Pakko oli vielä tulla sanomaan...
En tiedä viittasitko Peyote mun sanomisiin noilla meikkipossu kommenteillas yms. En muista enää sanoiko joku muukin vastaavaa, enkä muista itsekään mitä tarkalleenottaen sanoin, enkä jaksa ketjua enää taaksepäinkään selata. En kuitenkaan muistaakseni omasta mielestäni ketään täällä ole haukkunut ulkonäöllisesti, tai ainakaan se ei ollut tarkoitus. Pointti oli täysin se, että KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ ja jonkun toisen mielestä kaunis ihminen voi toisen mielestä olla petolinnun perseen näköinen. Lisään vielä että itse en omasta mielestäni rumaan ihmiseen tällä palstalla koskaan ole törmännyt.
Ja toiseksi lisään että en tosiaan ole häppäri. En tajua kuinka se voi olla niin vaikeaa tajuta että jostakusta saattaa oikeasti tuntua pahalta toisen puolesta, kun kaikki yhtäkkiä mollaamassa jotakuta. Kyllä mua ahdisti katsella niitä kommentteja ja ajattelin että miten paska fiilis mulle itelleni tulis jos saisin samanlaista paskaa niskaan kuin häppäri. Ja tämä on täysin oma mielipiteeni, mutta kyllä se mun mielestä vaan on törkeetä sanoa että "Joo, mulla nimenomaan on niitä ongelmia itsevarmuuden kanssa mutta mä en myöskään syötä kenellekää missään itsestäni parempaa mielikuvaa.", eikä mulla tulis ikinä mieleen sanoa kenellekään omalla naamallani tolleen, vaikka toinen ois kuinka ärsyttävä mun mielestä.
Ja tiedän, että oon varmasti puhunut rumasti tässä ketjussa, mutta niin se vaan menee että harmaana on hyvä huudella. Varmasti meni muutamaan otteeseen vähän yli, mutta niin on kyllä mennyt monella muullakin.
Ja lisätään vielä, että ymmärrän kyllä täysin joidenkin ärsyyntymyksenkin (esim Freiyan). Onhan tuolla yhdellä nyt lähtenyt pikkasen lapasesta nää jutut. En ole aiemmin häppäriä niin täällä "seurannut" että olisin tiennyt millainen on. Pisti vaan pahasti korvaan toi sen saama ilkeys, johon sitten sanoin jotain. Mutta oikeesti edelleen musta tuntuu pahalta sellaset ilkeet kommentit, etenkin sellaset kun joukolla lähdetään lyttäämään toisia. Ei sitä koskaan tiedä jos jollakulla ois vaikka joku sairaus, jonka takia käyttäytyminen olis vähän omituista tai jopa omahyväistä... Jos tajuatte.