Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Maikkis: Pahoittelut :hug:

Mie kävin siellä ultrassa ja kaikki näytti juuri siltä kuin pitääkin eli tiistaina pääsen sitten tontun hakureissulle :D. Ihana juttu, tuleepahan parempi joulumieli samalla, kun muuten joulut ei ole ihan lemppari aikaa tällä hetkellä :heart:. Pitää muistaa sillon tiistaina kysyä saanko heti tammikuussa mennä uuten Pas:iin jos ei tärppää ja jos itse haluan. En haluaisi taukoa pitää kun muuten menis maaliskuulle seuraava hoito, kun helmikuussa on lomareissu suunnitteilla.

Joululahjoja sain samalla reissulla ostettua. kolmelle muksulle sain joululahjat ostettua ja kahdelle niistä myös synttäri lahjat. Pitää vielä tiistaina käydä kummi-pojalle jotain katsomassa ja veljen vauvalle myös, sitten alkaa varmaan olla lahjat ostettu tälle joululle. =)

 
maikkis: :hug:

Sartsa: mie aattelinkin varmistaa, että siihen laitetaan vain ne koodit.. eipä se kuulu kenellään ulkopuoliselle miksi olin sairaslomalla..

ON: no, niin kävin liitolta kysymässä ja siellä suositeltiin, että ilmoitan sairaslomasta vasta silloin perjantaina, kun tiedän päivät.. niin, mie olin vähän suunnitellutkin.. en puhu kokoasiasta työpaikalla, niin ei tule mitään ongelmia.. saas sitten nähä millaisia oireita niistä lääkkeistä tulee.. :whistle:
 
verri :hug: voimia ja jaksamista..

Smirg kiitti! Mä enemmänki ajattelen, et on puolet suurempi mahdollisuus saada se yksi..tuskin ihan kaksosia meille tulee, ku ykskää munasolu ei oo tietääkseni vielä hedelmöittyny tän yrityksen aikana..
Nyt on sellanen pessimisti ei pety-fiilis..

Peppi hirmuisesti onnea hoitoon!:heart:

Ansku mulla myös turvottaa ja nippailee hirveesti mahaa aina loppukierrosta.. toi 3 kuukautta menee varmasti äkkiä! ainakin verrattuna siihen mitä on tullu jo odotettua.. :hug: toivottavasti tulis lottovoitto ennen sitä ;)

kaz :hug: tsemppiä uuteen inssiin!

Moonbride tervetuloa..

maikkis voih..:hug:

Rosetta hui, ku on jännää! toivottavasti kaikki menee hyvin:) onnea siirtoon!

Duffy ootko jo parantunut? Mulla alko perjantaina kuume, nuha ja kurkkukipu..tosi kiva ku kolme päivää vapaata ja kaikki kotihommat jää tekemättä, oon niin poikki..

on: vielä viikko piinailua ja just satutaan viikon päästä sunnuntaina menemään porukoille jouluruokaa syömään..masentuneina tai ikionnellisina.. pakko kai testata pari päivää ennen, et kerkee sulattaa asian oli tulos kumpi tahansa..
 
Minullakin alkoi piinaviikko.odottelen tätiä kylään viikonloppuna.toka clomikierto siis menossa.Onneksi töissä on niin kiirusta ettei kerkiä ajattelemaan omaa oloaan.Jouluna onkin sitten 3 pv vapaata , on aikaa taas synkistellä".Vielä 2 clomikiertoa odottelemme, sitten suuntaamme yksityiselle hesaan.
 
Matalalento jatkuu. Menossa kp 26. Lämpö laski jo, joten täti tulee taas kylään. Jeeeeee.... voi p. siis oikeesti. Missä meidän joululahjat oikein viipyy. Aika moni taisi olla jo kierron alussa ja sinne itsekin tupsahdan kohta. Peukkuja teille, joilla toivoa on vielä.
 
Mukavaa pakkaspäivää kaikille!!!! Täällä ollaan selvitty menkoista ja ihan varmaan vaan siksi, että meille tuli mahdolliseksi päästä vielä jouluviikolla inssiin. Näillä näkymin siis. Eilen pistin itteeni ekan kerran Puregonia. Tai no meillä se meni niin, ett mies pisti sen kynän muhun, ja mä lykkäsin ite lääkkeen. Mähän oon sh ja noin kävi.. En vaan voinut pistää, kun pelotti niin, ett jos se sattuu... Tänään siis uusi yritys. Perjantaina olisi ultra ja ensi viikolla jos hyvin käy, niin olisi inssi. Jänskää niin kovin.. Varsinkin jännittää se irrotuspiikki... :(
 
Smirg: Mie en uskaltanut kertaakaan viime keväänä pistää itseäni, vaan mies pisti joka ilta sen Puregonin minuun.. pari kertaa kokeilin, mutta en mie vaan pystynyt.. pakko kait se on tällä kertaa tehdä, koska en tiedä miten siinä ensimmäisessä ultrassa menee.. siis pistetäänkö se aine jo siellä paikan päällä aamulla, koska jos mie oikein ymmärsin, minun piti ottaa se kynä ja lääkkeet mukaan ja joudunko minä nyt sitten aina pistämään sen siihen aikaan.. Mutta toivottavasti kaikki on hyvin ja pääsette ensi viikolla sinne inssiin.. :)
 
Pikaisesti vaan, että nyt on tonttu kyydissä :D. Yksi sulatettiin ja yksi siirrettiin eli vielä jäi 5 alkiota pakkaseen. Lääkäri, kehui alkiota hyvästä jakaantumisesta blastokysta vaiheessa oli jo menossa. Nyt kun vielä kiinnittyisi niin hyvä ois, mutta onneksi jäi vielä alkioita ja tammikuussa heti pääsen uuteen siirtoon jos ei tärppää =) . Kaiken kaikkiaan positiivinen fiilis tällä hetkellä.
 
Rosetta, peukut pystyssä että joulutonttu tarttuu kiinni. Paljon paremmin ei kai mahdollisuudet vois olla, kun hyvä yksilö siirretty.

Itsellä pieni kuvottava olo, mutta niinhän minulla on aina ennen kuukautisia. Miksi ei vain vois olla sitten täysin oireeton, kun kuitenkaan mitään ei tapahdu.
 
bittersweet :hug: tädistä..

karmilla tsemppiä! toivotaan, että clomeista on apua! Meillä eka clomikierto ja myös viikonloppuna nähdään lopputulos..

Smirg toivottavasti inssi onnistuu b:)d ! Mulle kans teki vaikeaa pistää itteäni, vaikka( /tai kun) oon ite hoitsu..

Rosetta mul on tosi luottavaiset fiilikset sun plussaamisen suhteen! tsemppiä piinailuun!:) toivotaan parasta mahdollista lopputulosta:heart:

Vaapeli toivottavasti ois kuitenki raskaudesta johtuvaa! mul kans monesti luteraalivaiheen aikana yököttää.. nytki vaik mitä oireita, mut oon lueskellu, et clomit ja irrotuspiikki niitä aiheuttaa..eli ei oo "pelkoo", et ois tälläkertaa onnistunu..*huokaa* :'(
mies on älyttömän toiveikas.. ja ihmettelee mun masistelua..mä luulen, et noi hormonit tän alakulon aiheuttaa..
 
Soitin tänään OYSin IVf hoitajille ku niissä hoito-ohjeissa käskettiin aloittamaan sumuttelut kierron 23. päivä ja tuon kiertopäivän piti osua tiettyyn aikaväliin. Minulla se ei tule osumaan ja näin ollen rimpauttelin ja kysyin miten tehdään. Hyvällä säkällä pääsen pari viikkoa aikaisemmin hoitoihin. Huonolla säkällä pari viikkoa myöhemmin... Tammikuussa pitää soittaa ku menkat alkaa sit tietää tarkemmin mihin rakoon mä pääsen hoitoon.
 
kaz
Rosetta tarrasukkia :heart:

Minulla maanantaina toinen inssi. Homme etenee ja tuon inssin jälkeen päästään tosiaan OYS:in hoitojonoon.. Joka on kuulemma tällä hetkellä 6 kk. Lääkäri määräsi tähän kiertoon myös luget.
 
Hahaa! Tauti on selätetty ja lista päivitetty :D Mahtavia nää yövuorot ku saa jotain aikaseksikin hih hih.

Halle, ootko jo parantunu? Mulla kans veti tuo tauti ihan veteläksi, mitään ei jaksanu tehä :( Mut sit ku se paraneminen lähti alulle niin jeejee, taas jakso tehä kaikkee! :D

Täällä on kuulkaas tätiki vieraillu, aikalailla ajallaan :) Ens kierrossa sitten alkaa pistokset ja minä perhana unohin hakea ne reseptit väestöliitolta, paska :kieh:
Ens viikko on kokonaan joululomaa töistä, miehen kanssa pakataan laukut 23pv ja suunnataan Lappiin joulua viettämään, ihanaa!

Rosetalle tarrasukkia :wave:

Taidanpa vähän vakoilla, missä pinon hiljaisimmat ihmiset on :whistle: jos vaikka joku ois plussannu, eikä muistanu tulla kertomaan.
 
Kaz: Tsemppiä inssiin B)

Kiitokset tsemppauksesta. Mullakin toiveet nousi, kun kuulin että noin hyvä alkio saadaan kyytiin, top alkiohan se kyllä viimeksikin oli, mutta tämä on kaksi päivää vanhempi niin sikäli ehkä pikkuisen paremmat mahdollisuudet. Vaikka eipä sitä etukäteen voi tietää mikä alkio päättää tarrata ja jatkaa kehitystä =) .
 
Täällä taitaa olla joulun ja loppuvuoden aikana monta jännääjää. Jospa uuden vuoden ilotulitukselle olisikin ihan jokin tosi iso syy. Itsellä menossa kp 29. Loppuviikosta tullaan taas haaveista alas. Minulla taitaa olla seuraava ovis uudenvuoden aatton aikoihin. Pitänee juhlia sitten kunnolla.
duffy: ketä löysit plussanneista? Laiska ei jaksa itse etsiä.
 

Yhteistyössä