Mistä saa tuoksupusseja?

vierailija
Haluaisin laittaa vaatekaappiin laventelin tuoksuisia tuoksupusseja mutta en tiedä mistä ostaisin. Ikeassa olisi mutta joku sanoi siellä arvosteluissa, että tuoksuivat vain pari viikkoa.

Onko vinkkiä kenelläkään?

vierailija
Ei nyt ole aikaa askarrella vaan yritän torjua tuhohyönteisiä. Laventeli kuulemma on siihen sopivaa.
Mikä liike mahtaisi myydä valmiita pusseja?
Ei siinä paljon askartelua ole jos ostat kuivattua laventelia ja laitat sitä. Pikkupussukoita myydään myös valmiina jos ei jaksa väsätä esim vanhasta tyynyliinasta. Punaseetriäöljyä kannattaa myös hankkia tuohon tarkoitukseen (puunpaloja joita käsitellään seetriöljyllä uudestaan). Koiansat jos koit kyseessä. Tapa kaikki mitkä näet ja heitä vaate pois jos näet rihmastoa.

T. Koiongelmaa hoitanut

vierailija
Luomukaupoissa ja ekokaupoissa olen nähnyt (verkossakin), ehkä sisustuspuolella myös. Hakusanoilla hain hakukoneella. Esimerkiksi "laventeli pussi". Myös noitakaupat ja newage tyyppinen sisustus. Voi olla ruusua ja muutakin. Ruohonjuuri myy teetarvikkeeksi laventelia.
Jos ostaa itse laventelia ja laittaa pussiin, tuoksu katoaa aika pian, mitä ihmettä - mulla on hyvä hajuaisti. -Aluksi kun haistaa niin läheltä tuoksuu voimakkaana. Ehkä se sitten imee jotain tuoksuja pois kaapista? Tuntui että kaupan kemiallinen tuoksu appelsiini menetti myös heti tuoksunsa.

Yhteistyössä