi on bannissa... että ole sinä vaan tosiaan hiljaa jos ilkeydestä on puhe :)

Kuten kirjoitin, jos otat ilkeytenä kirjoitukseni, se on sinun ongelmasi. Ko. bannatun jutut olen kyseenalaistanut ja todennut samat asiat kuten moni muukin. Saman jos tekisin ilman nikkiä, niin etpä pääsisi seuraamaan kirjoituksiani.
Rollolle en ole tainnut koskaan kommentoida, vaikka luenkin hänen juttujaan. Enkä tässäkään ketjussa Rolloon ole viitannut millään tavalla tai kiusannut Rolloa millään tavalla.

Nostan hattua Rollolle, että hän jaksaa eikä ota itseensä :)

Edelleenkin, kukahan se vainoaa ja ketä :)

Hahaha! :D ekaa kertaa elämässä mun on myönnettävä, että olen hieman kade jostain. Nimittäin Rollolle, kun hänen kauppalistakin kiinnostaa ihmisiä siinämäärin, että siitä kirvoittuu 6 sivuinen keskustelu, joka jatkuu yhä! :D Miksi minä en voi olla yhtä kiinnostava?

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24277099:
Hahaha! :D ekaa kertaa elämässä mun on myönnettävä, että olen hieman kade jostain. Nimittäin Rollolle, kun hänen kauppalistakin kiinnostaa ihmisiä siinämäärin, että siitä kirvoittuu 6 sivuinen keskustelu, joka jatkuu yhä! :D Miksi minä en voi olla yhtä kiinnostava?

:hug:

oikeesti? oot ollu täällä yöllä, tämän päivän puolella. ja nyt aamusta heti harmittelemassa kun jonkun muun kuitti on kiinostavampi kuin sinun elämäntarinat ja profiilikuvat? ja tämä on se asia jolloin olet ekaa kertaa elämässä kade? entä jos ottaisit kesälomaa koneesta, tai vaan tästä palstasta..

tää palsta olis tylsä jos täällä ei olis rolloa. hän saa pitkän ketjun pelkästään sanomalla päivää

• Tykkää
Reactions: Ryppypyllikki
oikeesti? oot ollu täällä yöllä, tämän päivän puolella. ja nyt aamusta heti harmittelemassa kun jonkun muun kuitti on kiinostavampi kuin sinun elämäntarinat ja profiilikuvat? ja tämä on se asia jolloin olet ekaa kertaa elämässä kade? entä jos ottaisit kesälomaa koneesta, tai vaan tästä palstasta..
Ei tuo kahjo osaa itse lopettaa. Se on kertonut, että ukkonsa joutuu laittamaan koneen kiinni, kun ääliö ei vaan tajua lopettaa.

Yhteistyössä