Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
säpäle harmaana
[QUOTE="hmh";29898626]Minusta oli kiintoisa käänne tää, että pärstäkuvan voi selkeästi korvata desimaaliluvulla, että kertoo miten kaunis sitä itse on tieteellisesti mitattuna.

Näin ketjun sisältö pysyy asiallisena ja kaikki saavat objektiivista tietoa palstailijoiden kauneuden määrästä ilman että minkäänlaiset subjektiiviset näkemykset pilaavat hommaa ja pahoittavat mieltä.[/QUOTE]

Niinpä. Minäkin aioin tulla ketjuun ihmettelemään, miten voidaan väitellä onko hg vain (?!) nätti vai kaunis, mutta huomasin, että eihän tämä ole mikään mielipidekysymys, vaan ihan laskettava juttu.
 
Meinasit että ihmiset ei luule tieteelliseksi jotain tuollaista? :D Voi kuule.
Olen ryhtynyt optimistiksi ja toivon, ettei kukaan ota tuollaista tosissaan, muuta kuin korkeintaan herättämään siihen, että kauneuden kokemus ei ole mitattavissa :D

En kyllä tiedä, onko tällaiseen optimismiin mitään syytä, mutta toisaalta en sitten ehkä vaan välitä. Jos mietin vaikka mies1:n kommentteja siitä, että hän tulee aina arvioimaan naisia, niin kyllä tunnustan pitäväni vähän yksinkertaisena sellaista ihmistä, joka ei pysty pääsemään yli, ohi tai ali siitä ulkoisesta, vaan jokaista vastaantulijaa arvioidaan tavallaan sellaisilla kriteereillä, joilla on oikeasti merkitystä vain pariutumisessa (tai taide-elämyksenä, mutta ihmiset ihmisinä). Tai siis, tunnustan tässä nyt että pidän vähän yksinkertaisena ihmisiä, joilla pariutuminen on koko ajan päässä numero ykkösenä.

Olenhan toki itse siis vain sisäisesti kaunis ja kuulasihoinen, joten ei minua kannata kuunnella näissä asioissa :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29898719:
Olen ryhtynyt optimistiksi ja toivon, ettei kukaan ota tuollaista tosissaan, muuta kuin korkeintaan herättämään siihen, että kauneuden kokemus ei ole mitattavissa :D

En kyllä tiedä, onko tällaiseen optimismiin mitään syytä, mutta toisaalta en sitten ehkä vaan välitä. Jos mietin vaikka mies1:n kommentteja siitä, että hän tulee aina arvioimaan naisia, niin kyllä tunnustan pitäväni vähän yksinkertaisena sellaista ihmistä, joka ei pysty pääsemään yli, ohi tai ali siitä ulkoisesta, vaan jokaista vastaantulijaa arvioidaan tavallaan sellaisilla kriteereillä, joilla on oikeasti merkitystä vain pariutumisessa (tai taide-elämyksenä, mutta ihmiset ihmisinä). Tai siis, tunnustan tässä nyt että pidän vähän yksinkertaisena ihmisiä, joilla pariutuminen on koko ajan päässä numero ykkösenä.

Olenhan toki itse siis vain sisäisesti kaunis ja kuulasihoinen, joten ei minua kannata kuunnella näissä asioissa :saint:
:D
 
Miks te edes tappelette siitä, onko joku nimimerkki kaunis vai nätti? Onks se tärkeetä, et mitä se on vai onko mitään?
Mä lähdin juttuun mukaan koska mun mielestä tää on kiusaamista.

Pienet näpäytykset ovat aina tervetulleita ja mukava piristys, etenkin jos ovat huumorimielellä tehtyjä, mutta tuollainen lynkkaaminen ei mun mielestä ole hyväksyttävää.

Enpä taida ees enää mies1:stä kritisoida muuten kuin asiallisesti.:ashamed:

On ollut ihan silmiä avaava kokemus.
 
Lode harmaana
[QUOTE="Sadie";29898737]Tähän sopis nyt se päänhakkaus seinään hymiö. Tehkää ny joku osaava se! :D[/QUOTE]

Sä voit hakata päätäsi seinään, jos siltä tuntuu. Aihe mistä täällä "tapellaan" on vaan varsin erikoinen. No, huvinsa kullakin. :D
 
9MM
Mä lähdin juttuun mukaan koska mun mielestä tää on kiusaamista.

Pienet näpäytykset ovat aina tervetulleita ja mukava piristys, etenkin jos ovat huumorimielellä tehtyjä, mutta tuollainen lynkkaaminen ei mun mielestä ole hyväksyttävää.

Enpä taida ees enää mies1:stä kritisoida muuten kuin asiallisesti.:ashamed:

On ollut ihan silmiä avaava kokemus.
Mikäs on ollut avaava kokemus?
 
Peyote
Mä lähdin juttuun mukaan koska mun mielestä tää on kiusaamista.

Pienet näpäytykset ovat aina tervetulleita ja mukava piristys, etenkin jos ovat huumorimielellä tehtyjä, mutta tuollainen lynkkaaminen ei mun mielestä ole hyväksyttävää.

Enpä taida ees enää mies1:stä kritisoida muuten kuin asiallisesti.:ashamed:

On ollut ihan silmiä avaava kokemus.
Mies ykkönen ei kylläkään ole asiallinen itsekään. Hänellä on jatkuvasti negaa sanottavaa ja neuvottavaa ja valitettavaa. Ei se auta vaikka on sivistyssanoja käytetty ja puhuu kritiikistä. Samantien voi olla suoraan ilkeä, kun se on edes rehellistä.
 
"Lode-"
Mä lähdin juttuun mukaan koska mun mielestä tää on kiusaamista.

Pienet näpäytykset ovat aina tervetulleita ja mukava piristys, etenkin jos ovat huumorimielellä tehtyjä, mutta tuollainen lynkkaaminen ei mun mielestä ole hyväksyttävää.

Enpä taida ees enää mies1:stä kritisoida muuten kuin asiallisesti.:ashamed:

On ollut ihan silmiä avaava kokemus.
Jep. Netissä se on niin helppo huudella nimettömästi, niin toivottavasti kaikki, ketkä kuviaan tänne ja muualle laittelee on huomioinut sen, et kestää myös sen palautteen oli se asiallista tai ei.

Sinänsä on kyllä hupaisaa, että aikuiset (?) ihmiset saa revittyä yli 70 sivua taistelua siitä, onko joku ylimielinen/meikkipossu/kaunis/tavallinen jne. jne.
 
9MM
Mies ykkönen ei kylläkään ole asiallinen itsekään. Hänellä on jatkuvasti negaa sanottavaa ja neuvottavaa ja valitettavaa. Ei se auta vaikka on sivistyssanoja käytetty ja puhuu kritiikistä. Samantien voi olla suoraan ilkeä, kun se on edes rehellistä.
Mutta mitä sillä suoraan ilkeydellä voittaa?

voiko se opettaa myös skidejä käyttäytymään niin? jotka ovat viellä herkemässä iässä?
onko se oikea roolimalli lapsille?
 
"hmh"
Miten kiusattiin? Multa jäi huomaamatta. Tosin luin vähän loikkien kun ketju oli niin pitkä. Paljon oli kommentteja ja vouhkaamista, mutta se varsinainen kiusaamis-kohta jäi epäselväksi. Toki huomasin että Hapygirl ja muutama muu oli kovin tuohtunut, ja koki itsensä kiusatuksi, mutta onko sekin yhden sortin kiusaamista, että vääntelee toisten kommentteja mukamas-kiusaamiseksi, vaikka ne eivät semmoisia olis?

Eli onko eniten kiusattu se joka huutaa kovimmin?
 
Lode harmaana
Täytyy kyllä myöntää, etten ole koko ketjua viesti viestiltä käynyt läpi, joten mulla on saattanut "oleelliset pointit" mennä ohi. Jos tällaisessa keskustelussa nyt sellaisia voi edes olla. :)
 
Peyote
Mutta mitä sillä suoraan ilkeydellä voittaa?

voiko se opettaa myös skidejä käyttäytymään niin? jotka ovat viellä herkemässä iässä?
onko se oikea roolimalli lapsille?
No, monen mielestä se on ilkeää jos sanoo suoraan että toinen käyttäytyy ikävästi. Mä en aio edelleenkään sanoo rivienvälistä. Mun mielestä oli ärsyttävää että tässäkin ketjussa se tuli pisteyttämään ja arvostelemaan kuvansa laittaneita. Se oli mun mielestä ilkeämpää kuin se mitä Freiya sanoi.
 
Mikäs on ollut avaava kokemus?
Että tälläiseen ryöpytykseen voi tosiaan joutua, niin että muut katselevat vierestä, tai lähtevät porukalla haukkumaan (piilossa tai sitten ihan rehellisesti suoraan).

Täytyy toivoa että HooGee on aidosti niin vahva kuin antaa ymmärtää, eikä vain kovapäinen.:)
 

Yhteistyössä