Voi bittersweet :hug: Mä en ainakaan tarkottanu sanoa mitään pahaa. Tuli hirmu paha mieli tuosta sun kirjotuksesta ja tuli semmonen olo että oon tahattomasti tehny sulle entistä pahemman olon. :'( Joten pyydän anteeksi. Mä muistan kommentoineeni aiemminkin sun tuohon työtilanteesees jotain että en voi ymmärtää miten lapsetonta ihmistä voi noin kohdella. Samaa mä ihmettelen nytkin. Kyse ei myöskään ollu siitä ettenkö tietäis ettei kaikki vaan saa lapsia. Mä olin myös asennoitunu siihen että olen lapseton ihminen, enkä omaa lasta saa. Enkä missään nimessä tarkottanu että joku ansaitsis lapsen toista enemmän tai joku haluais lasta toista enemmän. Mä en mitään muuta toivokaan kun että jokainen sais elämässään haluamansa ja jokainen sais nauttia omasta lapsesta, mutta kun se ei ole kaikkien kohdalla mahdollista, mä toivon että heillä elämä järjestyisi kuitenkin muuten hyvin. Jokainen ansaitsee elämässään olla onnellinen!Alkuperäinen kirjoittaja bittersweet:Tuleva joulu ahdistaa taas. Se kun on kaksin kotona, ja se että joutuu olemaan töissä, sillä aina ja joka vuosi lapselliset saavat etuoikeuden jouluvapaisiin... jonkunhan on nekin onnekkaat tuurattava. Ja sitten sekin että ne onnekkaat vittuilevat "avoimesti selän takana" mm. siitä kuinka olen niin paha ja ilkeä kun haluaisin muka viettää vapaata joulua, vaikkei mulla ole edes siihen mitään syytä koska ei ole lapsia.. Tosi paha olo taas, eikä ystävällisyyskään näytä noille mitään auttavan. Jotkut ihmiset vaan on luotuja potkimaan maassa makaavaa :'(
Ja Sartsa83 ei nyt millään pahalla, ja tiedän että tää kuuluisi kiukkuketjuun, mutta: kaikki ei vaan saa lapsia yhtään koskaan. Eikä sillä oo mitään tekemistä sen kanssa kuka niitä ansaitsee tai haluaa oikein kovasti. Silti tsempit kaikille asian kanssa sureville ja kauheasti toivoville....