Pino yli 80kg painaville...

  • Viestiketjun aloittaja Lehmä
  • Ensimmäinen viesti
Tuttua on täälläkin tuo junnaaminen, mulla paino junnas siinä 85-84 valissä vaik kuinka kauan, meinas jo hermo mennä, mutta sitkeesti jatkan tätä elämäntapa remonttia niin kyllä se tuloksia sitten on antanu. 7 kiloaa on nyt lähteny takuu varmasti, ja jos oikein tarkoikis mennään niin alle vuodessa 20kg! Tosin siihen mahtuu yks synnytys mukaan ja imetys, mutta 1,5 kk ja 7 kiloa on ihan kiva saavutus =)
 
Pitääpäs nostella ettei aivan hukuta:)
Mulla tää painonpudotus onki lähteny hienosti käyntiin ja täytyy myöntää että taidan olla aika ylpeä itestäni. Aikasemmin nimittäin ei oo millään onnistunu vaikka kuinka aikonu. Nyt on alku ainaki ollu hyvä. Kun tämä motivaatio vaan säilyis loppuun asti. Välillä oon kyllä sortunu pieneen herkutteluun mutta eiköhän se oo sillon tällön ihan sallittuaki:)
Mutta katotaan taas sunnuntaina kuin on tälläviikolla käyny:)
 
Heips!En oo viittiny osallistuu nyt tähän pinoon vaik joskus ilmoittauduinki mukaan ko mulla tuo paino vaan nousee...Tosin ei o ko 3,5kg vasta tullu ja rv 28+1 on menollaan:) Mie palaan sitten synnärin jälkeen teiän joukkoon, jos vielä tää pino onpi henkissä =)
See ya ja tsemppiä kaikille :wave:
 
Terve pitkästä aikaa, ajattelin tulla kertomaan, että olen saanut yhden työkaverin kanssa aikaan säännöllisen sauvakävelylenkki putken päälle, joten menen vähän aikaa aika reippaasti, varsinkin kun sain ostettua itselleni askelmittarin ja sykemittarin...

Joten en nyt osaa sanoa onko lähtenyt vai ei.. Mutta tulen joku päivä kirjoittamaan ja lukemaan teidän juttunne..
 
Huomenta arvon sisaret :hug: pikkasen mentiin alamäkeen täälläki, perjantaina pääsin jo 83,3 kg, mutta tänä aamuna sitten oli taas 84,1 :/ pidin herkuttelu viikonlopun, enkä käyny ees lenkillä, mutta eiköhän se taas viikolla korjaannu toi tilanne.
Ainii...ostin uuden vaa-an, vanha kun on hujjannut mua kuukausikaupalla \|O ja olihan se kilon verran väärässä, eli mun lähtöpaino oli sitten ollutkin kilon enempi :ashamed:

91kg aloitus 25.1
83,3kg 10.3
84.1kg 12.3

Kyllä tässä saa olla ylpeä itsestään... :D
 
no toivottavasti se junnaaminen lakkasi. vaaka näytti perjantaina jo 79.9kg :D ..viikonlopun sit herkuteltiin.

aloitus; 90kg
2 viikkoa sitten 81kg
nyt 80,4kg
2 viikon pudotus -600g
kokonaispudotus 9.6kg

Toivottavasti se taas ens viikolla menee ton 80 alapuolelle.
tulee pian kiire uudenvuoden lupauksen kanssa :eek: =)

koitetaan jaksaa
 
huomenia.. tai päiväähän alkaa jo oleen..
vaaka näytti tänään 71,3.. eli siinä samassa pyörii edelleen. viikko 19 menossa.. saas nähä millon lähtee nousemaan.. varsinki ku näitä repsahduksia tulee.. tänään söin jopa meetwurstia :$ en muuten koskaan syö mut mies oli ostanu ja tuli joku suolahimo...ni ja oltermanni oli parempaa ku mun kevytjuusto :ashamed:
ja eilen suklaata.. ja tortilloja...aijajajai..
pitäs oikeesti päästä nyt takasin ruotuun.. toi lenkillä käyntikin on jääny vähemmälle.. apuva...
 
Mulla kans pääs vähä repsahtaa tällä viikolla. Varsinki nyt viikonlopun osalta. Ja jotenki on ton liikunnan osaltaki laiskottanu. No hyötyliikuntaa on sentään tullu harrastettua...
Vaaka näytti perjantaina jo 93.5kg mutta tänä aamuna se oli humpsahtanu tuonne 94.5....Tais olla liikaa tuo eilinen syöpöttely... :ashamed: No oli kuitenki viikon pudotus -1kg että sinänsä ihan hyvin. Kokonaispudotusta nyt -3.5kg etttä ei toisaalta voi valittaa. Ja pitää taas skarpata ens viikolla ettei mee mässäämiseks...
 
Jaahas huomenia.
Jäi sitten minulta raportit sunnuntaina kirjoittelematta.

No, paino keikkuu välillä 85-88kg. Öh joo siis tuo heittely sitten johtunee siitä kun alkoi ekat menkat sitten keskenmenon. B) Eli siis en tuosta painon heittelystä huolissani ole kun syyn tietää, mut on sitä kyl tunnustettava jotta repsahduksiakin on tullut. Iiiiiik nuo Fazerin Mignonit on sitten hyyyyyyviiiiiääääää. \|O :eek: Ovat siis minut heikkouteni. :/ :x
Vaan menkoist iloinen kuitenkin olen vaik se painoa näyttää heittelevän. Sillä nyt voimme ryhtyä uudelleen "puuhiin". ;)

Mut, mut saattaapi tuot painoa sekin heitellä kun on tullut harrastetuksi tuot liikunttaakin nyt vähän enemmän kuin jokin aika sitten. Tuos viimeviikol tuli yhten päivän kävellyks sellaiset ainakin 27kilometrii, siihen syynä oli bussilakko kun piti isompiin kauppoihin päästä. Vaan on sitä taasen tuo sauvakävelykin ohjelmistoon löytynyt.

Niin et eiköhän ne kilojen karistelut tästä viel onnistu, kunhan nuo Mignonit vain kauppaan osaisin viel jättää. :ashamed: :eek: :headwall:
 
1 Kiti
Täällä taas pitkästä aikaa :whistle: =)

Minähän liityin joukkoon joskus helmikuulla, into piukalla. Silloinen paino oli 104 (eikä 103, niinkuin olin näköjään viestiin laittanut :ashamed: )

Helmikuun alussa aloitin tiukan kuntoiluohjelman jota vielä kiristin hieman ja siltikin painoa on pudonnut tasan yksi kilo :p Siis vaan yksi! Miten voikin olla niin tiukassa kilojen lähtö? Meinaa motivaatio painua pakkaselle jos kohta ei ala tapahtumaan :(

Mitään erityistä dieettiä en ole noudattanut, mutta syömisiä olen tarkkaan vahtinut, siis mahdollisimman kevyttä pieninä annoksina pitkin päivää ja vettäkin menee pari litraa päivässä. Liikuntaa on paljon:

4 x viikossa jumppaa, pari tiukempaa ja pari kevyempää, kesto yht. 4 tuntia
2 x viikossa puolentoistatunnin sauvakävelylenkki
2 x viikossa tunnin (vähintään) vaunulenkki

Eli hiki päässä liikkumista on viikottain 9 tuntia ja sykemittari on ranteessa, jotta osaan pitää vauhdinkin kävellessä sillä "rasvaa polttavalla" tasolla.

Siis kulutuksen pitäisi olla reilusti yli tulevan energian määrän ja silti paino junnaa paikallaan :headwall: Mittanauha kyllä näyttää tuloksia, vaatekoko on pienentynyt yhdellä ja kunto on noussut huimasti =)

Onko teillä kaikilla, jotka olette saaneet painoanne putoamaan Painonvartijoiden, tai jotkut muut, ohjeet käytössä? Onko muilla vastaavia kokemuksia?

 
Mulla ei ainakaan oo mitään ohjeita käytössä. Oon vaan yrittäny vähentää tota herkuttelua ja muutenki vähä kattoa syömisiäni ja jonku verran liikuntaa lisänny. Pari viikkoa tässä vasta oon yrittäny laihdutella että hirveesti ei vielä tuloksia oo tullu...ennemminki kerkes tulla jo takasinki :snotty: Mutta kovasti yritetään näillä "omilla" keinoilla. Katotaan sitte jos näin en saa tuloksia aikaseks että liitynkö sitte painonvartijoihin tai jotain...
 
Minä kanssa tulen mukaan eli olen 80.5kg ja tänään aloitin laihiksen, laihdutan syö ja nauti cd-rompun avulla mutta myös ruokaohjeita haen mammadietin kautta ym.. Itse en voi kuin ulkoilla reippaasti ilman isompaa ja hitaammin sit jos on isompi mukana, ajattelin alkaa lannevannetta kokeilee jos oppis taas pyörittää ja sain senttejä vyötäröltä pois. Otan myös mukaan vikapvä tonalin ja kilostop auttamaan tätä projektia ja tarkoitus olis olla kevyempi lokakuussa kun lapsilla on synttärit ja vois yllättää muutama sukulainen lisäksi. :D Niin minulla on pituutta 161cm, jos haluaa vaihtaa kuulumisia ym.. niin mulle voi kirjoitella vaikka mesen kautta miia82_@hotmail.com (Ilmoitathan vaikka ennen kuin lisäät etten hylkää) :) Tsemppiä kaikille! :hug:
 
Kiti harmailee
Hei Miiu, mitä toi Tonalin on???

Käyttääkö joku muukin jotain valmisteita apuna? Jospa ne auttais muakin, edes alkuun... :whistle:

(Tänään muuten vaaka näytti 102, eli nyt on sit kaks kiloo poissa :\| )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 01:05 Kiti harmailee kirjoitti:
Hei Miiu, mitä toi Tonalin on???

Käyttääkö joku muukin jotain valmisteita apuna? Jospa ne auttais muakin, edes alkuun... :whistle:

(Tänään muuten vaaka näytti 102, eli nyt on sit kaks kiloo poissa :\| )
Se on laihdutukseen itse en ole ennen käyttänyt mut nyt aattelin kokeilla. :) Katso täältä: http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=2046 Sieltä myös tilasin tuon.
 
HurjaMimmi
olen uusi ilmottautuja tähän pinoon :wave: painoin eilen illalla 82.4kg ja oon 172cm, eka tavoitteeni on 80kg ja pysyvästä sen jälkeen 78kg.....ja jos pääsis vielä siitä alaspäin olis todella hienoo :) mahan ja pepun seutu on kaikista kamalinta...maha roikkuu alaspäin..ihan hirveää...sektio tehty mulle 2v sitten. nyt oon päättänyt alkaa ulkoileen vaunujen kans yritän jokapäivä, ja sit käyn 3-4 krt jumpalla/kuntosalilla, sekä olen lopettanut iltasyömisen :D tai ainakin keventänyt!!!
 
Mie sitten näköjään unohin kirjottaa sunnuntaina tänne, oli vieraita meillä koko viikonlopun :D No eipä siinä ollut mitään kerottavaakaan kun oli paino + - nolla :ashamed: eli paino oli sama kuin edellisessä punnituksessa.
 
...monta kertaa jäänyt välistä...isi ja lapset valtailee konetta... :eek:
NO minulla kiloja on vieläkin ihan liikaa... :\| !!!
Liikunta on enemmän alkanut kiinnostamaan joten eiköhän se tästä lähde....
Ulkona on taas kaunis ilma joten vaikka jalkoihin koskeekin jonkisen verran niin silti menen kävelylle! Lekuri sanoi että paino rasittaa niveliä ja se aiheuttaa kipua ja fysioterapeutti sanoi että jalassa on matala kaari joka sekin on tullut vuosien mittaan nousevan painon mukana... eli ei se jalkasärky muulla lähde kuin painoapudottamalla ja kipuun sitten särkylääkettä, jos mahdottomaksi äityy.
Minulla toimii hyvin tuo 1800 kalorin diabetes ruokaohjelma, jonka sain kauan aikaa sitten äitipolilta, kun odotin meidän neitiä ja sokerit oli ylhäällä...Kilot mene HITAASTI pois mutta POIS ON HYVÄ!
Tonalin on luontaistuote kaupoissa myytävä tuote joka äitini mukaan "syö rasvaa pois" mutta toimiakseen kunnolla elimistössä vaatii kevyen ruokavalion , paljon vettä ja liikuntaa...toisilla siis tehoo ja toisilla ei...kannattaa kokeilla tietenkin jos rahapussi kestää... ;)
:hug: kaikille muksaa viikonloppua ja minäkin 107.4 kiloinen mami yritän ottaa itseäni VIELÄKIN PAREMMIN niskasta kiinni! :wave: -sari-
 
täälä on ollut koko viikko yhtä repsahtusta. melkein suklaalevyllinen mennyt joka ilta ja salilla en oo käynyt viikkoon :ashamed:
miehellä on olut kiireitä.eilen olisin sinne voinut mennä mutta laiskotti. tänään sitten pakko mennä.

mutta sain yhdet housut jalkaan =)
ostin ne alennusmyynneistä vähän pienenä.
mulla on kyllä tuolla kaapissa vielä paljon pieniä vaatteita. toivottavasti joskus mahtuu
 
B) Juu pienemmist vaatteist... Miehen veljen vaimo Brasiliasta lupautu mun mese traineriks ja uuden tyylin luojaks.
Vaatteita on jo hankittu mun mittoja käyttäen ja siitä kolmea numeroa pienempiöä hankkien ja silleen... :eek: Nyt on sitten pakko kutistua...on se Natalia vaan niin tiukka täti...ja tulee sitten kesäkuussa työmatkansa "varrella" tarkastamaan niin sanotusti livenä kuinka on meikäläisen laita sillooin... :whistle:
Nyt vaikka sunnuntai ei olekkaan niin paino ilmoitus...106 tasan :/
Nyt sitten pieni välipala, amerikan salaattia kurkkua ja keltaista paprikaa ja pala ruisleipää..ja teetä ilman sokeria...
Illalla saan kuulema katsoa suurimman pudottajan olohuoneessa vaan jos ajan ohjelman ajan kuntopyörällä :headwall: :headwall: :headwall: mies ei kuulema usko että moinen onnistuu...voipa mies hiukka yllättyä... :D
Kuulumisiin ...ja olkaa iloisia te joilla mahdollisuus salille... minäkin vielä joskus...sitä ennen tanssin itseni läkähdyksiin kotona... :heart:
 
tervehdys taas kerran...
mul on nyt sit paino lähteny nousuun.. en tiedä johtuuko sitten useista repsahduksista pitkin viime vkoa vai itse vaavista..
ku 12.3 oli viel 71,3 ni pari pvää sitte oli jo 72,6 (mut olin syöny ed päivän tosi paljon suolaa)
nyt pari pvää syöny taas hyvin kiltisti.. paino 72,4 aamulla et varmaan on nyt pysyvästi noussu siihen. mut nyt alkaa jo vko 20 ni saahan sitä nyt jo jotain tullakki. tähän mennessä vielä "miinuksella" alkupainosta..
nyt kyl tosin menee saunan kiukaalle hk sinistä..
:ashamed: mut mulle laitoin pari kalkkunanakkia 5% et vähän pienempi paha.. enkä tänään oo ees syöny mitenkään liikaa eikä mitään herkkuja paitsi luumua =)
mut tsemppiä kaikille ja tervetuloo taas uusille
=)
 
1.1. paino 101,7 eli aloitus
8.1. paino 103,1 (oltiin synttäreillä ja anoppilassa syömässä)
15.1. paino 100,6
22.1. paino 99,6
29.1 paino 98,4
5.2 paino 97,4
12.2 paino 98,4 (oltiin pe-la risteilyllä, herkuteltua tuli)
19.2 paino 97,9
26.2 paino 98,4 ( miehen synttärikeumut)
5.3 paino 98,3
12.3 paino 99,4
19.3 paino 96,9

viikkopudotus: -2,5kg
kokonaispudotus: -4,8kg
 
Tervehdys taas :wave: Kaikki muuten hyin, pääsin jopa tasan 82 kiloon, mutta eiliset hautajaiset hieman verotti, siellä kun oli kystä kyllä :whistle:

Aloitus 25.1 91kg
18.3 82,0 (-9kg)
19.3 82,7 :(
no, eiköhän toi 700g lähe tossa parin päivän sisällä, jossei jo nopeemminkin, mutta harmittaa kyllä niin pirusti!
 
aloitus 90kg
viime viikolla 80,4kg
tänään 80,4

eli +-0 No toisaaltaan hyvä ettei noussut koska koko viikko on tullut mässättyä.

Nyt kaipaisin kunnon potkua persuksiin. jos sitten ens viikkolla jättäis ton mässäyksen lauantaille.
 

Yhteistyössä