Hyvät YLE:n ohjelmat? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie taas valitan. :D Ja mieluummin maksan 30? kuussa kanavapaketista, tulee laadukkaat dokumentit sun muut.
Maksan vielä lisäksi 30?/kk kanavapaketista, että näkis SM-liigaa ja NHL-kiakkoo. Titaanit kun ei vielä sytytä niin paljoa että viittis hallissa ravata.

Hitsi mä muuten haluisin tutustua suhun irl, tunnut just hyvältä tyypiltä ja meillä osuu mielipiteet useimmiten yksiin. Saarella käydessä aina koitan kattella joskos törmättäis, mut tulee vaan käytyä siä tosi harvoin.

Yleltähän ne enimmät ohjelmat tulee mitä yleensä katon tv:stä! :flower:
Esim. tämän hetken suosikkejani ovat Mcleodin tyttäret, Sydämen asialla, Läpiveto, Monk, avara luonto, Antiikkia ja arvoituksia, Vielä virtaa, Prisma, Holby Cityn sairaala, Karjalan kunnailla, Kuningaskuluttaja, Muuttohaukantie, Basaari, Tinan keittössä. Gilmoren tyttöjäkin katsoisin mutta minulle väärä ajankohta.
Aina olen maksanut lupamaksut ja tuun maksamaan.

siiri
Alkuperäinen kirjoittaja Mie taas valitan. :D Ja mieluummin maksan 30? kuussa kanavapaketista:
Miltähän maksukanavalta mielestäsi tulkee laadukkaita dokumentteja? Enpä ole vielä sellaista kanavapakettia löytänyt jossa olisi joku oikeasti laadukkaita ja epäkaupallisia dokumentteja esittävä kanava.

Itse katson enimmäkseen ylen kanavia ja esim. nelosta en koskaan.

basaarilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Esim. tämän hetken suosikkejani ovat Mcleodin tyttäret, Sydämen asialla, Läpiveto, Monk, avara luonto, Antiikkia ja arvoituksia, Vielä virtaa, Prisma, Holby Cityn sairaala, Karjalan kunnailla, Kuningaskuluttaja, Muuttohaukantie, Basaari, Tinan keittössä. Gilmoren tyttöjäkin katsoisin mutta minulle väärä ajankohta.
ihanaa että joku kattoo Basaaria :)
t. tekijä

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Mie taas valitan. :D Ja mieluummin maksan 30? kuussa kanavapaketista, tulee laadukkaat dokumentit sun muut.
Maksan vielä lisäksi 30?/kk kanavapaketista, että näkis SM-liigaa ja NHL-kiakkoo. Titaanit kun ei vielä sytytä niin paljoa että viittis hallissa ravata.

Hitsi mä muuten haluisin tutustua suhun irl, tunnut just hyvältä tyypiltä ja meillä osuu mielipiteet useimmiten yksiin. Saarella käydessä aina koitan kattella joskos törmättäis, mut tulee vaan käytyä siä tosi harvoin.
Nyi hihasta jos näet. :)

Kotikatu ja Tartumikkiin tulee katsottua joka viikko. Viikon sisällä olen katsunut myös esim. muumit, mäkihyppyä, hiihtoa, alppihiihtoa, ampumahiihtoa, taitoluistelua (tulee tänään). Sitten on paljon näitä ohjelmia, joita katselen, jos muuten vain sattuu luppoaikaa esim. punainen lanka, rikostarinoita... nimiä en muista, mutta yksi hyvä on mm se jossa haastatellaan aina jonkun tietyssä maassa asuvia tai asunneita tai sieltä kotoisin olevia ihmisiä. Yleteemalta myös tulee paljon kateltua dokumentteja.

Alkuperäinen kirjoittaja basaarilainen:
t. tekijä

:flower: hyvälle ohjelmalle!
Lisäisin Akuutin tuohon minun listaani vielä.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Nyi hihasta jos näet. :)
Jotenkin musta tuntuu että sut vois hyvin tunnistaa, jos vaan oot liikkeellä lasten kanssa. :D Ja nykäsen jos uskallan, kai mä kuitenkin oon vähäsen ujo (jos en kuitenkaan tunnista ja meen vispiläks nimitteleen jotain ihan muuta ihmistä ). :ashamed:
Hahah. Voi olla joo aika hyvä ilme jos sanot jotain muuta vispiläksi. :D Ja tosiaan, jos kaikki muksut mukana, varmaan tunnistaa helposti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja basaarilainen:
t. tekijä

Mä olisin myös tykännyt katsoa sitä, mutta se tuli huonoon aikaan.

Olympialaiset, Yleisurheilun MM- ja EM-kilpailut sekä muitakin urheiluohjelmia, katson paljon elokuvia ja dokumentteja

Tällä hetkellä seuraan seuraavia sarjoja:
Francon aika, Höök, Metsolat, Katu, Ihmisten kaupunki

vierailija
Lasten ohjelmat, Ponille kyytiä ja Comedy inc.

En noista maksa kyllä 200 euroa vuodessa. Mutta niin, mitä hyvää sieltä tulee teidän mielestä ja kannattaako sen takia maksaa tv-lupaa?
Oletteko katsoneet tv7 kanavan lasten ohjelmia? Niiden kanavalla on toki ollut Ljungman niminen lasten hyväksikäyttäjä evankelistat ohjelmassa, sekä muitakin rikollisia.

Yhteistyössä