Pino yli 80kg painaville...

• Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Jaaha joko se on viikko hurahtanut taas viime punnituksesta :p Painoa on minulla nyt 78kg eli viikko puotos on -1kg. Kokonaan painoa on tippunut nyt -16kg tähän mennessä =) Ens viikolla voipi puotos sitten olla + - 0kg, kun siskoni tulee perheensä kanssa meille ja viikonloppuna on sitten yhdet hautajaiset :'( ja synttärit.

touhu tenava
Iltoja!

Täältä nyt en paino tälä kertaa ilmoittele sen kummemmin.
Kuin lähtö 1.9 05 90kg
viimeviikol tais olla jotain 86-87 väli maastossa.
Tänään tuo vaa`an ryökäle sitten heitti ihan omia lukuja :eek: :LOL:
Joten jääkööt kertomatta. No, syyt varmaan tuhon painon heittelyyn löytyy ja mitään puolusteluja on turha sepustella. kun itse olen ne kaikki herkut suustani alas tunkenut. :( :ashamed: On meinaan viimeaikoina ollut sellainen kummallinen "syömis tarve". :p Niin kuin tuol jo aijemminkin kertoilin.

Mut nyt olis kyl ihan pakko saada itsensä ruotuun tai muuten ei hyvält näytä. :headwall: :whistle: Sillä kaiken kruunuksi tuntuu masennuskin nostelevan päätään. (Olen joskus lievää masennusta sairastanut. Sekä koin keskenmenon helmikuussa, josta on ollut yllättävän vaikea henkisesti toipua)

Tosin sen verran on hehkuteltava että nuo syömiset eivät ole koostuneet suklaasta. ;)

No, mut toivotaan jotta kevät ja aurinko saisi minut taas jatkamaan painon kanssa kamppailua.:headwall: :headwall:

15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

3.4. 78kg pudotusta -500g viime viikko meni päin p:tä vettä en paljon juonut ja mässäilyä jälleen.
:ashamed: Mutta odotin pahempaa, tällä viikolla taas otan itteeni niskasta kiinni!

HurjaMimmi
lauantaina kävin vaa alla ja painoa oli 80.6 kg mutta tuli vk.loppun ataas syötyä yksi pizza ja juotua vähän nestettä ;) joten aamulla vaaka näytti taas 82kg...miten se voi tuollain noin paljon heitellä??????

on jäänyt taas pinoutuminen ja niin kyllä laihdotuskin. Ooon onneksi saanut pidettyä samassa mutyta en tiputettua. On kaikennäköistä mielessä niin jotenkin laihdutus jää toiselle sijalle.

tsemppiä teille muille. jospa mäkin sit joskus pääsen taas mukaan

Minäkin hilaan pelastusrenkaani tänne...!
Eli olen "tuore" tapaus näissä laihdutuspuuhissa tälläerää.
2003 kun tulin raskaaksi eka neuvolakäynnillä painoa 73. Synnyttämään mennessä vaaka näytti 94.
Imetyksen aikana paino tippui ihan kivasti, mutta sitten on alkanut hidas mutta tasainen nousu.. :ashamed:
Kesällä sain hyvin painoa tiputettua ku oli niin fyysinen työ, mutta työpaikan vaihtuessa kävikin sitten toisin.
Syksyllä ostin paljon uusia vaatteita, joita en kehtaa enää mitään pitää..! PRKL!
Suklaa ja juustonaksut ja aurajuusto ovat olleet mun sydänystäviä viimeisten kuukausien aikana.
Nyt tosiaan päätin että riittää! Vaatteet alkaa olla tuota säkkilinjaa..!
Laiharin aloitin viimeviikon maanantaina eli:
Pituutta 168 cm

Paino 27.3 92 kg
3.4 90 kg

Eli minäkin ilmottaudun tänne joka maanantai, toivottavasti teiltä saapi kannustusta!
Ja Tsemiä kaikille teille! :wave:

mutru79
hei

minäkin pinoudun tänne minulla tytöt 1,8kk ja 7kk ja kiloja tuli raskaus aikana noin reilu 30kg laihtunut olen toisen lapsen jälkeen 16kg eli painoa nyt noin 76kg vaihdellen mennee välillä nousee sinne 80kg masentavaa ja pittuutta on tosiaan noin 167cm tavoite on päästä tonne 60kg eipä olisi kun sellanen 20kg matka.
itse olen aina ollut ikuinen jojo painon pudottaja ja nyt kun saisi motivaatiota niin kilot karisis niinpä laitoin itselleni tavoitteen että kun vaaka rapsahtaa tuon 60kg niin naimisiin mennään. Täytyy elämässä tavoitteita olla ja pitää lippu korkealla;) :LOL:
tosin naimisiin voi mennä kyllä ilmankin tätä mutta toivoisin näyttäväni todellakin siltä rinsessalta kun alttarille astun (joten kommentit sikseen) tämä on minun tavoitteeni ja siihen toivon pääseväni jonain päivänä. :flower:

Huomenta :wave:

Tää viikko on ollut raskas viikko :\| Molemmat lapset on kuumessa, tyttö alotti kuumeen tiistaina ja poika sitten sen perässä :( Pojan kanssa jouduttiin sitten päivystykseen kun ei saatu kuumetta laskemaan 39.5 asteesta. Sitten jouduttiin seuramaan myyräkuumeen oireita ja aivokalvotulehduksen oireita :( Nyt sille menee kahta eri kuumelääkettä maksimiannoksilla, joilla saadaan kuume 38 puolelle. Eilen vielä oli hautajaiset joissa kävin yksin :'( Synttärit jätin väliin kokonaan. Tän viikon aika on syönyt aina sillon kun oon kerennyt ja mitä vaan on sattunut käteen, enkä kerennyt/jaksanut jumpata yhtään :ashamed: Sen kyllä huomaa sitten painostakin kun on + - 0kg tän viikon puotos eli pysyn siinä 78kg. Ens viikolla pitäs sitten ottaa taas itse niskasta kiini ja jatkaa kunnolla laihdutusta, mutta ensin hoidan lapset kuntoon, se on tärkeintä.

aloituspaino 90kg
tänään 79,7kg
pudotus 10,3kg

Jee. Se vaaka näytti alle 80kg :D . On sitten jojoillut tossa 80-81 aikas kauan. Nyt jos sitten ei lipsuilis pahasti ja pääsis taas pudotuksen mukaan. Haluisin niiin alkaa juoksemaan. Kuntoa ei oo yhtää mutta toi suurin pudottaja antoi vähän toivoa kun ei niilläkään aluksi ollut ja parin kuukauden päästä juoksi jo 10 kilsaa. katotaan saanko itseeni ulos.

Tsemppiä kaikille

Kukkakeiju: Pikaista paranemista lapsille!

Tällä viikolla sain sitte taas jotenki otettua itteäni niskasta kiinni...Pudotusta tuli 1kg eli nyt oli painoa 93.5kg. Nyt pitää oikeesti skarpata ihan kunnolla ettei ens viikolla taas pompsahda ylöspäin. Ja jos noi ilmatki tosta paranis niin viittis lähtee kävelemäänki pojun kanssa.

Hyvää viikkoa kaikille:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2006 klo 16:52 Riina-Niina kirjoitti:
Aloituspaino 96,9kg
viime viikolla 88,4kg
tänään 89,1kg eli viikkopudotus +700g :ashamed:
Tervehdys piiiitkästä aikaa! :wave:

Näköjään olen käynyt kirjoittelemassa noin aikaa ja painoni on valitettavasti ollut tuon ajan jälkeen jo 92 kiloakin. :ashamed:

Meidän perheessä jyllää raju mahatauti, joten oltuani reilun päivän mehupaastolla, kilot ovat lähteneet vähenemään - onneksi! :x

Tänä aamuna puntari näytti 89,8 kg eli toivottavasti saan motivaation kohdalleen ja pysyn pisteillä taas edes jonkin aikaa?!? :saint:
Olisihan se ihanaa painaa joskus vaikkapa "vain" 82 kiloa, kuten ennen viimeisintä raskauttani... ;)

Iloista kevättä kaikille pudottajille ja iso :hug: !

toukka81, eiköhän kuume kohta puolin ala hellittämään ainakin työllä, kun sillä on jo 6 päivä kuumessa, luulis ainakin niin, mutta merkkejä ei vielä helpotuksesta näy :( Huomenna tyttö joutuu olemaan taas koulusta pois, toivottavasti ei jää kauheesti jälkeen muista :\|

haisulit3
tääl tälläinen lihapulla.. 168cm ja 110kg.. laihdutus pikkuhiljaa käyntiin, tyttö syntyi tammikuussa ja on viel tissillä. mulla noi painonvartijoiden pisteet odottaa. niitä onneks helppo noudattaa ja käyttää. :ashamed:

HKK
Hei!

Saanen liityä joukkoonne, tosin olen jo onkin aikaa seuraillut teidän juttujanne hiljaisena jäsenenä :wave: . Olen tällä hetkellä raskaana ja tarkoitukseni on yrittää pitää ylimääräinen turha painonnousu kurissa sillä mulle jäi edellisestä raskaudesta liikakiloja lähtöpainoon nähden 12 kiloa, kun tulin sitten uudestaan raskaaksi.

Eli lähtöpaino oli 70 ja pituutta 168 cm
Synnytyksen jälkeen 82
Nyt uuden raskauden alkupaino 82. Olen nyt rv 21 ja painoa on 84,5 eli +2,5 kg (painon nousua saisi olla tuohon alkua/normaaliin painoon nähden tässä vaiheessa + 5 - 6 kg:tä).

Nyt siis yritän ruokavaliollani ja liikunnalla hallita painoa sen verran edes ettei kauheasti nousisi tämän raskauden myötä...tietenkin nousee jonkin verran luonnollisesti ja saakin, mutta olen tosiaan jättänyt kaikki herkuttelut pois ja vaihtanut kevyeeseen ruokavalioon. Kartan siis sokereita, huonolaatuisia rasvoja ja valkoisia jauhoja. Olen myös lisännyt liikuntaa ihan oman hyvänolon mukaan jne.

Olen harrastanut ennen näitä kahta viimeistä raskautta spinningiä johon hurahdin aivan korviani myöten. Nyt en ole kuitenkaan päässyt käymään missään säännöllisessä harrastuksessa...tietysti pienen vauvan, mutta myös mieheni työvuorojen takia ja sen lisäksi kun kotona on vielä 5 v. touhuaja...no on siinä varmasti myös sitä saamattomuutta myös mukana. No kuiteskin...mua on todellakin alkanut ahdistamaan ja olenkin tehnyt nyt vaunujen kanssa kävelylenkkejä...milloin olen sitten pystynytkään...eli niitäkin miehen menojen mukaan, kun ei tuota 5 v. voi ottaa lenkille mukaan, kun ei jaksais kävellä sellaista matkaa ja tahtia.

Mutta arvaatkaas mitä...ostin perjantaina stepperin ja ajattelin sillä alkaa kuntoilemaan oman hyvänolon mukaan ja nyt ei enää kuulkaas mitkään tai kenenkään työvuorot/ menot haittaa vaan voin rauhassa stepata vaikka joka päivä vauvan päiväunien aikaan....aah ihanaa

:eek: =) .

Täällä minä seurailen sitten teidän juttuja ja olen viikottain jännityksellä odottanut paljonko on kelläkin aina paino tippunut jne. jotenkin siitä tulee sellainen innostunut olo, joka kannustaa myös itseään pitämään painoansa kurissa ja samalla myös iloitsee toisten aíkaansaavutuksista, vaikka ne ei olekaan itseltään pois.

Tsemppiä kaikille urakassaan!!!! :hug:

Käyn täällä, vaikka joka maanantai laittamassa välitietoja itsestäni =) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:16 touhu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 15:48 touhu tenava kirjoitti:
-eilen näytti vaaka 86.6kg joten tuo taitanee sitten olla viikonpaino.

Siis vielä kertaus:
-aloitus 1.9.-05 0kg
-joulukuu -05 85.2kg
-raskaus, joka meni kesken helmikuun alussa -06 >paino silloin n 88kg, josta "heti" putosi n.1kg
-joten ehkäpä tästä lähin ilmoitan aloituksen helmikuu 06 n. 88kg
-nyt pudotus -1.4kg tämän vuoden puolella
-mutta koko pudotus -3.4kg

Siis näin täällä mennään ja nyt sitten odotellaan uutta raskautta painon pudottelun lomassa.
Heipsati heipsan!

Tuossa yllä on tietojani noin kahden viikon takaa. :ashamed: Kun tämä muisti tahtoo pätkiä niin lainasin omaa tekstiäni. :ashamed:

No, niin nyt on sitten mennyt melkein viiko melko hyvin pisteitä laskien. Aloitin tuossa siis jälleen pv:n ohjeiden mukaan laskeskelut viime keskiviikona.
Sen lisäksi ostin itselleni sykemittarin ja sehän onkin sitten antanut uuta puhtia liikuntaan. Joka päivä on tullut ainakin sellainen tunnin lenkki tehdyksi. B) Myös muutaman pidemmän lenkin olen tehnyt rattaita työnnellen, joten eiköhän tuossa liikuntaa omiksi tarpeiksi vaikka tietty aina sitä voi lisätäkin. ;)

No joh, sitten tuohon painoon.
-27.3kg näyttää painoni olleen n. 86.6kg
-tänään kun aamulla nousin vaa`alle yöpaidassa ennen cw-käyntiä ja aamupalaa, niin painoa näytti olevan 85.8kg.

Joten alaspäin näyttäisi matka olevan. :D Vihdoinkin. Nyt olis sitten enään 800g matkaa siihen mitä painoin ennen joulua.

Äh, tosin tuossa viikon vaihteessa tuli kyllä hiukan pisteistä lipsuttua. Mut nyt takaisin ruotuun. :heart:

Hyvää alkanutta viikoa kaikille!

15.3.2006 80.4kg aloitin tuolloin siirsin punnituksen maanantaille kun se on helpompi muistaa.

20.3.2006 79.2kg pudotusta -1.2kg vaikka olen herkutellut milloin milläkin mutta kai se veden juonti ja liikunta on sit tehnyt tehtävänsä. :D

27.3. 78.5kg pudotusta -700g vaikka olenki mässäilly viime viikolla melkein joka ilta, vettä juonut kuitenki aina 2l tai enemmänki.

3.4. 78kg pudotusta -500g viime viikko meni päin p:tä vettä en paljon juonut ja mässäilyä jälleen.
:ashamed: Mutta odotin pahempaa, tällä viikolla taas otan itteeni niskasta kiinni!

10.4. 78.8kg plussaa +800g :headwall: siinä se nähtiin kun ei juo vettä ja syö mitä syö mut mulla oli viime viikolla menkat niin teki sit mieli vaikka mitä mut nyt on niskasta otettu kiinni ja vesi lasi naaman edessä eli toivottavasti ja varmasti vaaka näyttää miinusta.

Tervetuloa uusille! :hug: :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 22:34 stoori alias tarina kirjoitti:
2003 kun tulin raskaaksi eka neuvolakäynnillä painoa 73. Synnyttämään mennessä vaaka näytti 94.
Imetyksen aikana paino tippui ihan kivasti, mutta sitten on alkanut hidas mutta tasainen nousu.. :ashamed:
Kesällä sain hyvin painoa tiputettua ku oli niin fyysinen työ, mutta työpaikan vaihtuessa kävikin sitten toisin.
Syksyllä ostin paljon uusia vaatteita, joita en kehtaa enää mitään pitää..! PRKL!
Suklaa ja juustonaksut ja aurajuusto ovat olleet mun sydänystäviä viimeisten kuukausien aikana.
Pituutta 168 cm

Paino 27.3 92 kg
3.4 90 kg
10.4 88 kg
Eli minäkin ilmottaudun tänne joka maanantai, toivottavasti teiltä saapi kannustusta!
maanantai-punnitus aamulla, ja -2 kg! Hyvä alku, mutta kyllä se pudotus vielä tasaantuu! Viikonloppuna meinas levitä käsistä tuo pisteiden lasku, mutta sain onneks pidettyä suurinpiirtein kiinni!
Tsemiä kaikille!

:attn: Ihan pakko niukan ensin tätä pinoa nostaa, kun oli menossa jo ties missä!!!! \
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 09:31 tuohu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 22:16 touhu tenava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 15:48 touhu tenava kirjoitti:
-eilen näytti vaaka 86.6kg joten tuo taitanee sitten olla viikonpaino.

Siis vielä kertaus:
-aloitus 1.9.-05 0kg
-joulukuu -05 85.2kg
-raskaus, joka meni kesken helmikuun alussa -06 >paino silloin n 88kg, josta "heti" putosi n.1kg
-joten ehkäpä tästä lähin ilmoitan aloituksen helmikuu 06 n. 88kg
-nyt pudotus -1.4kg tämän vuoden puolella
-mutta koko pudotus -3.4kg

Siis näin täällä mennään ja nyt sitten odotellaan uutta raskautta painon pudottelun lomassa.
Tuossa yllä on tietojani noin kahden viikon takaa. :ashamed:

No joh, sitten tuohon painoon.
-27.3 näyttää painoni olleen n. 86.6kg
-tänään kun aamulla nousin vaa`alle yöpaidassa ennen wc-käyntiä ja aamupalaa, niin painoa näytti olevan 85.8kg.

Joten alaspäin näyttäisi matka olevan. :D Vihdoinkin. Nyt olis sitten enään 800g matkaa siihen mitä painoin ennen joulua.

Ääääääk! :ashamed: Lainailin omia tekstejäni, kun näin ei tarvii kaikkea uusiksi naputella. :kieh:

Nyt tääl hypin tasa jalkaa, kun vaaka oli niin kiltti aamulla ja näytti lukua 85kg. Tosin ennen wc-käyntiä ja aamupalaa. Vaan kun wc:ssä olin käynyt niin jo mentiin alle 85:den kilon, 84.6kg näytti vaaka. B)
Elikkä alan jo siihen uskoa, et herkut ei kertakaikkiaan minun elimistölle passaa. Sillä nyt en ole reiluun viikkoon oikeastaan syönyt lainkaan makeaa, mitä nyt jonkun sokeri-kaneli korpun ja muutaman keksin. Mut suklaan ja kääretortut yms. olen muille osannut jättää. :D
Tietty voihan tuolla liikunnallakin oma osuutensa olla, kun olen paria päivää lukuun ottamatta tehnyt päivittäin n. 1-1,5h kävelylenkkejä, niin sauvoen kuin rattaita tuuppien. Matkaa noilla lenkeillä on ollut 5-9km, joten ei ne nyt ihan nurkan ympäri menoa ole olleet. Juu ja onhan niillä vauhtiakin ihan kiitetävästi pidetty: 45min-1.5tuntia, on aikaa hurahtanut. :p

- 1.9.-05 90kg
- joulukuu -05 85kg
- tässä välissä raskaus joka meni kesken helmikuun -06 alussa
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.5.-06 85kg
- kokonais pudotus -5kg, josta -3kg 8.helmi-13.huhtikuu-06 aikana

Minä se vaan täällä hehkuttelen kesken pudotus viikon. :ashamed: Mutta kun olo tuntuu taasen niin mahtavan kevyeltä, kun tuo vaa´an lukema alkaa lähestyä 80kg. Niin no, onhan tuonne viel matkaa, mut sinne pääsy ei enään tunnu mahdottomalta. ;) Vaikka raskaaksikin pian tulisin (on toiveissa), niin nyt en kyl herkkuja ala popsia kaksin käsin. Sillä siitäkin on näyttöä, (jopa itselläni), jotta voi se paino pudota vaik vaavia odotellessa. Edellisen raskauden aikana nimitäin ei paino noussut kuin 5-6kg.

<br><br>

Moikka

en painoa sen enempää oo saanut tiputettua mutta ei oo noussutkaan niin hyvä. Vielä kun sais itseni liikkumaan niin olis hyvä. Katotaan lähteekö se tästä. Sunnuntaina nähdään oonko sortunut herkuttelemaan.

Sunnuntaina en varmaan koneelle kerkee mutta luulen että ei oo kyllä tuloksiakaan...
Jotenki motivaatio tähän laihdutukseen tipotiessään...Koko aika vaan tulee mätettyä jotain. Alkaa harmittamaan vaikka itepähän oon mättäny. Pitäs kyllä yrittää taas tsempata....
Tässä pääsiäisen aikaan varmaan kyllä tulee vähä taas herkuteltuaki ku miehen vanhemmat tulee pääsiäisen viettoon meille ja tuskin tulee sitte kauheesti käytyä tuolla kävelemässäkään...No kieltämättä ei oo tullu tässä viimeaikoina muutenkaan.

Onneks nuo ilmat näyttäs pikkusen paranevan nii ehkä se motivaatioki sieltä taas jostain löytyy:)

Hyvää pääsiäistä kaikille!

tänään näytti 80kg taas eli plussaa vähän :eek: :'(

voi täälläkin on motivaatio kadonnut. nyt pitäis vaan saada takas kun mulla se uudenuoden lupaus ettäkesäkuun alkuun 75kg. ei vaan tunnu tippivan,mutta ei kai tipukkaan kun vaan syö :whistle:

tsemppiä nyt muille ,kai määkin täältä vielä nousen :)

Hyvää pääsiäistä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 08:53 tuohu tenava kirjoitti:
- 1.9.-05 90kg
- joulukuu -05 85kg
- tässä välissä raskaus joka meni kesken helmikuun -06 alussa
- 13.2-06 88kg
- 27.3.-06 86.6kg
- 10.4.-06 85.8kg
- 13.5.-06 85kg
- kokonais pudotus -5kg, josta -3kg 8.helmi-13.huhtikuu-06 aikana
Se olis sitten niin kuin raportin aika.

No, minulla se paino sitten tänä aamuna oli 85.2kg.
Joten ei aivan tuonne jäänyt mitä enteili jo tuol aijemmin. Mut tyytyväinin olen tähänkin. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 20:11 stoori alias tarina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 22:34 stoori alias tarina kirjoitti:
Pituutta 168 cm

Paino 27.3 92 kg
3.4 90 kg
10.4 88 kg
maanantai-punnitus aamulla, ja -2 kg! Hyvä alku, mutta kyllä se pudotus vielä tasaantuu! Viikonloppuna meinas levitä käsistä tuo pisteiden lasku, mutta sain onneks pidettyä suurinpiirtein kiinni!
Tsemiä kaikille!
punnitus aamulla 17.4 +1kg, eli 89 kg
kyllä mä sen arvasin, ku käytiin reissussa niii ei tullut pisteitä laskettua, ja piti vähän herkutellakki... :ashamed:
no, nyt ollaan kotiuduttu ja pisteet taas kehissä.
toivottavasti suunta alaspäin!

Yhteistyössä