\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:16 touhu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 15:48 touhu tenava kirjoitti:
-eilen näytti vaaka 86.6kg joten tuo taitanee sitten olla viikonpaino.
Siis vielä kertaus:
-aloitus 1.9.-05 0kg
-joulukuu -05 85.2kg
-raskaus, joka meni kesken helmikuun alussa -06 >paino silloin n 88kg, josta "heti" putosi n.1kg
-joten ehkäpä tästä lähin ilmoitan aloituksen helmikuu 06 n. 88kg
-nyt pudotus -1.4kg tämän vuoden puolella
-mutta koko pudotus -3.4kg
Siis näin täällä mennään ja nyt sitten odotellaan uutta raskautta painon pudottelun lomassa.
Tuossa yllä on tietojani noin kahden viikon takaa. :ashamed:
No joh, sitten tuohon painoon.
-27.3 näyttää painoni olleen n. 86.6kg
-tänään kun aamulla nousin vaa`alle yöpaidassa ennen wc-käyntiä ja aamupalaa, niin painoa näytti olevan 85.8kg.
Joten alaspäin näyttäisi matka olevan.
Vihdoinkin. Nyt olis sitten enään 800g matkaa siihen mitä painoin ennen joulua.
Ääääääk! :ashamed: Lainailin omia tekstejäni, kun näin ei tarvii kaikkea uusiksi naputella. :kieh:
Nyt tääl hypin tasa jalkaa, kun vaaka oli niin kiltti aamulla ja näytti lukua
85kg. Tosin ennen wc-käyntiä ja aamupalaa. Vaan kun wc:ssä olin käynyt niin jo mentiin alle 85:den kilon, 84.6kg näytti vaaka. B)
Elikkä alan jo siihen uskoa, et herkut ei kertakaikkiaan minun elimistölle passaa. Sillä nyt en ole reiluun viikkoon oikeastaan syönyt lainkaan makeaa, mitä nyt jonkun sokeri-kaneli korpun ja muutaman keksin. Mut suklaan ja kääretortut yms. olen muille osannut jättää.
Tietty voihan tuolla liikunnallakin oma osuutensa olla, kun olen paria päivää lukuun ottamatta tehnyt päivittäin n. 1-1,5h kävelylenkkejä, niin sauvoen kuin rattaita tuuppien. Matkaa noilla lenkeillä on ollut 5-9km, joten ei ne nyt ihan nurkan ympäri menoa ole olleet. Juu ja onhan niillä vauhtiakin ihan kiitetävästi pidetty: 45min-1.5tuntia, on aikaa hurahtanut.
- 1.9.-05 90kg
- joulukuu -05 85kg
- tässä välissä raskaus joka meni kesken helmikuun -06 alussa
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.5.-06 85kg
- kokonais pudotus -5kg, josta -3kg 8.helmi-13.huhtikuu-06 aikana
Minä se vaan täällä hehkuttelen kesken pudotus viikon. :ashamed: Mutta kun olo tuntuu taasen niin mahtavan kevyeltä, kun tuo vaa´an lukema alkaa lähestyä 80kg. Niin no, onhan tuonne viel matkaa, mut sinne pääsy ei enään tunnu mahdottomalta.
Vaikka raskaaksikin pian tulisin (on toiveissa), niin nyt en kyl herkkuja ala popsia kaksin käsin. Sillä siitäkin on näyttöä, (jopa itselläni), jotta voi se paino pudota vaik vaavia odotellessa. Edellisen raskauden aikana nimitäin ei paino noussut kuin 5-6kg.
<br><br>