Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
minjaa
Näköjään on flunssa iskenyt vaikka mä olen tunnollisesti beroccaa napsinut joka ilta :( Tästä tulee nysväily päivä kämpillä

Freiya ja anonyymikiusaajat tietävät mitä ovat sanoneet ja mihin paikkaan. He tietävät miltä tuntuu saada oman kuvan laittamisen jälkeen kommenttia "olet ruma yöks" yms. Naiselle se on aika arka paikka ja Freiyan on turha yrittää tehdä itsestään viaton. Milloin se on ollut ok sanoa toiselle, että olin ajatellut sut jumalaiseksi kaunottareksi mutta oletkin tavallinen (oliko möllöttäjä se sana?)

Se mistä olen erityisen vihainen on, että mun sanomisia on väännetty niin päin, että pitäisin itseäni hirveän kauniina ja viehättävänä miestennielijänä… :/ Oon sanonut et kyllä olen sopusuhtainen ja pt:n kehoanalyysien mukaan "ihannepainoinen" ja että mormooni oli ihastunut mut that is it. Sitten alkaa kauhea sota, että "sähän oot ihan ruma!" Haloooo??! Sitä paitsi mormoonijutusta on aikaa ikuisuus ja tässä ajassa oon ehtinyt kypsyä ihan toiselle tavalla kun läpikäyn eroa ja tiedän olleeni reilu ja auttavainen palstalla.
höpö höpö, sinä oot ylistänyt ittees täällä ja vaikka kuinka paljon. johan sen näki monen reaktiosta kun näkivät sun kuvan että ei siellä kirjoittelekaan mikään jumalatar, että oot antanu itsestäs sellasen kuvan että oot oikeesti todellinen kaunotar. Ja mun mielestä et todellakaan ole, anteeksi vaan mutta mun mielestä et ole edes nätti. ja se on MUN mielipide!
 
Peyote
[QUOTE="Sadie";29899008]Tästäkin kommentista taas näkee, ettet sä nyt aivan niin aikuinen ja kypsä oo, kun luulet olevas.[/QUOTE]

No se ei kumminkaan ole väärin, jos on lapsellinen. :)
Mun mielestä on ok, kun kritisoidaan sanomisia, mutta kuvia ei kannattas. Ja sanomisii voi sit kommentoida muissa ketjuissa jos ei oo tän ketjun sanomisista kyse.
 
"Sadie"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29899016:
Joo mutta kannattaako silloin alkaa vänkäämään toisen kanssa? Onko se sit kypsää alkaa kommentoimaan toisen lapsellisuudesta? Mitäpä jos toisella vaikka on joku sairaus. Pitäisit pääsi kiinni.
Mitä mä oon vängänny? Kunhan kommentoin. Mikä tietääkseni on keskustelupalstalla ihan sallittua. Sun kannattaisi ehkä poistua jos taas jo alkaa keittään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29899000:
Jännä juttu, että sinutkin niin helposti, niin usein, niin monet ymmärtävät ihan väärin. Ei ole ensimmäinen kerta sinun kohdallasi, kun kommentoit ihan omituisesti ja jälkeenpäin sanot, ettei kommentti oikeastaan liittynyt aiheeseen. Miksi sitten pitää heittää kommentteja, joiden ei ole muka tarkoituskaan liittyä aiheeseen?

Jos heität tällaisessa yhteydessä esimerkin petolinnun perseestä, niin sen pitäisi joko liittyä aiheeseen tai sitten se on ihan turha. Jos ketjussa ei ole yhtään petolinnun persettä, niin tuskin kannattaa sellaista vertaustakaan heittää, jos ei halua jälkeen päin selitellä, että "en minä ole niin sanonut, en minä sitä tarkoittanut, ette vain tajua". Petolinnun perse vs. kaunotar -esimerkki ei oikein toimi, jos on tarkoitus perustella, miksi "vain nätti" ei ole kaunotar.
Tuon takia kysyin että oliko kommentti minulle.
 
Ja mun mielestä et todellakaan ole, anteeksi vaan mutta mun mielestä et ole edes nätti. ja se on MUN mielipide!
En ymmärrä, miksi tällaista pitää tässä edes sanoa. Jos yksi pitää ulkonäöstään ja sanoo sen, sen pitäisi olla vain hyvä asia. Jos sinä olet eri mieltä, niin ole keskenäsi.

Ihan kuin osaa olisi loukattu sillä, ettei heidän itse muodostamsa mielikuvat sitten vastanneetkaan todellisuutta.
 
9MM
joo ei äiti teresankaan tarvinu sanoa auttaneensa :)

Eminemin sanoin mua vituttaa kun ihmiset luulee muuta jos sanon

Mä puen tänään ylleni keltaisen sadetakin. nih se tarkoittaa vain sitä eikä mitään muuta.
 
häppärityypit
[QUOTE="Sadie";29899051]Mitä mä oon vängänny? Kunhan kommentoin. Mikä tietääkseni on keskustelupalstalla ihan sallittua. Sun kannattaisi ehkä poistua jos taas jo alkaa keittään.[/QUOTE]

Huoh, mieti.
 
Peyote
Älä hg välitä. Muistan että Freya jo mormoniketjussa nautti, kun pääsi lukemaan toisten toilailuista ja saarnaamaan ylemmyydentuntoisesti. Mielikuvat palstalaisista-ketjussa laittoi susta sellaisen tyhmän bimbon kuvan, kiusaamista sekin (vaikka ehei, ei tietenkään myönnä sitä). Mitähän siinä taustalla olis syynä.. jos nyt verrata saa, niin kauniimpi sä varmasti naturellina olet kuin Freya, hänellähän on yleensä kuvissa peruukki ja teatterimaskeeraus.
Miksi on niin vaikea kehua mollaamatta jotain toista?
 
Juu ne oli tosi rumia kommentteja kun teillä oli just tosi näyttäviä kuvia, juhlista ym joissa sattuu olee vahvat meikit. Esim sun silmämeikki oli upea isolla uulla.
Täällä tulee joka tapauksessa lokaa niskaan laitoit mimmosen kuvan vaan.
Kellä tässä ketjussa oli "tosi näyttäviä" kuvia jostain juhlista vahvoine meikkeineen?
Peyotella oli yhdessä kuvassa vahva silmämeikki, mutta varsinaisia pakkelinaamoja en nähnyt.
Itselläni aina (oli sitten arki tai juhla, eli tämän ketjun kuvassakin) sävyttävä päivävoide, ripsari ja aurinkopuuteri.
Niin mä olin havaitsevani muidenkin kuvissa, että pientä ehostusta tai ilman meikkiä mentiin.

Tosin piirteet ja esim. ihon kunnon näkee kyllä oli sitten meikitön tai vahvassa meikissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29899000:
Jännä juttu, että sinutkin niin helposti, niin usein, niin monet ymmärtävät ihan väärin. Ei ole ensimmäinen kerta sinun kohdallasi, kun kommentoit ihan omituisesti ja jälkeenpäin sanot, ettei kommentti oikeastaan liittynyt aiheeseen. Miksi sitten pitää heittää kommentteja, joiden ei ole muka tarkoituskaan liittyä aiheeseen?

Jos heität tällaisessa yhteydessä esimerkin petolinnun perseestä, niin sen pitäisi joko liittyä aiheeseen tai sitten se on ihan turha. Jos ketjussa ei ole yhtään petolinnun persettä, niin tuskin kannattaa sellaista vertaustakaan heittää, jos ei halua jälkeen päin selitellä, että "en minä ole niin sanonut, en minä sitä tarkoittanut, ette vain tajua". Petolinnun perse vs. kaunotar -esimerkki ei oikein toimi, jos on tarkoitus perustella, miksi "vain nätti" ei ole kaunotar.
Mikä ihmeen pakko minun on kommentoida vain yhdestä aiheesta? Miksen voisi muka ketjussa ilmenneistä sivujuonteista kommentoida?

Oletko sinä joku kommenttipoliisi joka kertoo mitä saa sanoa ja mitä ei ja kuka ymmärtää kuka ei?

Kyllä, se toistuu että joku ei aina tajua kommenttejani, mutta se on sen ihmisen ongelma, ei minun. Niin kauan kun ei ala laittamaan sanoja suuhuni, niin asia on ok, ei kaikkea tarvitsekaan kaikkien ymmärtää.

Mielummin kommunikoin ihmisten kanssa jotka edes yrittää ymmärtää ajatuksen. En tarjoa välttämättä jatkuvasti sellaista valmiiksi pureskeltua selkeää hällä väliä höpötystä, pahoittelen. Ymmärrän kyllä että joillekin se voi aiheuttaa pienen aivoaneurysman.

Ei minulla ole mitään velvoitetta selventää kommenttejani, teen sitä kyllä johonkin rajaan asti, mutta jos esim. kyseissä tapauksessa useampaan otteeseen ketjun sisällä toistuu se, että toinen ei viitsi edes lukea aiempia kommentteja ja vaatii minua selittämään kantojani jotka on ilmentynyt aiemmin, niin sellainen henkilö saa ikävä kyllä tyytyä joskus hiljaisuuteen.

Otan osaa kaikkia kohtaan jotka tuntevat vaikeuksia kommenttieni kanssa, se ei liikuta minua pätkääkään. Koska punainen lanka niissä aina on yleensä. Se huomaako tai tajuaako, on taas ihan henkilöstä kiinni.
 
viiiii
[QUOTE="harmaana";29899077]ja mä luulin että kooäffä olis palstan tyhmin mutta ei, kyllä se on ehdottomasti häppäri :D[/QUOTE]

Entäs "jank jank jank jank näytä mulle linkki jank jank jank en oo sanonu, kuvittelet kaiken jank jank jank jank jank kuule en oo sanonut vaikka sanoinki jank jank mä en puhu sulle enää ku et ymmärrä et vaikka sanoin niin en sanonu" kepsis.
 
Peyote
Mikä ihmeen pakko minun on kommentoida vain yhdestä aiheesta? Miksen voisi muka ketjussa ilmenneistä sivujuonteista kommentoida?

Oletko sinä joku kommenttipoliisi joka kertoo mitä saa sanoa ja mitä ei ja kuka ymmärtää kuka ei?

Kyllä, se toistuu että joku ei aina tajua kommenttejani, mutta se on sen ihmisen ongelma, ei minun. Niin kauan kun ei ala laittamaan sanoja suuhuni, niin asia on ok, ei kaikkea tarvitsekaan kaikkien ymmärtää.

Mielummin kommunikoin ihmisten kanssa jotka edes yrittää ymmärtää ajatuksen. En tarjoa välttämättä jatkuvasti sellaista valmiiksi pureskeltua selkeää hällä väliä höpötystä, pahoittelen. Ymmärrän kyllä että joillekin se voi aiheuttaa pienen aivoaneurysman.

Ei minulla ole mitään velvoitetta selventää kommenttejani, teen sitä kyllä johonkin rajaan asti, mutta jos esim. kyseissä tapauksessa useampaan otteeseen ketjun sisällä toistuu se, että toinen ei viitsi edes lukea aiempia kommentteja ja vaatii minua selittämään kantojani jotka on ilmentynyt aiemmin, niin sellainen henkilö saa ikävä kyllä tyytyä joskus hiljaisuuteen.

Otan osaa kaikkia kohtaan jotka tuntevat vaikeuksia kommenttieni kanssa, se ei liikuta minua pätkääkään. Koska punainen lanka niissä aina on yleensä. Se huomaako tai tajuaako, on taas ihan henkilöstä kiinni.
Kyllä mä uskon että suurin osa yrittää ymmärtää mutta silti voi joskus käsittää väärin jos kaikki sivujuonteet koko aika nousee esiin.
 
9MM
Entäs "jank jank jank jank näytä mulle linkki jank jank jank en oo sanonu, kuvittelet kaiken jank jank jank jank jank kuule en oo sanonut vaikka sanoinki jank jank mä en puhu sulle enää ku et ymmärrä et vaikka sanoin niin en sanonu" kepsis.
tiiekkö se on aika monen miehehn juttu ennen mullakin tuli se ärähdys jos ei heti ymmärtäny.

mut lapsen kasvatuksen myötä oppinu et pakko toistaa vaik toisto onkin mulle rankkaa hommaa
 
Äläs nyt, olen aina tiennyt saaneeni liian hyvän miehen itselleni kaikin tavoin. Oot myös laskennallisesti liian komea minulle.
Saako sulle sanoa samalla tavalla kuin mun puolisoni on joskus sanonut mulle? (Sanon silti, vaikkei saisi :D)

Älä aliarvioi sun puolisoasi aliarvioimalla itseäsi. Jos hänen mielestään sinä olet upea, niin haluatko tosissasi sanoa, että hän on väärässä?
 
Älä hg välitä. Muistan että Freya jo mormoniketjussa nautti, kun pääsi lukemaan toisten toilailuista ja saarnaamaan ylemmyydentuntoisesti. Mielikuvat palstalaisista-ketjussa laittoi susta sellaisen tyhmän bimbon kuvan, kiusaamista sekin (vaikka ehei, ei tietenkään myönnä sitä). Mitähän siinä taustalla olis syynä.. jos nyt verrata saa, niin kauniimpi sä varmasti naturellina olet kuin Freya, hänellähän on yleensä kuvissa peruukki ja teatterimaskeeraus.
Juu, me ollaan niin erilaisia Freyan kaa kun kaksi naista voi vaan olla, ulkonällisesti ja arvoiltamme.

Mikä ihme siinä on et kahdella ihmisellä on hauskaa ja mä siitä puhuin suu vaahdossa? Meillä edelleenkin on flirttiä tän jätkän kanssa mutta se johtuu ihan siitä hänen uskomattomasta luonteestaan. Ja olin mä silloin myös aika iloinen ja spontaani :D Ei kai se ihme ole että ihmiset jos ei nyt mykkiä ja masentuneita ole niin tutustuu toisiinsa ja ihastuu? Ja kun ei tarvi olla mikään missi tai UPEA (jota en ole väittänyt olevani) että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa:O Mä en kästiä miksi joillekin naisille on noin kova pala, että nuori nainen on itsevarma.
 

Yhteistyössä