K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai että sellanen biisi tulossa Kärtsältä :D Tulee herättämään keskustelua. Kuulostaa aivan tuottaja Jurekin soundilta. Samaa vibaa kuin kaikissa Tuiskun "Mun on pakko twerkkaa, että saisin fyrkkaa", strippaus ja seksilelu biiseissä. Ei siinä varmasti bängeri biisi.
 
vierailija
Jaa punaniskainen texasilainen? Älä nyt viitti...
Mitä sinä täällä kenestäkään luulet tietäväsi jonkun syntymäpaikan mukaan ja vielä vähemmän jostakin julkkiksesta? Oon kans aika varma, ettei tuollaiseen lähtisi mukaan, eipä sillä että kuvittelisin sen olevan edes realistinen vaihtoehto B:n ystävä ja kollega kertoman perusteella.
 
vierailija
Mitä sinä täällä kenestäkään luulet tietäväsi jonkun syntymäpaikan mukaan ja vielä vähemmän jostakin julkkiksesta? Oon kans aika varma, ettei tuollaiseen lähtisi mukaan, eipä sillä että kuvittelisin sen olevan edes realistinen vaihtoehto B:n ystävä ja kollega kertoman perusteella.
Yhtä paljon kuin sä. Huomaatko, miten oletat tietäväsi enemmän?
 
vierailija
Kompostissa kannattaakin trollata. Tää on paikka missä puhutaan kaikesta, joten jos jotain tietoja olisi niin kyllähän ne tänne laitettaisiin.
En kyllä vieläkään tajua miten tää loma voi mennä jollain niin tunteisiin, että pitää jankata seurueesta ja keksiä sinne lisää henkilöitä paikalle ja trollata olemattomilla tiedoilla. He on siellä kahden, entä sitten?
 

Yhteistyössä