K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai että sellanen biisi tulossa Kärtsältä :D Tulee herättämään keskustelua. Kuulostaa aivan tuottaja Jurekin soundilta. Samaa vibaa kuin kaikissa Tuiskun "Mun on pakko twerkkaa, että saisin fyrkkaa", strippaus ja seksilelu biiseissä. Ei siinä varmasti bängeri biisi.
 
vierailija
Jaa punaniskainen texasilainen? Älä nyt viitti...
Mitä sinä täällä kenestäkään luulet tietäväsi jonkun syntymäpaikan mukaan ja vielä vähemmän jostakin julkkiksesta? Oon kans aika varma, ettei tuollaiseen lähtisi mukaan, eipä sillä että kuvittelisin sen olevan edes realistinen vaihtoehto B:n ystävä ja kollega kertoman perusteella.
 
vierailija
Mitä sinä täällä kenestäkään luulet tietäväsi jonkun syntymäpaikan mukaan ja vielä vähemmän jostakin julkkiksesta? Oon kans aika varma, ettei tuollaiseen lähtisi mukaan, eipä sillä että kuvittelisin sen olevan edes realistinen vaihtoehto B:n ystävä ja kollega kertoman perusteella.
Yhtä paljon kuin sä. Huomaatko, miten oletat tietäväsi enemmän?
 
vierailija
Kompostissa kannattaakin trollata. Tää on paikka missä puhutaan kaikesta, joten jos jotain tietoja olisi niin kyllähän ne tänne laitettaisiin.
En kyllä vieläkään tajua miten tää loma voi mennä jollain niin tunteisiin, että pitää jankata seurueesta ja keksiä sinne lisää henkilöitä paikalle ja trollata olemattomilla tiedoilla. He on siellä kahden, entä sitten?
 
vierailija
Joo varmaan nähty yksi punahiuksinen työntekijä allasalueella :D
Just muistelin sitä ku bojan ja nace oli jonkun kaveribändin keikkaa promoamassa Kino Šiškassa ja kuvien heijastuksista näkyi kuvaajan punaiset hiukset, niin heti tiedettiin että S oli ollut paikalla ja vieläpä hoitanut kamerahommat 😄 Sit se olikin joku sen toisen bändin tyypin läheinen tms. 😄
 
vierailija
En kyllä vieläkään tajua miten tää loma voi mennä jollain niin tunteisiin, että pitää jankata seurueesta ja keksiä sinne lisää henkilöitä paikalle ja trollata olemattomilla tiedoilla. He on siellä kahden, entä sitten?
Kyllä mua ainakin kiinnostaa se, että ovatko he päässeet viettämään bile ja Arskalomaa äijämeiningillä vai onko siellä kumppanit mukana. Ei ne kumppanit mitään haittaa, mutta uskon että bileet on paremmat, jos niitä saa viettää miesten kesken.
 
vierailija
Tässä vaiheessa oon varma että vaikka Kärtsä jossain haastattelussa myöhemmin sanoisi että oli lomalla Bojanin kanssa kahdestaan, ei sitäkään uskottaisi.
Mitä väliä sillä on, että mitä ihmiset uskoo? Suurinta osaa Kärtsän faneista ei voisi vähempää kiinnostaa se, että kenen kanssa K milloinkin lomailee. Mun miespuolinen työkaveri on suuri Kärtsä fani, mutta ei häntä kiinnosta K:n tosielämän tyttöystävä tai shippaus. Veikkaan, että suurin osa ajattelee samoin. Ne yksityiselämän kyylät ja shippaajat on pieni osa fandomia.
 
vierailija
Just muistelin sitä ku bojan ja nace oli jonkun kaveribändin keikkaa promoamassa Kino Šiškassa ja kuvien heijastuksista näkyi kuvaajan punaiset hiukset, niin heti tiedettiin että S oli ollut paikalla ja vieläpä hoitanut kamerahommat 😄 Sit se olikin joku sen toisen bändin tyypin läheinen tms. 😄
Tästä tulikin mieleen, eikö sen keikan pitänyt olla juuri tällä viikolla ja B siinä lupaili olevansa paikalla? No, taisi jäädä väliin se keikka. 🙂
 

Yhteistyössä