Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Moraalista setvintää. Ollaan aika heikoilla jos ei edes käsitys kiusaamisesta ole selvillä itse ihmisille.

Kiusaaminen on, sitä kun perusteettomasti vähätellään, haukutaan tai ahdistellaan jotain ihmistä.

Perusteeton kiusaaminen ei ole perusteltavissa sillä, että kaikilla pitäisi vaan olla hauskaa.
Oliko tää mulle?
 
häppärityypit
Niin kyllähän sä olet tän raskaasti ottanut, jopa niin raskaasti, että olit valmis minuakin syyttämään epämääräisillä "tiedän kantasi" lausunnoilla. Freiya sanoi ensin hyvin neutraalisti mielestäni, vaikkakin ihan tarpeettomasti niin sinä hyökkäsit ja puristit siltä ulos lausunnon josta sitten pystyit entistä enemmän suuttua. Minusta se oli tahallista riidanhaastoa.
Huomaatko kuinka käännöt kaikki asiat aina itseesi?

No mutta tähän vastaten, sori, jos olen tulkinnut sun, Freiyan tai jonkun muun sanoja väärin. Ei tietenkään ole ollut tarkoitus aiheettomasti syyttää ketään mistään. Hyvin mahdollista että itse olen asian ymmärtänyt väärin. En tiedä että miltä tämä Freiyan sanominen sinun mielestä kuulostaa, mutta mun mielestä tässä on ihan selkeä viesti, siis tuo loppuosa lauseesta: "Joo, mulla nimenomaan on niitä ongelmia itsevarmuuden kanssa mutta mä en myöskään syötä kenellekää missään itsestäni parempaa mielikuvaa."
 
Mutta tämä on vauva palsta luuletko että lapset ei käy tätä lukemassa mitä ne mammat ja isät ajattelee? onko se esimerkillistä toimintaa?

mitä tässä ketjussakin on ollut? joo ja kyllä lapselliset tappelee koska eivät ole viellä kehittyneet ehkä? asioista voi keskustella sivistyneemminkin?
:LOL: Joo, täytyy sanoa, että EN LUULE että täällä käy kovinkaan moni esim. murkkuikäinen katsomassa mammojen viestejä saatika edes tietäisi kuka se oma äiti on.
 
noh et sitten tiedä kuina uteliaita sieluja lapset ovat:) se on epäolennaista tietää kuka on kenenkin äiti vaan se aikuisuuden esimerkki on tärkeämpää!!!!
Montas lasta sinulla on ja onko ne esim. sen ikäisiä että annat niiden olla yksin koneella? Seuraatko lapsiesi (jos niitä on) nettikäyttäytymistä ja sivustoja missä ovat?

Jos Matti 10v. pyörii kaksplussalla, niin se on todennäköisesti joku tissiketju missä toivoo näkevänsä jotain tuhmaa.

Eikä lueskelemassa siitä kuinka aikuiset riitelee asiasta mikä ei häntä kosketa millään tasolla.
 
9MM
Montas lasta sinulla on ja onko ne esim. sen ikäisiä että annat niiden olla yksin koneella? Seuraatko lapsiesi (jos niitä on) nettikäyttäytymistä ja sivustoja missä ovat?

Jos Matti 10v. pyörii kaksplussalla, niin se on todennäköisesti joku tissiketju missä toivoo näkevänsä jotain tuhmaa.

Eikä lueskelemassa siitä kuinka aikuiset riitelee asiasta mikä ei häntä kosketa millään tasolla.
kysymys ei ole viellä pitkään aikaan ajankohtainen. Mut mä oon täälläkin ottamassa enakkoa siihenkin kysmykseen kun teiniikään saapuu :)

loput oli vaan sun olettamuksia miten lapset käyttäytyy
 
kysymys ei ole viellä pitkään aikaan ajankohtainen. Mut mä oon täälläkin ottamassa enakkoa siihenkin kysmykseen kun teiniikään saapuu :)

loput oli vaan sun olettamuksia miten lapset käyttäytyy
Noh, sitten kun sinulla on yksikin murrosikäinen ja pääset seuraamaan sen netinkäyttöä, niin voit kertoa paremmin miten he käyttää aikaansa netissä.

Voin vannoa että kaksplussa ei ole todellakaan asiapitoisuutensa vuoksi siellä kärkisijoilla.
 
yyyy
Jos hg on sanonut olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, ja että miehet siitä tykkäävät, ja että on kauniina pidetty, niin ihan totta puhuu. Hg on iloinen, hymy naamalla joka kuvassa ja täälläkin vaikuttaa iloiselta koheltajalta, kaunis nuori kroppa jossa muodot kohdallaan - kuka normaali mies ei muka tykkää (palstan 1-2 vakiomarisijaa en pidä normaalina)? Se täydellinen missi jolla on naama väärinpäin ja katsoo muita nenää pitkin, ei herätä niin positiivista vastakaikua kuin iloinen, nätti nuori nainen.
 
Näköjään on flunssa iskenyt vaikka mä olen tunnollisesti beroccaa napsinut joka ilta :( Tästä tulee nysväily päivä kämpillä

Freiya ja anonyymikiusaajat tietävät mitä ovat sanoneet ja mihin paikkaan. He tietävät miltä tuntuu saada oman kuvan laittamisen jälkeen kommenttia "olet ruma yöks" yms. Naiselle se on aika arka paikka ja Freiyan on turha yrittää tehdä itsestään viaton. Milloin se on ollut ok sanoa toiselle, että olin ajatellut sut jumalaiseksi kaunottareksi mutta oletkin tavallinen (oliko möllöttäjä se sana?)

Se mistä olen erityisen vihainen on, että mun sanomisia on väännetty niin päin, että pitäisin itseäni hirveän kauniina ja viehättävänä miestennielijänä… :/ Oon sanonut et kyllä olen sopusuhtainen ja pt:n kehoanalyysien mukaan "ihannepainoinen" ja että mormooni oli ihastunut mut that is it. Sitten alkaa kauhea sota, että "sähän oot ihan ruma!" Haloooo??! Sitä paitsi mormoonijutusta on aikaa ikuisuus ja tässä ajassa oon ehtinyt kypsyä ihan toiselle tavalla kun läpikäyn eroa ja tiedän olleeni reilu ja auttavainen palstalla.
 
säpäle harmaana
Kuule, sovitaanko että keskustelet toisille?

Sinulle tuntuu olevan totaalisen mahdoton tehtävä lukea aiempia kommentteja, joten ei minua kiinnosta sinulle olla jatkuvasti jankuttamassa.
Jännä juttu, että sinutkin niin helposti, niin usein, niin monet ymmärtävät ihan väärin. Ei ole ensimmäinen kerta sinun kohdallasi, kun kommentoit ihan omituisesti ja jälkeenpäin sanot, ettei kommentti oikeastaan liittynyt aiheeseen. Miksi sitten pitää heittää kommentteja, joiden ei ole muka tarkoituskaan liittyä aiheeseen?

Jos heität tällaisessa yhteydessä esimerkin petolinnun perseestä, niin sen pitäisi joko liittyä aiheeseen tai sitten se on ihan turha. Jos ketjussa ei ole yhtään petolinnun persettä, niin tuskin kannattaa sellaista vertaustakaan heittää, jos ei halua jälkeen päin selitellä, että "en minä ole niin sanonut, en minä sitä tarkoittanut, ette vain tajua". Petolinnun perse vs. kaunotar -esimerkki ei oikein toimi, jos on tarkoitus perustella, miksi "vain nätti" ei ole kaunotar.
 
Jos hg on sanonut olevansa tyytyväinen ulkonäköönsä, ja että miehet siitä tykkäävät, ja että on kauniina pidetty, niin ihan totta puhuu. Hg on iloinen, hymy naamalla joka kuvassa ja täälläkin vaikuttaa iloiselta koheltajalta, kaunis nuori kroppa jossa muodot kohdallaan - kuka normaali mies ei muka tykkää (palstan 1-2 vakiomarisijaa en pidä normaalina)? Se täydellinen missi jolla on naama väärinpäin ja katsoo muita nenää pitkin, ei herätä niin positiivista vastakaikua kuin iloinen, nätti nuori nainen.
kiitos, sulla on hyvä sydän. En ole valokuvauksellinen ja myönnän ettei nuo ekat olleet mitään loistavia mutta ei mun pärstästä varmaan mitään poikkeavaakaan saa revittyä. Hymy herkässä oli noina aikoina ja kiva jos se välittyy katsojallekin:)
 
häppärityypit
[QUOTE="Sadie";29899008]Tästäkin kommentista taas näkee, ettet sä nyt aivan niin aikuinen ja kypsä oo, kun luulet olevas.[/QUOTE]

Joo mutta kannattaako silloin alkaa vänkäämään toisen kanssa? Onko se sit kypsää alkaa kommentoimaan toisen lapsellisuudesta? Mitäpä jos toisella vaikka on joku sairaus. Pitäisit pääsi kiinni.
 
yyyy
Älä hg välitä. Muistan että Freya jo mormoniketjussa nautti, kun pääsi lukemaan toisten toilailuista ja saarnaamaan ylemmyydentuntoisesti. Mielikuvat palstalaisista-ketjussa laittoi susta sellaisen tyhmän bimbon kuvan, kiusaamista sekin (vaikka ehei, ei tietenkään myönnä sitä). Mitähän siinä taustalla olis syynä.. jos nyt verrata saa, niin kauniimpi sä varmasti naturellina olet kuin Freya, hänellähän on yleensä kuvissa peruukki ja teatterimaskeeraus.
 

Yhteistyössä