Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Vaapeli:hug::'(

Duffy pientä yskää ja nuhaa vielä..olo muuten ihan jees..

on: oon itkeny koko viikon jo valmiiks epäonnistumista ja tänään piti vielä lisää, ku menkat taas alko ja kierto oli hurjat 23 päivää.. :'( :'( lääkäri sano, et se on noitten lääkkeitten kanssa pitempi.. mä en jaksa enää mitään, mua ei kiinnosta mikään..täs ei oo mitää järkee..*huokaus* ja aamulla pitäs mennä viel aamuvuoroon..
 
Sartsa83
Duffy :heart: :hug: Meillä oli rakas yritystä 01/08 asti eli yrityskuukausi 23 toi 2. inssillä tuloksen. :) Lääkkeinä oli clomit, menopur ja pregnyl.

Halleberry Voi rakas sua.. :heart: :'( :hug: ..tää kuulostaa niin ärsyttävälle mutta kyllä se vielä osuu teillekin! Varmasti! Ei voi olla niin että joku joka haluaa lasta niin kovasti ei saisikaan omaa pikkusta. :hug: Hirmuisesti lämpimiä ajatuksia ja parempaa mieltä. :heart: Olen täällä taustailemassa ja koitan luoda uskoo ja toivoo tuohon yritykseen. Huomasin että ootte alottaneet yrityksen meijän jälkeen pari kuukautta myöhemmin. Kyllä mä jaksan uskoa että onni potkii vielä teitäkin. :heart:
 
Tuleva joulu ahdistaa taas. Se kun on kaksin kotona, ja se että joutuu olemaan töissä, sillä aina ja joka vuosi lapselliset saavat etuoikeuden jouluvapaisiin... jonkunhan on nekin onnekkaat tuurattava. Ja sitten sekin että ne onnekkaat vittuilevat "avoimesti selän takana" mm. siitä kuinka olen niin paha ja ilkeä kun haluaisin muka viettää vapaata joulua, vaikkei mulla ole edes siihen mitään syytä koska ei ole lapsia.. Tosi paha olo taas, eikä ystävällisyyskään näytä noille mitään auttavan. Jotkut ihmiset vaan on luotuja potkimaan maassa makaavaa :'(

Ja Sartsa83 ei nyt millään pahalla, ja tiedän että tää kuuluisi kiukkuketjuun, mutta: kaikki ei vaan saa lapsia yhtään koskaan. Eikä sillä oo mitään tekemistä sen kanssa kuka niitä ansaitsee tai haluaa oikein kovasti. Silti tsempit kaikille asian kanssa sureville ja kauheasti toivoville....
 
Kiitos kaikille haleista ja lohdutuksesta. Sattui juuri täti tulemaan paikalle, ja pettymys oli taas niin suuri. Jotenkin luulee aina pitävänsä tunteensa kurissa, mutta yhä edelleen se satuttaa. Toivottavasti teillä muilla on onnellisempi loppuvuosi.

Ihmetys. onko teillä muilla koskaan tissti kipeät vielä kuukautisten jälkeenkin? Täällä kipuilee vieläkin, vaikka kuukautiset ovat loppumassa (kestää vain 2-4 pv). Mistähän tuo nyt johtuu. Raskaana en kyllä voi olla, kuukautiset oli normaalia runsaammat.

Häivyn maalle nettipimentoon, joten toivotan kaikille teille rauhallista ja onnellista loppuvuotta ja iloista uutta vuotta.
 
Vaapeli:Lämmin halaus sinne :hug:

Täällä pp6 menossa ja kauhulla odotan testaamista, pelottaa ettei onnistu vieläkään ja sitten tulee taas se tuttu epätoivoinen fiilis mikä väistämättä negan testauksesta tulee :(. Kovasti yritän pitää toivoa yllä, mutta kun on monesti pettynyt on hirmuisen vaikeaa uskoa että voisi oikeasti onnistua.
 
Bittersweet: :hug: inhottavaa, jos teillä töissä ajatellaan tuolla tavalla eli vain lapsen saaneet saavat joulut vapaiksi.. mie itse olen pelännyt, että meillä töissä alettaisiin ajattelemaan noin, mutta onneksi ei.. onhan lapsettomillakin elämää työn ulkopuolella, vaikkei lapsia ole..
 
Huh huh, talvi sitten tulikin! :D Täällä jänskätään, että mitä tänään näkyy taas ultrassa. Kävin perjantaina ja yksi pienen pieni follikkeli siellä näkyi, eli jatkoin pistelyä yli viikonlopun. Suuri muutos on se, ett saan jo ite pistettyä itteäni. Ei vaan pidä ajatella sitä liian pitkään.. :D Mut helppoo se ei oo. Jos tänään ois kaikki ok, niin ke ehkä se inssi. Mieliala on ailahdellut ihan hirveesti. Onko kellään täällä olleella toi Puregon aiheuttanut itkuherkkyyttä tai kiukutteluu? Mulla ei Clomien kanssa ollut mitään muuta kuin kuumia aaltoja ja ne kestin kyllä, mutta mua hämmentää tää, ett oon tosi outo. Eilen kävin parkumaan joulukonsertissa ja oon ollut tosi ilkee mun miehelle. Minkälainenkohan oon sitten kun oon raskaana. HUI!
 
Vaapelille :hug: tädistä :(

bittersweet, sulla on kyllä kertakaikkisen hankala tilanne siellä töissä. Kuulostaa tosi inhottavalta :( Miehellä vähän sama homma, että lapsiperheet saa aina lomat jouluksi ja muut saa mitä jää. Ei oo oikein.

Rosettalle jaksamisia piinistelyihin, se on hemroja raastavaa! Ei oo enää pitkä aika, että saatte vastauksen :) Toivottavasti ois positiivinen!

Smirg, ai teillä tehdään näin lähellä joulua vielä inssejä! Meille sanottiin, että ei aleta icsiä tekemään, ku menis punktio sun muut niin lähelle joulua. Oltiin aluksi vähän harmissaan, mutta toisaalta parempi näin. Kipeellä mahalla ois ollu aika inhottava joulua vietellä.

Tänne ei ihmeempi, eilen alko joululoma :) Oon nyt kaks päivää hillunu aamutakissa kotona saamatta mitään aikaan :D Huomenna paniikissa jouluostoksille ja keskiviikona Lappiin.
 
Duffy, ei tehdä meille inssiä.. :( Oli toiveena ja tarkoituksena tehdä inssi keskiviikkona, oisivat sen tehneet, mutta oli vielä liian pieni se follikkeli tänään, eli jouduin vielä pistämään Puregonia ja huomenna ois sitten Pregnylin aika. Eli siis nämä koittaa tehdä ite vauvaa.. :D Meillä sitten seuraava hoito meneekin tuonne maaliskuulle, ellei tässä ihmettä tapahdu. Jotenkin petyin niin pahoin, vaikka meillä periaatteessa pitäs olla mahollisuudet tulla näinkin raskaaksi. Mutta onhan tää tekotapa miellyttävämpi kuin tuo inseminaatio.. :D Tosin kun ei se oo tähänkään mennessä tuottanut tulosta, niin siksi ei oo suuri luotto.
 
Heipä hei!

Pahoittelut tätien vierailuista :hug:

Rosettalle tsemppiä piiniksiin :heart:

Smirgille peukkuja kotiyritykseen

).( ketuttaa ku olisin halunnu "joululahjaksi" tietää hoitoaikataulut ens keväälle mut eivätpä olleet oysis ehtineet laskemaan ku oli tullu sairaspoissaoloja.. totes vaan et ollaan kyl ihan jonon kärjessä kun aikatauluja aletaan katselee. Kaippa soittelen sit tammikuus uudelleen. Toiveissa olis päästä edes huhtikuus tositoimiin, mut saapa nähdä.

Bitteri, tuollainen käytös työpaikalla on syrjintää ja siitä kannattaisi ilmoittaa liittoon. Kuulostaa ihan naapuri venäjä meingiltä :eek:
 
Milli81 Onko sulla millon laitettu lähete OYSiin? Mä olin erityisen iloinen siitä, et niissä lapuissa luki jonon olevan 6kk mut meidän piti vain odotella vähän yli 4 kk ku päästään jo hoitoihin. Ja nyt ne hoidot saattaa vielä aikaistua parilla viikolla. Pidän itselleni peukut pystyssä! :)

Toivottelen teille kaikille jo oikein rauhaisaa joulua. Levätkää ja ladatkaa akkuja. Toivotaan, että ensi vuodesta tulee meille kaikille tätä vuotta parempi vuosi. :heart:
 
Ansku Meillä oli lääkärikäynti 9.11 jollon tehtiin ne suostumus lappuset, elikkä sen jälkeen meidät laitettiin jonoon. Eli varmaan viimeistään toukokuus pitäis päästä, mut toivottavasti aikaisemmin.
pidetään peukkuja pääsette aikaisemmin piinaileen :)

Kaikille oikeen rauhallista Joulun aikaa ja Onnellista tulevaa vuotta. Tuokoon se tähän pinoon oikein ison plussa aallon :heart:
 
Sartsa83
Alkuperäinen kirjoittaja bittersweet:
Tuleva joulu ahdistaa taas. Se kun on kaksin kotona, ja se että joutuu olemaan töissä, sillä aina ja joka vuosi lapselliset saavat etuoikeuden jouluvapaisiin... jonkunhan on nekin onnekkaat tuurattava. Ja sitten sekin että ne onnekkaat vittuilevat "avoimesti selän takana" mm. siitä kuinka olen niin paha ja ilkeä kun haluaisin muka viettää vapaata joulua, vaikkei mulla ole edes siihen mitään syytä koska ei ole lapsia.. Tosi paha olo taas, eikä ystävällisyyskään näytä noille mitään auttavan. Jotkut ihmiset vaan on luotuja potkimaan maassa makaavaa :'(

Ja Sartsa83 ei nyt millään pahalla, ja tiedän että tää kuuluisi kiukkuketjuun, mutta: kaikki ei vaan saa lapsia yhtään koskaan. Eikä sillä oo mitään tekemistä sen kanssa kuka niitä ansaitsee tai haluaa oikein kovasti. Silti tsempit kaikille asian kanssa sureville ja kauheasti toivoville....
Voi bittersweet :( :hug: Mä en ainakaan tarkottanu sanoa mitään pahaa. Tuli hirmu paha mieli tuosta sun kirjotuksesta ja tuli semmonen olo että oon tahattomasti tehny sulle entistä pahemman olon. :'( Joten pyydän anteeksi. Mä muistan kommentoineeni aiemminkin sun tuohon työtilanteesees jotain että en voi ymmärtää miten lapsetonta ihmistä voi noin kohdella. Samaa mä ihmettelen nytkin. Kyse ei myöskään ollu siitä ettenkö tietäis ettei kaikki vaan saa lapsia. Mä olin myös asennoitunu siihen että olen lapseton ihminen, enkä omaa lasta saa. Enkä missään nimessä tarkottanu että joku ansaitsis lapsen toista enemmän tai joku haluais lasta toista enemmän. Mä en mitään muuta toivokaan kun että jokainen sais elämässään haluamansa ja jokainen sais nauttia omasta lapsesta, mutta kun se ei ole kaikkien kohdalla mahdollista, mä toivon että heillä elämä järjestyisi kuitenkin muuten hyvin. Jokainen ansaitsee elämässään olla onnellinen!

Toivon bittersweet sulle pelkkää hyvää ja toivon että töissä asiat paranis. Pahoittelut vielä kertaalleen jos aiheutin sulle tai jollekulle muulle kirjotuksellani pahaa mieltä. Tarkotus ei ollu missään nimessä pahottaa kenenkään mieltä. Ilmaisin vain asiaa niin että mut ymmärrettiin väärin. Ei ole uutta.

Lämmintä ja rauhallista joulua kaikille.. toivotaan ens vuodesta parempaa kaikille! :heart:
 
Tervehdys ja tsempitys kaikille teille (meille) sinnikkäille, Vaapelille ja Bittersweetille eritoten,
ja onnittelut onnekkaille, Sartsa ja muut toivontuojat!
Rosetta ja Halle, pidetään peukkuja systeemeihin
Peppi mainiota, etta aikaistuu!!

Meillä ei mitään uutta - yllätys yllätys - sitten IVF:n. Taisin henkisesti aika lailla väsähtää tämän syksyn rumbasta, mutta onneksi osa on unohtunut kun on vaihteeksi ollut yrittämättä. Olen välillä melkein unohtanut koska tädin pitäisi saapua, mikä on mahtavaa vaihtelua! Aion vielä pitää etäisyyttä ja kerätä voimia kunnes saadaan PAS käyntiin kuukauden päästä. Jotenkin uumoilen, että tänne tulee taas keväällä asiaa jos ja kun jatkuu IVF:t.

Mutta halusin erityisesti sanoa SUUREN KIITOKSEN teille kaikille tästä vuodesta. On ollut paljon hauskempaa puurtaa teidän kanssanne kuin itsekseen! Tiedä missä tilassa sitä olis ilman teitä. Nyt taputtakaa itseänne minu puolestani oikein mojovasti olalle ja kehukaa kuinka hienoja naisia olette!

Isot tsemppihalit ja hyvää joulua! :hug: :xmas:
 
Oikein hyvää joulua kaikille, nautitaan nyt edes jouluherkuista, kun meillä on siihen mahdollisuus... :xmas:

Meidän hoitotauko taitaa vähän venähtää joulutaukoa pidemmäksi, kun duunikuviot vähän muuttuvat, ja haluan näin aluksi keskittyä niihin. Mutta luomuillaan nyt sitten, kun eipä kukaan ole sanonut, etteikö niin mitään mahdollisuuksia olisi...
 
Hyvää joulua koko sakille! Viettäkähään rentouttava joulu! :xmas:

Täällä halu saada lapsi on nyt niin kova, että miltei joka yö näen lapsettomuudesta yms. unta. Vaikka meillä vielä odotellaan klinikalle pääsyä ja käskettiin ottaa jonotusaika rennosti, ei siihen pysty. Samaan vanhaan malliin sitä yritetään luomusti, vaikka raskautumista tuskin tapahtuukaan.. Mietin, että pitäiskö joulun aikaan kertoa perheelle, missä mennään, kun vauvaa ei kuulu. Mies kyllä sanoi, että odotetaan vielä klinikka käyntiin asti. Katotaan nyt..
 
Pikaisesti vaan työpäivän aluksi tulin kertomaan, että saatiiin paras joululahja Tapaninpäivänä vihdoinkin kaksi viivaa raskaustestissä . Eilen oli jo ihan vahva plussa kun aamupisusta testasin. Ilalla tuun paremmin kuulumisille:heart:

 

Yhteistyössä