Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
huh huh..
No en näe mtn epäilyttävää tavallisten luotettavien ihmisten kesken jakaa kuvia ja tutut tietää että oon tääl :)
Tiesitkö että tämä on ihan avoin palsta kaikille? Ei tämä ole mikään pikkupiirin mammapalsta, viimeistään muutama vuosi sitten tehdyt iltasanoman lehtijutut saivat väen vaeltamaan tänne..Eikä lukijat ja kuvia koneilleen lataavat tyypit todellakaan ole "tavallisia ja luotettavia"..

Minäkin julkaisin täällä kuvani ja ei mennyt kauaa kun kotiosoitekin oli tiedossa..(yksärillä lähestyttiin ja kerrottiin miten helppo on selvittää ihmisen kaikki tiedot).

Että jos täällä ilmoittaa vaikka sairaspäivästä ja sitten postailee kuvan kera tekevänsä jotain ihan muuta, niin ei ole ihan sanottua ettei tieto kulje työpaikalle ;)
 
Miksi ihmeessä happygirlin pitäis muuttaa käsitystä itsestään kauniista nätiksi? Herraisä! Te ette ole keitään sanomaan, että hg olisi vaan nätti!

Uskomatonta shaibaa!!! Mua etoo lukea tällaista vänkäystä!! Hyi!

Enkä ole hg, en edes tunne.
Tässä nyt taitaa olla ongelma, että hg:n mielestä kaikkien pitää pitää häntä todella kauniina ja hän ei lepää ennen kuin asia on niin.
 
Ja keskustelua sen tarkemmin lukematta ihmettelen vaan, et kenen itsetunto lepää toisten kauneuskäsitysten/mielipiteen varassa? Apua. Ei sitä voi ketään pakottaa pitämään itseään kauniina. Kandee vaan hyväksyä se ja antaa olla.
 
Pakko oli tehdä tuo naamaanalyysi. Ja tulos oli 7.jotain (unohdin jo). Koko naama oli liian pitkä, ja nenä väärässä paikassa suhteessa korviin, nenä oli myös liian pitka ja leveä. Joo mulla on iso nenä, sen olen huomannut ilman analyysejäkin :LOL:
 
Pessimisti
[QUOTE="Sadie";29898414]Luitko sä koko ketjun? Jos luit etkä hiffannu niin en mä jaksa sitä rautalangasta sulle vääntää :D Ihan kaikella ystävyydellä :)[/QUOTE]

No pakko myöntää, että en lukenut, mutta lukemistani kommenteista sain kuvan, että ongelmana oli HG:n vääristynyt käsitys itsestä. Närää tuntui herättävän erityisesti se, että hän oli erehtynyt kuvailemaan itseään kauniiksi ja että miehet ovat kehuneet häntä.

Ilmeisesti multa on jäänyt juuri ne olennaiset kommentit lukematta ja kyse olikin aivan jostain muusta, missä tapauksessa pahoittelen syvästi.
 
Peyote
"Muttaku määki tykkäsin ton kuvista."

Saako täällä nykyään toisen kuvasta tykkäämällä oikeuden tulla puolustetuksi ja upeana pidetyksi? Entäs velvolliauuden puolustaa ja kehua jos joku omasta kuvasta tykkää? Oh my.
Tossa oon kyllä samaa mieltä, että ei niillä tykkäämisillä kuuluisi käydä kauppaa. Ei se ole rehellistä jos kehuu toisia että itseä kehuttaisiin. Samantien voi sitten itse itseään kehua, että ompas siinä veikeä kissa kuvassa.
 
häppärityypit
Pakko oli vielä tulla sanomaan...

En tiedä viittasitko Peyote mun sanomisiin noilla meikkipossu kommenteillas yms. En muista enää sanoiko joku muukin vastaavaa, enkä muista itsekään mitä tarkalleenottaen sanoin, enkä jaksa ketjua enää taaksepäinkään selata. En kuitenkaan muistaakseni omasta mielestäni ketään täällä ole haukkunut ulkonäöllisesti, tai ainakaan se ei ollut tarkoitus. Pointti oli täysin se, että KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ ja jonkun toisen mielestä kaunis ihminen voi toisen mielestä olla petolinnun perseen näköinen. Lisään vielä että itse en omasta mielestäni rumaan ihmiseen tällä palstalla koskaan ole törmännyt.

Ja toiseksi lisään että en tosiaan ole häppäri. En tajua kuinka se voi olla niin vaikeaa tajuta että jostakusta saattaa oikeasti tuntua pahalta toisen puolesta, kun kaikki yhtäkkiä mollaamassa jotakuta. Kyllä mua ahdisti katsella niitä kommentteja ja ajattelin että miten paska fiilis mulle itelleni tulis jos saisin samanlaista paskaa niskaan kuin häppäri. Ja tämä on täysin oma mielipiteeni, mutta kyllä se mun mielestä vaan on törkeetä sanoa että "Joo, mulla nimenomaan on niitä ongelmia itsevarmuuden kanssa mutta mä en myöskään syötä kenellekää missään itsestäni parempaa mielikuvaa.", eikä mulla tulis ikinä mieleen sanoa kenellekään omalla naamallani tolleen, vaikka toinen ois kuinka ärsyttävä mun mielestä.

Ja tiedän, että oon varmasti puhunut rumasti tässä ketjussa, mutta niin se vaan menee että harmaana on hyvä huudella. Varmasti meni muutamaan otteeseen vähän yli, mutta niin on kyllä mennyt monella muullakin.

Ja lisätään vielä, että ymmärrän kyllä täysin joidenkin ärsyyntymyksenkin (esim Freiyan). Onhan tuolla yhdellä nyt lähtenyt pikkasen lapasesta nää jutut. En ole aiemmin häppäriä niin täällä "seurannut" että olisin tiennyt millainen on. Pisti vaan pahasti korvaan toi sen saama ilkeys, johon sitten sanoin jotain. Mutta oikeesti edelleen musta tuntuu pahalta sellaset ilkeet kommentit, etenkin sellaset kun joukolla lähdetään lyttäämään toisia. Ei sitä koskaan tiedä jos jollakulla ois vaikka joku sairaus, jonka takia käyttäytyminen olis vähän omituista tai jopa omahyväistä... Jos tajuatte. :)
 

Yhteistyössä