Hyvät YLE:n ohjelmat? ;)

• Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Lasten ohjelmat, Ponille kyytiä ja Comedy inc.

En noista maksa kyllä 200 euroa vuodessa. Mutta niin, mitä hyvää sieltä tulee teidän mielestä ja kannattaako sen takia maksaa tv-lupaa?

Kotikatu, kotikatsomo, avara luonto, prisma, monk, läpiveto, muuttohaukantie, se ohjelma missä australian kiinalainen täti kokkailee ympäri sanghaita, matkapassi, kuningaskuluttaja, lapsityrannit, tartu mikkiin, kova laki, romuveljet iskevät, gilmoren tytöt, tinan keittiössä...

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Kotikatu, kotikatsomo, avara luonto, prisma, monk, läpiveto, muuttohaukantie, se ohjelma missä australian kiinalainen täti kokkailee ympäri sanghaita, matkapassi, kuningaskuluttaja, lapsityrannit, tartu mikkiin, kova laki, romuveljet iskevät, gilmoren tytöt, tinan keittiössä...
:eek:

minä
vikatikki (ei tuu kyl enää), monk, uutiset, avara luonto, lasten ohjelmat, strömsö, monty python, läpiveto, englantilaisia dekkareita, dokumentteja (sellaisia oikeita, eikä mitään 4d-maailman pienin penis ja suurimmat tissit-dokkareita), prisma, leffoja, olipa kerran elämä, yms yms

vieras
Tässä jotain mun suosikkeja:
Ylen tv-uutiset!
Kotikatu
Avara luonto
Sydämen asialla
Pikkukakkonen
Prisma-dokumentit

Ja lisäksi:
YleX radiossa. Kuuntelen sitä aamusta iltaan :)
Myös radion toimintaan menee näitä tv-luparahoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mä en oo koskaan valittanut lupamaksuista, koska koen kyllä saavani sille riittävästi vastinetta.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mä en oo koskaan valittanut lupamaksuista, koska koen kyllä saavani sille riittävästi vastinetta.
Mie taas valitan. :D Ja mieluummin maksan 30? kuussa kanavapaketista, tulee laadukkaat dokumentit sun muut.

Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
vikatikki (ei tuu kyl enää), monk, uutiset, avara luonto, lasten ohjelmat, strömsö, monty python, läpiveto, englantilaisia dekkareita, dokumentteja (sellaisia oikeita, eikä mitään 4d-maailman pienin penis ja suurimmat tissit-dokkareita), prisma, leffoja, olipa kerran elämä, yms yms
Mitä vikaa noissa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä voin rehellisesti sanoa että mä en tiedä :eek: Katsonut ylen kanavia viimeksi varmaan -85, joten paha sanoa :saint:
Tämä vastaus kertoo enemmän vastaajasta kuin Ylen ohjelmista... :x
Niinpä, kertoo siitä, että meillä on niin paljon muita kanavia, että noi mitäänsanomattomat jää muiden varjoon.

Yhteistyössä