Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Kiitos kaikille onnitteluista :D . Aika epätodelliselta tuntuu ja raskaustestejäkin on tullut tehtyä aika monta, 4 tähän mennessä :LOL:. Mitään ihmeempiä oireita ei ole, pötkötellessä tuntuu kohdunseutuvilla paineentunnetta tms ja rinnat on tänään alkanut kipeytyä muuten ne on ollut ihan samanlaiset lättänät kuin aina ennenkin :LOL:.

Rosetta ja tonttu 4+2

Siis täh! Oonkohan mä vahingossa poistanu Rosettan tiedot listasta tai jotain, on ne ollu siellä mun mielestä aiemmin...Rosetta, laitatko vielä että kuinka kauan teillä oli yritystä, ennen ku plussasit, niin lisään sen tohon :)

Saanen liittyä joukkoon... 04/07 alkoi yritys, nyt takana 4 clomikiertoa luomuyrityksellä ilman tulosta ja 1 inssi Puregon+Pregyl ilman tulosta :(

Nyt "välikierto" joulutauon takia ja jos vaan seuraavat menkat alkaa (epäsäännöllinen kierto) niin uutta inssiä yrittämään..

Mizze Tervetuloa joukkoon.

Meillä näköjään miltein saman verran yritysaikaa takana..
Toivotaan että inssit tuo tulosta.

Meillä hoitona suoraan ivf, ku molemissa vikaa. Odotellaan hoitoaikaa keväälle.

Kaikille oikeen mukavaa uuttavuotta ja toivotaan et ens vuosi on parempi meille kaikille :heart:

Hei ja OIKEIN HAUSKAA UUTTA VUOTTA!! Mä täällä istuskelen yksin kotona koirien kans ku mies on töissä.. Rauhallinen vuoden vaihto siis tiedossa. Huvikseni tuossa eilen tein ovistestin ku sain kaverilta sellasen ClearBluen digi ovistestin ku se ei niitä enää tarvi. Siitä tuli niin reipas plussa että! Ollaan sitte hyödynnetty ovis ihan vaan varmuuden varalta. Jos meillä kävis joku mieletön mäihis ja saataiski luomu plussa ku toinen tuuba kuitenki vetää jonnin verran... Toivossa on hyvä elää.. :)

Onnea Rosetalle plussasta! :heart:

Tervetuloa Mizze, toivotaan että seuraava inssi tois plussan :)

Ansku, ei muuta ku peittoja pöllyttelemään :D Toivotaan, että pieni ihme saisi alkunsa :)

Min kävin sitten keskiviikkona ultrassa seuraavaa icsiä varten, samalla otettiin papa-koe ja gyne teki sisätutkimuksen. Totes, että mulla on kiinnike tuolla jossain, ei sanonu missä ja muutenkaan ei kommentoinu siihen sitten mitään. Ite en älynny kysyä ku oli reseptien kanssa siinä kaikkea häslinkiä, täytynee kysyä seurantaultrassa sitten. Aloin kyllä miettimää, että onkohan mulla endometrioosi :/ Koskaan ei oo sellasta vaihtoehtoa tyrkytetty mistään ja ei mulla varsinaisesti kai oo endon oireitakaan, mutta mistä sitä ikinä tietää...

Ansku peukkuja luomuihmeelle.

Duffy Onko sulla endoon viittaavia kipuja? mä epäilin itselläni olevan sitä kipujen perusteella ja ultrassa löytyikin pesäke munasarjasta. Kiinnikkeitä ilmeisesti muuallakin mm suolistossa, mut ei niitä oo sisätutkimuksissa tuntunut. Onneks kipujen kans pärjää, ei oo niin kaameita. Se on vaan salakavala, kun tutullani on paljon pieniä pesäkkeitä ja kauheet kivut, mutta taas iso näkyvä pesäke mut ei niin pahoja kipuja. Kk aikana tuntuu ainoastaa ulostuskipua.. Toivotaan ettei sulla oo sitä.

on, parin viikon sisään pitäis selvitä hoitoaikataulut. Vähänkö malttamaton olo. Vaikka onhan täs taas ovis käsillä, voishan sitä hyödyntää ja toivoo luomuihmettä. No jaa, tuskinpa vaan. Ei taida jaksaa toivoa ja taas pettyä. Se on niin kuluttavaa.
:/

muoks niin eihän meillä ne itse hoidot ala vielä moneen kuukauteen, tammikuus selviää millon päästää tositoimiin, täs kevään aikana toivottavasti

Tervetuloa Mizze :flower:

Ansku onnea ovisplussasta ;)

Duffy toivottavasti lääkäri tunsi omiaan, eikä mitään kiinnikettä olisi..endosta puhumattakaan! Mä niiiiin toivon, et tämä hoito tuottaisi teille toivotun tuloksen/tulokset ;) Tsemppiä teille:)

Milli toivottavasti pari viikkoa meinee sulla nopeasti ja pääsisitte itse asiaan!:)

on: eilen oli ovis kp14 eli tästä tulee nyt sit pidempi kierto, ku ollu muutamat tuossa..toivon vaan, että luteaalivaihe olisi tälläkertaa myös pidempi ja että ne itkukohtaukset pysyis poissa..nyt siis toinen clomikierto ja enskierrossa eka inssi:)

Hyvää ja Onnellista UuttaVuotta kaikille!

ainiin yle.arenassa voi käydä kattomassa aamusydämellä ohjelman, jossa keskustelun aiheena lapsettomuus..

Milli, no siis kyllähän mulla on kovat kivut sinä päivänä ku kuukautiset alkaa, mutta ei oo ennakoivia kipuja, eikä ne kivut kestä ku sen päivän jollon kuukautiset alkaa. Pärjään yhdellä Pronaxen-särkylääkkeellä. Tuota ulostamiskipua on ollu joskus, mut ei mun mielestä mitenkään aina. Ja muistaakseni mun äidilläki on ollu ulostamiskipua kuukautisten aikana, mut koskaan ei oo endoa löydetty ja sille on tehty laparoskopiat ym. Että ota sitten selvää mitä se on :D
Joku lievä endo nyt ei varmaan ees ois hoitojen kannalta kovin paha, koska kyllähän hoidoissa käy kaiken laatusia endo-tapauksia.

Halle, kiitti tsempityksistä, samoin sinne :D Niin ne clomit sitten kuitenki pisti sen pään sekasin?

Duffy Juu, no jos sulla endoa on, niin se varmaan aika lievää

Mulla tuntuu tuolla vasemmassa munasarjassa oviksen aikoihin kipua ja pari päivää ennen kk alkaa vihlonnat.
Mulle lekuri sano et yks syy miks endo olisi syynä lapsettomuuteen olis et se aiheuttaa jatkuvan tulehdustilan joka vaikeuttaa hedelmöitystä/kiinnittymistä. Siks joillakin käytetään kortisonia pieninä annoksina alkionsiirron jälkeen.

Täällä ollaan sekavin tuntein.. Kuukautiset ovat nyt reilun viikon myöhässä ja tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin! Uusintatestejä täytyy vielä tehdä, kun varsinkaan mies ei luota tuohon testitulokseen. Mutta ei kai vääriä positiivisia voi olla?!

Onnea Pipopi :flower: :)

Duffy ai pistikö sekasi? Mä oli ihan surkee itkupilli melkee kaksviikkoo ja mieheltä meni hermot.. :LOL: olo oli kyl niin skitso ja mietin, et voinkohan mennä edes töihin.. :ashamed: ja mä söin viimekierrossa vaa kolme tbl, ku yleensä viis tai kymmenen..heti oli kaksosriski ja pää ihan sekasi..tässä kierrosa söin vaa kaks tbl, joten jos oireetki ois vähäisemmät..

Pipopi: Onneksi olkoon!! =) :flower:

Ihana, kun nyt on alkanut tulemaan taas noita plussia tähän pinoon.. =)

Mie olen nyt käyttänyt reilun viikon tuota nenäsumutetta ja toivottavasti se nyt vaikuttaa.. pelottaa, että olen onnistunut jotenkin töppäämään tuon laiton ja koko IVF epäonnistuu.. vielä pitäisi reilu viikko odottaa tuota ekaa ultraa, jossa vasta vaikutus varmistuu.. mihin aikaan te muut tuota puregonia olette pistäneet? mietin vain, kun minun pitää ottaa tuo aine ja kynä mukaan sinne ultraan ja nyt jännittä, että pitää siellä laittaa ensimmäinen pistos.. mie kun tykkään ottaa tuon lääkkeen vasta illalla töiden jälkeen, ettei tarvitse sitä ainetta kuljettaa töihin ja säilyttää sitten työpaikan jääkaapissa..

Kiitoksia onnitteluista! :heart: Varmistustestejä on tullut tehtyä 4 kappaletta ja kaikki plussia :) eli pikkuhiljaa alan tähän uskoa. Nyt toivottelen kaikille tsemppiä, voimia ja tietenkin paljon plussia tähän pinoon!

Yhteistyössä